Første træning

1.5K 35 2
                                    

Lunas outfit

I dag skal jeg til min første håndboldtræning. Jeg er sindsyg nervøs, for hvad nu hvis jeg ikke kan huske det mere. Jeg kender heller ikke rigtig nogen fra holdet, kun Mira. Vi skal føles der over. Vi sidder faktisk hjemme hos mig lige nu. Vi snakke om alt mellem himlen og jorden. Mira er virkelig blevet en af mine tætteste veninder her. 

"Hvordan har du det efter din morfar?", spørger Mira medfølende.

Jeg kan mærke, at jeg bliver lidt ked af det. Men jeg ved at Mira forstår mig. Hendes mormor døde for nogle måneder siden. De havde også et tæt forhold. 

"Det går fint. Jeg savner ham, men I gør det nemmere for mig", smiler jeg skævt.

Mira giver mig et smil. Hun giver mig et kram. Jeg kigger på klokken. Vi skal til at gøre os klar, hvis vi skal nå det. Mira kigger også på klokken.

"Lad os gøre os klar og smutte", siger jeg.

Mira nikker siger enig. Vi finder vores trænings tøj og skifter.

 Vi finder vores trænings tøj og skifter

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Lunas outfit)

(Miras outfit)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Miras outfit)

Vi bliver færdig. Vi går nedenunder. Jeg råber farvel til min mor, og vi går ud til vores cykler. Vi cykler hen hallen, og vi er hurtig der henne. Jeg kan mærke jo tætter vi kommer, jo mere nervøs bliver jeg. Mira lægger en støttende arm rundt om min skulder. Vi går indenfor. De andre piger er ankommet. De kigger meget på mig. Om det er fordi jeg er ny eller om jeg er kæreste med Marcus, ved jeg ikke. Der er også andre piger fra klassen og fra parallel klassen, men der er også nogen jeg ikke kender. De kommer hen og siger hej. De piger jeg ikke kender, stirre ekstra meget på mig.

"Hej, jeg hedder Lisa. Er det rigtig at du er kæreste med Marcus fra Marcus og Martinus?", spørg Lisa.

"Jo, jeg er kæreste med Marcus", svarer jeg. 

Hun nikker. Vores træner kommer hen til os.

"Du må være Luna. Jeg er Kiki, og jeg er din træner. Jeg har hørt at du er en virkelig talentfuldt håndboldspiller. Jeg glæder mig til at se det", smiler Kiki.

"Tak,men nu må vi håbe at jeg kan huske det", griner jeg.

"Ja, det var jo en slem skade du fik dig, men jeg tro det går", smiler Kiki.

"Lad os komme igang. I begynder med at varme op", råber Kiki.

Vi begynder at varme op. Jeg kan ikke mærke noget i mit knæ. Godt jeg fik den skinne. Efter opvarmningen begynder vi at skyde på mål. Hun er sindsyg god. Jeg kan mærke jeg er lidt stiv, men det går bedre end jeg troede. Der står nogen drenge og kigger på os. Jeg ser at Marcus og Martinus også står der. Fuck, de har jo ikke set mig spille før. Jeg må ikke lave nogen fejl. Jeg sætter et perfekt skud lide nede i venstre hjørne. Drengene klapper. Mira giver mig en highfife. Træningen forløber fantastik, der var ingen problemer. Det er min første træning efter min skade, men nu skal jeg til Thailand i en måned, så jeg skal ikke træne i noget tid. Drengene kommer hen til os. Marcus giver mig et kys. De andre piger kigger hen på os. Lisa kigger surt på mig, men jeg tænker ikke videre over det. Jeg føles med Mira, Marcus og alle de andre. Om to dage tager jeg til Thailand sammen med Marcus, Lærke og Martinus.

Jeg kan ikke vente.

...............................................................................................................................

Nyt kapitel, håber I kunne lide det. Nu bliver at som det var før, et kapitel vær dag.

Håber I har haft en god søndag.

K.H. Kiner    

Life is a bitch. Ft Marcus og MartinusWhere stories live. Discover now