Marcus' synsvinkel
Bandeord kan forekomme
Ham der Per fyren, går ned mod Luna. Jeg ser, at han krammer hende. Jeg fare op. Han skal fandme ikke røre hende! Lærke tager fat i min arm, men jeg ryster hendes arm af mig. Jeg kigger derned, og ser Per kysser Luna. Hun prøver at kæmpe i mod. Jeg går rasende ned mod dem. Jeg river Per væk fra hende. Jeg giver Per et hårdt slag lige på næsen, så han vælter.
"DU SKAL FANDME IKKE RØRE HENDE!", råber jeg.
Han rejser sig op. Det bløder voldsomt fra hans næse. Han kigger ned på mig, for at er ca. 8 centimeter højere end mig. Han giver mig en på hovedet. Jeg slår ham tilbage. De andre prøver at få os fra hinanden. Luna prøver at rive mig væk fra Per, men jeg er så rasende. Han skal ikke røre min kæreste. jeg sparker ham i maven, så han falder sammen på jorden.
"JEG HAR ADVARET DIG. HVIS DU KONTAKTET ELLER RØRTE HENDE IGEN, VIL JEG GØRE AT DU IKKE KUNNE GÅ IGEN!! ", råber jeg af ham.
Luna trækker mig væk fra ham. Hun krammer mig, så jeg falder til ro. Hun kysser mig. Hun ved hvordan, hun skal få mig ned igen. Hun trækker mig med hen til Per igen. Han er kommet op og stå igen. Luna stiller sig med armene over kryds. Hun er meget lavere end Per.
"Per, kan du ikke snart fatte, at jeg ikke vil være kærester igen", siger Luna.
"Men jeg vil have dig tilbage", siger Per.
"Men jeg har fået en ny kæreste, og han behandler mig bedre end du gjorde. Men jeg kan heller forstå at du vil have mig som kæreste. Du er jo sammen med Eline", sukker Luna irriteret.
"Per, jeg synes at du skal skrive til dine forældre, og få dig og Nick hentet", siger Freja.
Per forstår en hentydning, og skriver til sine forældre. Ham og Nick går igen. Resten af aften forløber roligt.
...............................................................................................................................
Damn, så kommer slap vi af med Lauge. Eller gjorde vi? Hvem ved.
Det er ikke så langt det her kapitel, men til gengæld er de andre kapitler den normale længe.
Håber I har det godt.
K.H. Kiner
ESTÁS LEYENDO
Life is a bitch. Ft Marcus og Martinus
FanficLuna er en 14 år pige. Hun spiller håndbold og guitar. Hun bor i en lille By i Danmark. Luna har lige været til koncert med Marcus og Martinus, sammen med hendes veninde. Hun følte at Marcus kiggede på hende. Lunas far skifter tit arbejde, og en da...