Capitolul 14

1K 35 5
                                    

Anonim(Harry)'s pov.

M-am gandit foarte bine la asta si trebuie sa o fac ma duc la ea sa ma vada...

CARA'S POV.

Imi suna ceasul in semn ca e ora 8 dimineata dar il opresc si continui sa dorm,deodata doua maini puternice ma leaga la ochi si ies cu mine pe geam.

"Hei ,ce faci? Lasa-ma jos si du-ma acasa!"

"Defapt nu o sa te las jos si te duc la mine acasa"

"De ce ??? Lasa-ma te rog nu stiu cine esti si nu vreau sa am de-aface cu tine"

"Iara nu ma recunosti,printesa"

"La naiba"-zic eu si imi pun capul in scobitura gatului lui,ii simt inima ca bate cu putere si corpul incordat,oare e emotionat,nu cred.

Si atunci simt ca ma lasa jos si imi dezleaga materialul de la ochi,el fiind acum in spatele meu.

-Intoarce-te!

-Esti sigur ca vrei sa fac asta?

-Da!intoarce-te,te iubesc si nu vreau sa te pierd cu un joc tampit.

Atunci ma intorc,simtind emotiile lui,si cand il vad imi dau lacrimile,nu pot sa cred!E...e....

-Si atunci de la ce vine E-ul pe care mi l-ai zis drept initiala?

-Pai stii,ma cam cheama si Edward.

Atunci,fara sa spun nimic,ma duc si il strang tare in brate,lacrimile curgandu-mi pe obraji.

-Nu mai plange,printesele nu au voie sa planga!-si atunci imi sterge lacrimile incet si imi  ia fata in maini si...si...ma saruta.

Anonimul meu H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum