11.Bölüm- Yüce Dracula Kutsasın Seni Harry!

3.4K 190 25
                                    

Biraz kısa bir bölüm oldu arkadaşlar bunu için üzgünüm. Ayrıca linkte paylaştığım hikaye benim çok değerli bir arkadaşıma ait. Wattpad'de aramızda yeni, yazmaya yeni başladı ve elinde çok güzel bir kurgusu var. Ben bir göz atmanızı öneririm. http://www.wattpad.com/40528693-hayat-garip ^^

**Chloe Thompson**

  Yılbaşı geçeli haftalar olmuştu ve Liam James yılbaşı akşamından beri kreşe gelmemişti. Mrs. Alvord'a ne zaman sorsam sadece merak edilecek bir şey olmadığını söylüyordu. Neredeyse her gün soruyordum. Niall artık pes etmem gerektiğini söylemişti, ama ben merak ediyordum işte. Harry'ye zarar verip öylece gidemezlerdi!

   Bu arada  kreşte 10'a kadar saymayı bitirmiştik ama ben zaten 100'e kadar sayabiliyorum - arada bazen takılıyorum tabiki-. Niall hala saymakta zorlanıyor ama ona yardım ediyorum. Kreşte genellikle Niall, Christiana ve ben oynuyoruz. Mrs. Alvord bizde değişik oyunlar öğretiyor, ben de bunları annemlere ve Harry'le Louis'e öğretiyorum.

   Louis yılbaşından burada kalıyor. Gündüzleri genellikle Harry'le beraber oluyorlar ama anladığım kadarıyla geceleri başka bir yerde kalıyormuş. Oysaki Harry bana Louis'in burada kalacak başka bir yeri olmadığını söylemişti. Arada sırada şu Ashton da onlarla oluyor. Louis onları barıştırmaya çalışıyormuş, çünkü daha önceden birbirlerine küsmüşler. Ama Ashton beni korkutuyor. Ben onu sevmiyorum, Harry'lerle olmasını istemiyorum.

''Çocuklar! Hadi buraya gelin bakın dışarıya! '' Mrs. Alvord bizi pencerenin önüne çağırdı.

''Aa.. bakın kar yağıyor!'' Oscar sevinçle ellerini çırptı. Sonra hepimiz ellerimizi çırpıp bağırmaya başladık.''Oley.. yaşasın!''

   Kar çok güzel yağıyordu. Yavaş yavaş süzülüyorlardı. Bazıları pencereye çarpıp eriyorlardı. Çok geçmeden sokak taşları beyazlamaya başlamıştı bile. Eve gitme saati yaklaşıyordu. Bir tek ben Niall ve Elly kalmıştık. Biri sınıfın kapısını çaldı ve biri geldi. Hey, Louis!

   Louis'in burda ne işi vardı? Mrs. Alvord'un yanına gittive elini sıktı.  Bize arkasını dönmüştü, yüzünü göremiyordum ve ne dediğini duyamamıştım ama ne yaptığını anlamıştım. Şu vampir şeysinden yapmıştı, hani Harry'nin anneme yaptığı şeyden. Sonra Mrs. Alvord'un elini bıraktı, bana döndü ve gülümseyerek yanına gelmemi söyledi. Yanına gittim ve sarıldım. Bu gün Harry yerine o beni almaya gelmiş.

*****

''Bu gün beni Harry alıcaktı. Neden gelmedi?'' Harry'nin arabasındaydık. Louis arabayı kullanıyordu ben de arkadaki emniyet koltuğunda oturuyordum. Harry sonunda bana emniyet koltuğu almıştı.

''Harry bu gün kendini pek iyi hissetmiyor Küçük, bu yüzden seni almaya ben geldim. Sanırım Harry dün babanı seni almaya gelmemesi için etkilemişti.''

''Hıhı, evet. Harry'ye mi gidiyoruz?''

''Evet, ama başka bir yere gitmek istersen..?'' Camın önündeki aynadan bana baktı, adı neydi o aynanın ya ?

''Yoo, Harry'ye gidelim.'' Başını salladı.

''Geoff'un oğlu kreşte miydi?''

''Hayır, yine yoktu.''

''Bu işin sonu hiç hayırlı bitmeyecek. Ah tanrım..'' Kendi kendine mırıldanmaya başlamıştı. Ben de dışarıda yağan karı seyretmeye başladım. Acaba sonra benimle kartopu savaşı yaparlar mıydı?

  Harry'nin evinin olduğu binaya gelmiştik. Anasansöre bindik. Üzerinde 9 yazan düğmeye bastım. Off neden bu kadar yüksekte ki? Kappı kapandı ve asansör hareket etti, Aynada kendime bakıyordum.

Kahramanım Bir Vampir || h.s. ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin