Capitolul 32

421 16 3
                                    

Perspectiva lui Andrew

-Baieti! Veniti pana aici!strig eu cat timp Cara e la cumparaturi.

-Ce?

-Am un plan!

-Cara?Harry?

-Da!Cu ei doi.Fiti atenti.
Am reusit sa ii bag in cap lui Cara ca Harry nu o iubeste,Cara mi-a spus ca ma iubeste.

-Oooo bine frate, acum ce facem?

-Intai ne comportam cu ea frumos, ca sa ii castigam increderea.Apoi putem incepe sa ne batem joc de ea, si in cele din urma o violam ca pe toate celelalte.

-E un plan bun!Dar Harry?Daca vine aici?

-Cara ia frant inima, o sa stea inchis in casa cateva zile, si atunci noi actionam.

-Perfect.

-Hei,despre ce vorbiti?Intra Cara pe usa cu o plasa mare de cumparaturi in mana.

-Fotbal si alte chestii, tu ce faci?

-Am fost la magazine.Adica la mall.

..........Peste doua zile............

Perspectiva Carei

-Uuuu, dar pisicuta are ghiare!

Imi zice unul dintre baietii lui Andrew. Ma zbateam deoarece eram legata de un scaun in subsolul casei lui Andrew.

Cum am putut fi asa proasta? Am sarit in bratele lui Andrew asa repede, sunt o proasta.

-Ooo dar pe cine avem noi aici?Intra Andrew in camera...

-Da-mi drumul! Lasa-ma in pace!

-Si daca nu ce faci? Esti legata de scaun daca ai uitat.Si trage de tricoul meu, acesta rupanduse si cazand pe jos, nu pot sa cred, am ramas doar in sutien si intr-o fusta.

-Haideti baieti!Poate se comporta mai frumos cand o sa ii fie foame si sete. Si incep tot sa rada unul chiar imi trage parul, si mi-a rupt elasticul, acum sunt si cu parul intre ochi.

Perspectiva lui Harry

Am impresia ca ceva nu e bine, daca a patit ceva Cara? Asta e doar vina mea, nu stiu sa am grija nici de o furnica.

Trebuie sa fac ceva...imi plang amarul, sigur ma insel in privinta cu Cara si daca ma voi duce iar va tipa la mine.

Perspectiva lui Cara

Andrew intra din nou pe usa aia nenotocita.

-Acum facem o sedinta foto poate te simti si tu mai bine.

Au intrat si ceilalti baieti si au inceput sa ma dezlege, dupa ma tineau in diferite pozitii, dar inainte de asta, m-au dezbracat.

Imi era foarte rusine, eram dezbracata si tinuta de maini si de picioare in fata a vreo 6 baieti+Andrew.

Mi-au facut tot felul de poze in cele mai nesimtite si ridicole pozitii.

-Ce ai de gand sa faci cu ele?

-O sa le postez, pe Facebook Twitter Instragram Ask.fm. si multe alte site-uri porno.

-De ce faci asta?

Dar nu imi raspunde si iasa din camera.

Of Harry, ce as face eu sa te am acum langa mine.

..............Peste 2 ore.............

Nu mai pot de sete si fix acum intra Andrew pe usa, cu baietii.

Andrew avea cateva sfori in mana si unul dintre baieti avea  un cerc gigant care l-a lipit de perete.

Cercul avea o marime lutin mai mare ca mine si cateva gauri.

Andrew ma ia de pe scaun, cu toate ca incerc sa scap nu reusesc.

Unul dintre baieti, se duce si incuie usa de cateva ori.Sa fie sigur ca nimeni si nimic nu poate intra.

Andrew cu ajutorul celorlalti baieti ma leaga de acek cerc

Avea capul legat cu o fraghie de cerc la fel si mainile legate in sus si picioarele legate fiind cracanate.(A/N nu stiu daca v-ati dat seama, chestia aia ca la circ, cand leaga un om de cerc si il invart aruncand cu cutite, da, Cara era doar legata in felul ala)

Nu pot sa cred, Andrew se dezbraca, stiu deja ce vrea sa faca, vrea sa ma violeze.

Inchid ochii si pe fata mea incep sa curga siroaie de lacrimi.

-Nu mai plange, draga mea.

Eram nuda la fel si el, ceilalti baieti s-au dezbracat si ei.
Nu ma puteam uita la asta.

Andrew intra cu putere in mine si unul dintre baieti face acelasi lucru dar la gura mea.

Plangeam intruna si nu stiam ce sa fac, eram violata pe toate partile si nu aveam ce face.
Il vreau pe Harry.

perspectiva lui Harry

Sunt pe drum spre casa lui Andrew impreuna cu baietii.
Simt ca ceva nu e bine acolo si vreau sa ma asigur ca iubita mea e inregula.

Usa era incuiata,o spargem.

In casa nu era nimic, nimeni.Dar totul era imprastiata si o fusta de-a Carei era rupta in bucati.

Ceva nu e bine

Mergem la subsol de acolo se auzeau gemete, sper ca nu mi-ar face Cara asa ceva.

Dupa ce spargem usa am ramas masca, nu puteam descifra ce era in fata mea, dupa mi-am dat seama.

Aveam la fel ca si baietii spray in ochi.Ma frec la ochi dar degeaba, pentru ca primesc o bata peste cap si totul se face negru, nu o pot salva pr Cara, asta a fost ultimul meu gand.

Va rog nu ma omorati, vreau sa fac cartea mai interesanta, cu moartea cuiva, atat.Sper sa nu tipati prea tare in comentarii.Plz lasati pareri.

P.s.E fain gif-ul dr la media no?

Anonimul meu H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum