Peste o luna
Din perpectiva Carei
Yey, fetita noastra face o luna si acum e in camera ei si doarme ca un ingeras.
-Iubito, vino pana jos!
-Nu mai tipa, Kalia doarme.
-Bine,bine...m-am gandit sa sarbatorim pentru ca fetita noastra face o luna!!!!
-Si in ce fel sa sarbatorim?
Imi pune mana la ochi si ma duce in cealalta camera...cand deschid ochii imi venea sa plang. Acolo erau :
-Mama
-Elisa(sora geamana)
-1D
-Parintii si sora lui Harry
-dar mai era un barbat langa mama, vine poate fii.In ochi mi-au dat lacrimile si m-am dus sa o imbratisez pe mama, iar apoi barbatul ala ma ia si el in brate.
-Scuze, dar nu te recunosc, ne cunoastem?
-E tatal tau Cara, cel mort de 6 ani, am descoperit ca nu e mort cand l-am vazut prin mall.
-TATA? Tip si ma duc sa il iau intr-o imbratisare stransa.
-Acum totul e minunat!-zice Harry...dar lipseste ceva si atunci se aude un planset de ingeras ce vine de sus.
-Kalia, s-a trezit.
Dar nu apuc sa ma ridic bine de pe canapea ca un glont imi trece pe langa cap.
Cand ma uit, vreo 4-6 oameni cu cagule faceau ravagii in casa noastra.
-Iubito, du-te sus si ai grija de copil, zice Harry super speriat.
M-am dus sus si cu mine au venit toti invitatii, am luat-o pe Kalia si am iesit pe usa de urgenta.Masina lui Zain era acolo si am mers toti cu ea pana la casa un locuia trupa.
-O doamne, l-ati lasat singur baieti, voi sunteti sanatosi la capul ala de stafida?
-Nuuu, am uitat, ce pristi suntem, atuncu se dun toti dupa Harry, doar Louis ramane sa se joace cu Kalia.
^Peste cateva ore^
Nuu, astept ca Harry sa iasa din operatie, la fel si Nial...
Au fost impuscati amandoi de vreo doua ori in picior si o data in stomac.-Familia lor?
-Da noi suntem Doctore.
-Imi pare rau dar unul nu a supravietuit,
Cand am auzit asta am inceput sa plang cu lacrimi amare.
-Cel de 2 ani a murit, nu a suportat accidentul avut.
-Dar noi nu avem copii, noi avem 2 majori de 24 de ani.
-Ah, scuze i-an incurcat, baietii vostrii sunt bine, puteti sa ii vedeti, camera 753.
Am intrat incet in camera cu doua paturi, si m-am pus pe scaunelul de langa scaunul lui Harry.
Ii strageam mana si plangeam cu capul pe mana lui.Deodata simt ca se misca, imi ridic repede capul...
-Iubito?Ce caut aici? Ce s-a intamplat?Vreau acasa!!!
-Linisteste-te Harry, ai fost impuscat in 3 locuri, la fel si Nial, din fericire amandoi sunteti bine.
-Oh ce bine iubito, nu stiu ce ma faceam fara tine.
-Nici eu Harry....
Capitolul 22...pam pam pammmmmmmmmmm
CITEȘTI
Anonimul meu H.S.
Short StoryO poveste interesanta a micuței Cara care are de aface cu un anonim pervers,dar si protector...oare ajung sa se iubeasca? ... Povestea de iubire a celor doi continua, fiind intrerupta de Andrew-vechiul prieten al Carei, care le face viata un calvar...