8.Bölüm- Yılın Son Günü ve Sürprizler.

3.8K 205 12
                                    

  Selaaammm.. Sevgililer Gününüz nasıl geçti bakalım ? Bana sorarsanız pijamalarım, bilgisayarım, kardeşimin maymunlu tabağında yediğim mısır gevreğim ve ben gayet mutluyuz :)) KBV'ye gelirsek -böyle demek çok hoşuma gitti- artık daha düzenli yazmaya çalışıyorum. TEOG'a hazırlanıyorum o yüzden nisanın sonuna kadar en geç 3-4 günde yeni bölmü yazmaya çalışacağım. Ama ondan sonra hızıma yetişen olamayacak assdfg :D<3

  -31.12.2000-

  Kreşte bir haftam çok güzel geçmişti aslında. Yan komşumuz Michael bana kreşlerde öğretmenlerin bizlere büyü yaptığını söylemişti. Bu yüzden kreşe başlamayı hiç istemiyordum. Bunu Harry'ye söylediğim zaman bana Michael'in söylediklerinin tamamen saçmalık olduğunu söylemişti. Haklıymış. Ama haklı olmadığı bir konu var, bana kreşte sınıflarda minik canlıcıkların yaşadığını da söylemişti. O kreşe gittiği zamanlarda onun sınıfında varmış. Ama kaç gündür oradayım ve hiç öyle minik ve şirin şeyler görmedim etrafta. Pazartesi günü tekrar gittiğimde Niall'a da bu canlıcıkları anlatacağım. Belki o onları görmüştür. Ay... çok merak ediyorum ben ya..!

   Bir de şu Liam James var. Bu çocuğa çok gıcık olmaya başladım. Dün üstüme kocaman bir bardak limonata döktü. Öğretmene yanlışlıkla olduğunu söyledi ve benden özür diledi. Ama özür dilerken bile bir garip bakıyordu. Benden çok nefret ediyormuş gibiydi. Ama ben bu işi öğreneceğim, neden ona hiçbir şey yapmadığımhalde benden nefret ediyor ki ?

  Neyse. Bu gün 2000 yılının son günüymüş. Bu akşam gece on ikiden sonra yeni yıla girecekmişiz. Babama bu gün ne yapacağımızı sorduğu zaman bunun sürpriz olduğunu söyledi. Ha, bi de annemle babam konuşurken duydum. He he ben çok yaramazım, kapının arkasından gizlice onları dinledim. - Harry bunda yalnış hiçbir şey olmadığını, benim yaşımdaki her çocuğun bunu yaptığını söyledi bir kere.- Benim için hediye almışlar ve biryere gidecekmişiz. Onlar bana hediye almışlar ve bu yüzden benim de onlara bir şeyler yapmam lazım.

  Daha öğlen olduğu için -kahvaltı yapmıştık, buradan biliyorum- ve bir yerlere akşama doğru gideceğimizi tahmin ettiğim için, ayrıca onlara nasıl bir hediye yapacağımı bilmediğim için Harry'yi çağırmaya karar verdim. Bundan daha önce hiç bahsetmemiştim, Harry'nin bana verdiği bilekliğin bağzı özellikleri var- bunun nasıl olduğunu bilmiyorum, ama büyülü veya sihirli bir şey olduğuna eminim.- Mesela, Harry'nin yanımda olmasını istediğim zaman bilekliğin üzerindeki 'H' harfi parlamaya başlıyordu ve Harry çok geçmeden yanıma geliyordu. Ama aynı şey Harry'nin bilekliği için de geçerli mi bilmiyorum. Bir keresinde bilekliğimin üzerindeki 'C' harfi parlamaya başlamıştı ama nedenini hiç sormadım. Acaba bu da benim onun yanında olmamı istediği için miydi ? Bunu sormayı unutmamalıyım.

 *****

''Hm... bir düşünelim bakalım.. annenle babana nasıl bi şey yapabiliriz ?'' Harry çenesini kaşıdı. İkimiz de odamda halımın üzerine oturmuş hediye için bir şeyler düşünüyorduk.

''Onlara da resim yapmaya ne dersin ? Bana yaptığın resim gerçekten çok güzeldi.''

''Ama o sana özeldi Harry.'' Aslında onlara sık sık resim yapıyordum. Buz dolabımızdan da belli olduğu gibi. Ama bunu Harry'ye söylemedim.

''Gel buraya, sarılcam!'' Kollarını iki yana kocaman açtı ve gülümsedi. Ayağa kalkmak çok zor geldiği için önümüze yığdığımız boyaların, kalemlerin, kağıtların ve Barbie dergimin arasından emekleyerek Harry'nin kucağına tırmandım. Bana güldü ve boynuna sarıldım. Yanağımı öptü, ama çok suluydu yaa. Tişörtümün koluyla yanağımı sildim. Kaşlarını çattı ama yinede gülüyordu ve tekrar yanağımı suluca öptü.

Kahramanım Bir Vampir || h.s. ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin