**AÇIKLAMA BÖLÜMÜ** (ÖNEMLİ! -lütfen okumadan geçmeyin-)

3.6K 179 22
                                    

-ÖNEMLİ !, LÜTFEN OKUMADAN GEÇMEYİN ARKADAŞLAR!-

  Selam arkadaşlar. 6. bölümden sonra böyle bi bölüm yazmak istedim çünkü kafanızda hikyemle ilgili yerine oturmamış şeyler olabileceğini düşünüyorum. Bunun kesinlikle hikayeye plansız başlamamdan kaynaklandığını düşünüyorum. Ama bu hikayeye başlarken hikayemin gidişatını kafamda netleştirmemiştim, daha sonralardan şimdi yazmakta olduğum kurgu aklıma geldi.

  Bu bölümü açmamın bir nedeni de şu; olaki hikaye ile ilgili, ya da karakterlerle ilgili anlamadığınız şeyler olursa onları bu bölümün altına yorum olarak sorabilirsiniz. (Bu şimdiye kadar olan bölümlerle ilgili olabilir ve ayrıca ileriki bölümlerde de olursa ben sık sık hatırlatacağım tekrar bu bölümün altına sorabilirsiniz.)

  Önemli açıklamaları sık sık bu bölüme ekleyeceğim ve yeni bölümlerde de gerekirse bu bölüme dönüp açıklama yaptığım şeyi buradan görebileceğinizi söyleyeceğim. :)) Teşekkürler...

Not: Ve lütfen bölümlere oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın. Bunlar beni çok mutlu ediyor. İlginiz için teşekkür ederim, sizi seviyorum. :)x

DUYURULAR!!!!

1- -25.01.14- Arkadaşlar tatil nedeniyle bir haftalığına ananemlere gidiyorum. (not: anneanne yazmayı sevmiyorum. Hiç sıcak bi isim değil :)) Bu gün yola çıkacağız, yani haftaya cumartesiye kadar yeni bölüm yazamayabilirm. Gittiğim yerde evde internet yok ve telefondan yazmak gerçekten çok zor oluyor. Bilgisayardaki gibi anlaşılıor bir şekilde yazamıyorum. Bunun için sizden çok çok özür diliyorum. :(  Eğer elime bir şekilde internet geçerse yayınlayamasam bile söz yazmak için vakit kaybetmeyeceğim. Hepinize iyi tatiller..

2-  -26.02.14-  Arkadaşlar hikayenin tanıtımıyla ilgili birkaç değişiklik yapmaya karar verdim. Şu anda yazılı olan tanıtımı 'Başlangıç' adıyla 1.Bölüm'ün başına ekleyeceğim. Tanıtım bölümüne de farklı -daha kısa ve öz- bir şey yazacağım. Yeni tanıtıma bir göz atmanızı tavsiye ederim. :)

3- 12.07.2014-Bu duyuru çok önemli!!!!! Arkadaşlar hikayemin kaç kitap olacağına karar verdim. Bazı değerli şahsiyetlerin yardımıyla^^ Kahramanım Bir Vampir (KBV sdffsdf) 2 kitaptan oluşacak. *Bunu size açıklayacağım çünkü çok meraklandığınızı biliyorum.* -Spoiler tarzı bir şey istemiyorsanız okumak zorunda değilsiniz.-*İlk kitapta Chloe küçük yaşlarda kalacak.Onu ikinci kitapta büyüteceğim. Ve ilk kitap kaç bölümden oluşur bilemiyorum. Ama lütfen artık sormayın. Bu kitapta Chloe böyle kalıcak. Başka karakterler de var onlara odaklanın :D Ve zaten tahmin ediyorsunuzdur. İkinci kitapta Chloe ve Harry arasında bi şeyler olacak tamam. :d Bu kadar...

SORULARINIZLA İLGİLİ...

*Arkadaşlar size hikayemin gidişatından biraz söz edeyim. Ben aslında bu hikayeyim iki veya üç kitap şeklinde yazmak istiyorum (iki mi üç mü yapayım tam olarak karar vermedim). Şimdilik bu ilk kitapta Chloe küçük olacak. Yani en azından 6-7 yaşını hiç geçmicek. Gtgide büyütmeyi planlıyorum. Ve ayrıca bölümler ilerledikçe hikayeye bir çok yeni karakter katılacak. Gerçekten güzel ve sürükleyici olacağını düşünüyorum.

**Harry'nin görünmez olması ile ilgili: Ya aslında bu, bu hikayede uydurduğum bir özellik. Vampirlere özgü bir şey, istedikleri kişilere görünebilirken diğer herkese görünmeden durabiliyorlar. Ya da tam tersi herkes görebilirken istemediği kişiler onları göremiyor. Tabi bunun bazı istisnaları da var. (9.Bölüm'ün sonunda yaşanan olay bunun bir örneği -daha o bölüme gelmeyenler için olayı söylemiyorum.-)

Kahramanım Bir Vampir || h.s. ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin