-Harry?
-Hmm?
-De ce esti asa agitat?
-Ce te face sa crezi asta?
-Pai te plimbi de 10 minute de ici-colo in camera si nu spui nimic, ce s-a intamplat.
-Imi e frica, Cara.
-Pai?
-De Andrew si oamenii lui, au facut si inca pot face lucruri oribile si nu vreau sa ma gandesc ca pot sa te pierd sin cauza unui nenorocit ca Andrew.
BUUUUUMMMMM
-Nu din nou, sunt sigura ca s-a intamplat ceva in bucatarie cu Niall,vai de el.
Coboram jos razand de ce ar fi putut face Niall in bucatarie,dar suntem cu totul speriat de privelistea pe care o avem cand coboram jos.
Niall a dat foc la covor!!
-Niall, era covorul nou, si e departe de bucatarie cum ai putut sa ii dai foc?
-Pai cand am aruncat clatita...s-a dus spre covor si am vrut sa o iau direct cu tigaia, dar am rasturant ulei fierbinte(stiu ca nu se pune ulei in clatite dar shut up)
Si a luat foc...-Ufff, Niall, ai da foc la casa pentru mancare.
-Ba nuu!
-Ba daaa!!! Spun eu si Harry pa unison.
...
...
...
...Peste o luna...
...-Harry?
-Da?
-Am primit un mesaj.
-De la...?
-Andrew!
-Ce?
-Da, vino sa vezi!
-Acum!!!
"Cara, draga mea Cara.
Frumoasa mea prietena Cara.
Cum o mai duci?
Ai vazut? Nu am mai intervenit in viata ta!
Dar nu credeai ca asta va fi sfarsitul meu nu?
Ha ha ha...
Eu zic sa incepi sa iti pazesti spatele.
Cu mult drag,
Andrew."O Cara, astia iar incearca sa ne ameninte, ce ne facem acum?
Stiu ca asta e mai scurt, dar nu mai am idei.
Asa ca va rog sa imi dati idei.Da.
Sa scrieti in continuare ce vi s-ar parea mai fascinant.
Daca o sa continui asa fara idei, o sa fie plictisitoare.
Daca nu am sa primesc nici macar un comentariu cu vreo idee ceva, cred ca voi fi nevoita sa sfarsesc cartea, probabil tragic.
CITEȘTI
Anonimul meu H.S.
Short StoryO poveste interesanta a micuței Cara care are de aface cu un anonim pervers,dar si protector...oare ajung sa se iubeasca? ... Povestea de iubire a celor doi continua, fiind intrerupta de Andrew-vechiul prieten al Carei, care le face viata un calvar...