Perspectiva lui Harry
Oh ce bine ca a plecat Eliza, nu mai suportam sa dorm pe jos.Si in plus eu mancam mai putin din cauza ei, in fiecare zii mergeau la mall si se imbracau la fel, si mai si tipa pe,mine daca le incurcam.
"Am ajuuuns"
"Ce bine iubito, am crezut ca ai patit ceva"
"Harry, am stat doar 15 minute, nu a fost asa mult, doar ne-am luat ^la revedere^ si apoi ea s-a urcat in avion si a decolat"
"Mie mi s-a parut o vesnicie sa stau fara tine,imi era asa dor"
"Bine Harry amorezule,am inteles ce vrei"
"Daa???"
"Da stiu ca vrei mancare, fomistule"
"Yeeeaaaaaaa"
.............................................................................................................................Peste 2 ani ...............
............................................................................................................"Buna, frumoaso!"
"Cine naiba esti si ce vrei de la mine, obsedat pedofil ce esti"
"Ai 21 de ani si tu imi spui pedofil?"
"Da!si de unde stii cati ani am?"
"Eeeeee, stiu eu"
"Bine, deci te rog sa ma lasi in pace, pentru ca am iubit"
"Aveai"
"Ce?ce i-ai facut?"
"Stai calma, iubire, nu i-am facut nimic, si nici nu o sa ii fac daca nu termini cu relatia aia"
"Sunt de 2 ani cu el si il iubesc foarte mult, nici prin gand nu imi trece sa ma despart de el"
"Da da sigur"
"Atunci sa vedem ce are el de spus"
"NU!!!, daca ii spui ceva depre mine sau mesajele mele, te poti pregatii de pomana lui Harry Styles"
"Atata iti trebe sa ii faci vreun rau, ca te dau la politie"
"Hai, noapte buna, iubire!
"Bla, bla, bla..."
^A doua zi, dimineata^
Simt cum ceva e pe umarul meu si ma zgaltaie cu putere, deschid lenesa ochii si il vad pe Harry cum incearca sa trezeasca o ursoaica in perioada de hibernare.
"Gataaaa, opreste-teeee, ma scol acuuuu"
"Pai ar trebui sa te trezesti daca nu vrei sa intarziem la firma"
"Pai e sambata si vreu sa dorm"
"E marti iubire"
"Ufffff, iar muncaaaa"Din perspectiva Carei
Iar trebuie sa merg la munca, si nu am nici un chef. De ce nu poti primii bani de la stat, ar fi mai interesant si dragut din partea lor, ar face oamenii mai fericiti.
Si ajung la minunata firma, ne dam frumos jos din masina lui Harry, un Audi A6 Negru mereu curat, nu stiu cum o pastreaza asa curata ca eu la doua zile dupa ce o spal arata ca un musuroi.In fine, intram frumos pe usa, salutam lumea, lumea ne saluta,si in timp ce eu mergeam in fata lui Harry , spre camera unde va trebui sa stau toata ziua, simt cum o palma grea mi se lipeste de fund, credeam ca e Harry, cu toatr ca el nu facea astea in vazul lumii. Cand ma intorg il vad pe Harry cum vrea sa fuga dupa un baiat cu gluga pe cap, dar il opresc la timp, oare cine era si ce avea cu mine.......
Si urmatorul capitol...am cateva idei interesante pentru ce se va intampla peste vreo 3 capitole, saracuta Cara...bine am zis prea multe...sper sa va placa si devin din nou cersetoare de comm-uri......
Glumesc...dar nu ar strica un comm pe acolo...
CITEȘTI
Anonimul meu H.S.
Short StoryO poveste interesanta a micuței Cara care are de aface cu un anonim pervers,dar si protector...oare ajung sa se iubeasca? ... Povestea de iubire a celor doi continua, fiind intrerupta de Andrew-vechiul prieten al Carei, care le face viata un calvar...