Middagen del. 2

2K 41 1
                                    

Marcus'synsvinkel.

Jeg rykker mit hoved tætter på Lunas. Jeg skulle til at kysse hende, da Martinus kommer tilbage efter han havde været på toilet. Jeg skynder mig at rejse mig.
"Hvad laver I? ", spørg Martinus med et glimt i øjet.
"Ikke noget", skynder jeg at svare. Luna sidder stadig på gulvet og er helt rød i hovedet.
"Sikkert, men jeg skulle sig der var dessert", siger Martinus. Jeg hjalp Luna op, også gik ned for at få dessert.

Jeg sidder og kigger på Luna mens vi spiser. Hun er sindsyg flot. Hendes lange næsten hvide hår, hendes blå øjne skinder sindsyg meget, og vi kan ikke komme uden om hendes krop. Den er bare perfekt. Det er ret sjovt at se hvor lav hun er. Hun er måske 10 cm. lavere ned mig. Jeg ligger også mærke til, at hun næsten ikke spiser noget is, men hun er sikkert ikke så vild med is, for hun spiste meget til aftensmad. Vi sætter os alle ind i stuen. Vi sidder og snakker om Danmark og hvordan det er at bor der. Det er sent, så Luna og hendes forældre skulle hjem. Vi gik ud for at sige farvel. Jeg gav hånd til Lunas forældre, da jeg kommer til Luna, trækker jeg hende ind i en krammer. Hun krammer heldigvis med. Hun får også en krammer at Martinus, men det vare ikke lige så lang tid, men jeg kan godt mærke jeg bliver lidt jaloux. De går ind til sig selv.

Jeg går op på mit værelse og kigger ind på Lunas værelse. Hun har skiftede til nattøj. Hun vinker til mig, og trækker for. Jeg vælter ned i min seng og smiler. Hun er lige så sød som til koncerten i marts og lige så smuk, men hun har bare tabt sig meget siden der. Jeg tro, jeg er lun på hende. Hvis jeg havde været lidt hurtigere havde vi nok nået at kysse, men Martinus skulle jo lige ødelægge det. Jeg tager mit tøj af, så jeg kun har boxershorts på. Jeg ligger mig til og sove med Luna i mine tanker.

Marcus'drøm

Jeg står på en scene sammen med Martinus, foran flere tudisen fans. Vi fyrer den max af, da musikken pludselig stopper. Martinus går lidt væk, og pludselig kommer Luna ind på scenen. Hun har en stram sort kjole, og har lidt krøllet hår. Hun kommer hen til mig og ligger sine arme rundt om mig. Jeg ligger mine rundt om hendes talje. Hun skal til at kysse mig, men lige inden vores læber smelter sammen, skubber hun mig væk. Jeg lander på gulvet, og ser hun nu står og kysser med en dreng, som jeg ikke ved hvem er. Fansene står og jubler. Martinus klapper også med.

*Drøm slut*

Jeg vågner op, og kigger mig omkring. Jeg går over til vinduet, og trækker mit gardin fra. Overraskende står Luna på samme tid og kigger her over. Jeg bliver rolig igen. Jeg trækker for igen, og går hen og ligger mig til at sove igen.

.............................................................................Så kom der endnu et kapitel.
Jeg vil gerne hører hvad I tænker om historien indtil vider.
Håber I har en god dag.
K.H. Kiner❤❤

Life is a bitch. Ft Marcus og MartinusWhere stories live. Discover now