Maraton (6/10)

1.7K 36 4
                                    

Lunas synsvinkel

Jeg åbner stille mine øjne. Jeg ser Marcus som ligger og sover. Jeg kan ikke lade vær med at smile. Jeg kan ikke forstå, at han er min kæreste. Den måde han spurgte var så romanstik. Han spurgte mig foran flere hundrede fans, også var det endda her i Danmark. Jeg elsker ham så højt. I dag skal vi til Skælskør. Der hvor Lærke og kommer fra. Jeg er så spændt på, at drengene skal møde alle vores venner. Jeg rejser mig og går ud på badeværelset. Jeg gør det man skal gøre. Men da jeg er ved vaske mine hænder, hører jeg Marcus skrige. Jeg skynder mig at åbne døren. Jeg ser Lærke og Martinus stå med spand, og en meget våd Marcus. Jeg begynder at grine. 

"Det får I betalt!", råber Marcus.

Han løber efter Tinus. Lærke og jeg griner. Marcus får væltet Martinus ned i sengen. Pga. sengen er våd, bliver Tinus også våd. Jeg får så ondt i maven af at grine, at jeg er nød til at lægge mig ned på gulvet. Drengene stopper med at slås, og vores grineflip stopper. Kjell-Erik kommer ind. Han ser hvad der er sket. Han griner bare af os.

"Hvis I vil til Skælskør i dag, skal I gøre jer klar nu", griner Kjell-Erik.

Martinus og Lærke går ind på deres værelset. Jeg tager noget tøj og går ud på badeværelset. Jeg skifter og går ud til Marcus.

 Jeg skifter og går ud til Marcus

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Lunas synsvinkel)

Da jeg kommer ud, står Marcus kun i bukser. Han leder fursetret i hans kuffert. Jeg går hen og krammer ham bagfra. Han vender sig om. Han krammer mig, og giver mig et kys. Jeg kigger ned på han mave. Mums, han har den lækkerset mave. Han giver slip på mig, og vender sig om for at finde den T-shirt.

"Hvad leder du efter?", spørg jeg.

"Den T-shirt du gav mig i Finland", svarer han.

"Tumpe, den ligger ude på badeværelset. Du havde den jo på i fredags", griner jeg.

"Nåhr ja", griner Marcus. 

Han går ud på badeværelset. Han kommer ud 5 minutter efter. Han har fået T-shirten, og en lille knol. Han kommer hen og kysser mig. Vi står og kysser, da det banker på. Kjell-Erik stikker sit hoved frem og siger at vi skal kører nu. Vi nikker, og tager vores kufferter. Vi går ned i lobbyen. Jeg kigger ud af vinduet. Der står mange fans. Vi går ud ud, og de mange fans skriger selvfølgelig. Drengene går hen for at tage billeder. Lærke og jeg står lidt baggrunden. Der er en pige der prikker mig på skulderen.

"Må jeg godt få et billede sammen med jer? ", spørg hun grenet.

Lærke og jeg smiler, og tager et billede med hende. Der er flere der gerne vil have billeder med mig og Lærke. Vi bliver til sidst nød til at gå ind i bilen, så vi kan komme afsted. Vi sætter os ind og kører afsted. 

Vi ankommer til det sommerhus, vi har lejet. Vi går ind i sommerhuset. Der er to værelser inde i huset, også er der et lille hus udenfor. Der skal mig og Marcus sove. Vi sætter vores kufferter. Vi skal mødes med nogle af de andre om 2 timer. Jeg lægger i sengen. Marcus lægger sig ved siden af mig. Vi ligger og snakker, da Lærke kommer ind. Hun ser fuldstændig panisk. Jeg siger til Marcus, at han skal gå ud. Han går ud. Jeg tager fat i Lærke.

"Lærke slap af. Fortæl mig hvorfor du er så panisk", siger jeg bestemt.

"Jeg er så nervøs for at Martinus skal møde Jacob", siger hun.

"Hvorfor? ", spørg jeg.

"Jacob kan stadig godt lide mig. Jeg er bange for at han vil hakke på Martinus", svare Lærke.

"Lærke, prøv at snakke med Martinus, om hvordan Jacob har det med dig. Så er Tinus en mulighed for at forberede sig på, hvis Jacob går til angreb på ham", siger jeg.

Lærke nikker, og går ud for at snakke med Tinus.

...............................................................................................................................

6 del at Maratonet. 

Håber I forsat kan lide det.

K.H. Kiner 

Life is a bitch. Ft Marcus og MartinusWhere stories live. Discover now