9.Bölüm- Ne Yılbaşı Ama!

3.7K 199 18
                                    

  Merhabaaa... Söyleyeceğim pek bir şey yok. Şok bir bölümle geldim! Yorumlarınızı ve oy vermeyi ihmal etmeyin! :)x <3
Not: Multimedyadaki şarkıyı lütfen açmanızı söylediğim zaman açın! -bilgisayardan okuyanlar için.-

Ben camdan nehiri ve başka evlerin ışıklarını seyrederken masamınzın başına biri geldi, sanırım garsondu. ''Menüleriniz efendim.'' diyerek elindekileri uzattı. Bir dakika, ama bu ses..! Başımı çevirip gelen garsona baktım. Oh, nasıl yani?.. HARRY?...

****

  ''Teşekkürler.'' Harry masaya, her birimizin önüne bir menü bırakmıştı. Benim menümün üzerinde biri kız biri erkek iki tane çöp adam vardı. Hadi ama ben bile artık çöp adam çizmiyorum. Her neyse önemli olan bu değil, önemli olan şu anda Harry'nin komik bir papyon ve şu annemin bana 'smokin' diye tanıttığı şeylerden giyiyor olması. Gerçekten çok farklı duruyordu. Sürekli dağınık olan saçları başının sol tarafına doğru düzgünce taranmıştı - yoksa sağ mıydı? hep karıştırıyorum-. Gömleğinin bütün düğmelerini iliklemiş ve üzerinde babamın ceketine benzer bir ceket vardı.

''Ben karar vermedim hayatım sen ne diyorsun?'' Annem babama ne yiyeceğini sorarken Harry dönüp bana baktı ve göz kırptı. Hala şaşkındım.

''Hm.. şefin tercihi nelerdir ?''

''Steak and Kidney Pie efendim. Az yağlı ve biberli.''

''Güzel bi tercih aslında. Hm.. ben bundan alacağım. Andrew?''

''Evet, tamam benim de aynısından olsun.Chloe?''

''O dediğinizin içinde ne var ?''Harry'e döndüm.

''Sığır eti ve böbrek. Peynir ve yumurta içeren bir hamurun içinde servis edilmekte. Yumurta ve süt ürünlerine karşı alerjiniz varsa pek tavsiye etmem.'' Öğğ.. böbrek mi ? Ve ayrıca Harry neden bu kadar komik konuşuyor ?

''Iyy, böbrek yemem ben!''

''Shh.. Chloe, daha kibar lütfen!'' Annem bana kızmıştı ama babam da Harry de gülmüştü. Kız ve erkek farkı işte!

''Pekala küçük bayan, Nugget ve yanında patates kızartmasına ne dersin? Tabi ailen için sorun yoksa.'' Annem gülümseyerek başını 'sorun yok' anlamında salladı ve bana döndü. Dudaklarımı yaladım.

''Nugget ve patates kızartması.. mm bayılırım!'' Ellerimi çırptım.

''Pekala sparişleriniz kısa bir sürede hazır olacaktır. Ve bu arada, bu akşam garsonununz ben olacağım. Şimdiden iyi akşamlar.'' Babam teşekkür etti ve Harry masamınız başından ayrıldı.

  Yemeklerimiz gelmişti. Mm.. papatesler çok güzeldi. Ketçap ve mayonez istediğim zaman Harry bana küçük iki paket vermişti. Ketçap ve mayonez bunun içindeymiş. Hamburgercilerde öyle değildi ama, onlarda kocaman şişelerin içinde oluyorlardı.

''Annecim, neden burda ketçap ve mayonez böyle küçük paketlerde ?''

''Hmm... şey, burası bazı diğer yemek yerlerinden birazcık daha lüks bir yer. Burdaki bu tip şeyler, biraz daha kibar.'' Ketçap şişesinin yada paketinin neresi kibar ki?

''Peki.''

''Hiçbir şey anlamadın dimi?'' Babam güldü ve annem de ona kızdı. Sonra ben de güldüm.

  Yemeğimi bitirdikten sonra babamdan oyun alanına gitmek için izin aldım. Babam izin verdikten sonra diğer çocukların oyun oynadığı alana gittim. Küçük kaydıraklar ve oyuncaklar vardı. Yerdede yapboz desenli halı vardı. Bi süre orada oyalandım. Kaydırağa bindim sonra Linda adında bi kızla tanıştım ve onunla beraber legolarla oynadık.

Kahramanım Bir Vampir || h.s. ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin