"Hei iubire,Buna dimineata"
"Poti sa nu mai imi spui asa? Vreau sa te vad"
"Bine"
"Cee?Ai spus cumva bine"
"Pai daca tot vrei sa ma vezi,hai sa ne vedem"
"Unde ziiiiiii"
"Da curioasa mai esti"
"Deci undeeeeee"
"In parcul de langa barul nou"
"Ăăăăăăăăăăăă....a da gata stiu"
"Azi la ora 20:45"
"Cam tarziu...se intuneca atunci"
"Vrei sa ma vezi?"
"Bine bine,ne vedem acolo"
~20:44~
OK am ajuns,acu sa ma uit dupa un om cu cagula ,logic ca el nu ar putea sa vina ca un om normal si sa ne vedem......cred ca vad pe cineva !Da uite-l e aco.....BUM!
~22:20~
Ma trezesc,dar spre mirarea mea nu pot sa imi deschid ochii pentru ca un material puternic imi e legat de cap si ghici ce? Si mainile imi sunt legate...
-Vad ca ai ajuns!-spune o voce parca cunoscuta dar indescifrabila.
-Scuze,dar nu am ajuns nicaieri pentru ca nu prea stiu cine esti si ce caut aici.
-Pai,stii acel cuvant...stai cum ii zice.....a da RAPIRE?
-La naiba!
Chiar atunci ma i-a in brate in stil mireasa si ma duce intr-un pat si imi incuie usa! Observ ca nu mai sunt legata deci imi dau materialul de pe ochi jos si aprind becul din camera...era o camera draguta...vopsita intr-un mov pal...dar ce e aia...o nu ! Am dat-o rau in bara...o pata de sange si una chiar mare intr-un colt al peretelui.
Atunci a venit momentul...ii scriu mesaj anonimului."Hei"
"Stiu unde esti ,asa ca daca vrei sa vorbim incearca sa nu zici cine stie ce pentru ca probabil ca ai telefonul urmarit"
"Bine ...ok...am inteles...perfect"
In acel moment intra o gorila(om)in camera si se uita la mine,iar anonimul isi gaseste sa sune ...logic!
Raspund si atunci gorila vine spre mine ca si cum ar vrea sa ma ia la bataie."A jurat uciderea tiranului,o rautate!"
"Ce vorbesti acolo,printesa?"
"A JURAT UCIDEREA TIRANULUI,O RAUTATE"-spun tipand cand gorila scoate un cutit.
"Am inteles"
Atunci,pe usa intra cineva cu cagula(oare cine)si ii baga un cutit in spate gorilei si ma ia in stil mireasa si iara ma duce undeva...
Ma trezesc la mine acasa,in pat si invelita bine cum numai mama stia sa ma inveleasca,dar ideea e ca mama mea nu mai e....
A Jurat Uciderea Tiranului O Rautate- inseamna A.J.U.T.O.R.-dupa initialele cuvintelor din fraza
CITEȘTI
Anonimul meu H.S.
Short StoryO poveste interesanta a micuței Cara care are de aface cu un anonim pervers,dar si protector...oare ajung sa se iubeasca? ... Povestea de iubire a celor doi continua, fiind intrerupta de Andrew-vechiul prieten al Carei, care le face viata un calvar...