Capitolul 21

566 27 4
                                    

Perspectiva lui Harry

Astept de o ora sa iasa Cara din operatie,e doar vina mea nu trebuia sa o las singura, sunt asa un pros.....a iesit doctorul.

-Doctore? Zic eu, inima incercand sa imi sara din piept.

-Domnisoara e grav ranita,dar are 60 la suta sanse sa scape.

-Si copilul?E bine?A patit ceva?

-Pai copilul...

-Zice-ti doctore, nu ma faceti sa imi pierd mintile.

-Copilul s-a nascut prematur,am fost nevoiti sa il scoatem, daca mai statea o ora in burta domnisoarei mureau amandoi, dar ati adus-o la timp.

-Multumesc foarte mult doctore.

-Cu placere.

Si se intoarce doctorul dar eu ii pun mana le umar si il intreb

-Pot sa intru la Cara?

-Pai ati putea-o lasa sa se odihneasca, sa vedem daca se trezeste,ti-am zis ca is doar ceva sanse sa se mai scoale.

-Va rog doctoree

-Bine, dar doar 10 minute.

-okkk

Spun si intru in salonul Carei.

-Cara? Cara te rog trezeste-te, te,rog.

-Gata, gata is vie.

Perspectiva Carei

Ce ii mai trebe si lu asta!

-Oh iubito, ce ingrijorat am fost. Spune si incearca sa ma sarute, dar imi feresc fata.

-Scuzati-ma, dar cine sunteti.

-Cara?Sunt iubitul tau, cine sa fiu.

-Iubitul meu? Nu esti Harry Styles, cum adica iubitul meu, eu nu am iubit!

-Ba da Cara, eu sunt, si avem si o fetita minunata, care ai nascuto acum prematur.

-Edti sigur ca nu ma confunzi?

-Da Cara sunt sigur.Te iubesc Cara, iti promit ca o sa iti amintesti totul.

-Si eu am parinti?

-Nu....adica da, dar tatal tau e mort de 6 ani si mama ta a plecat in alta tara acum 3 ani.

-Ahh, ce pacat.

-Dar noi stam impreuna, acum cateva zile a fost sora ta geamana la noi. Si ati facut cumparaturi, eu era sa o sarut deoarece v-am confundat.

-Ce interesant, sper sa imi amintesc candva...si o lacrima imi curge pe obraz.

-O sa iti amintesti iubito, iti promit.

-Cum ne-am cunoscut?

-A fost o treaba mai complicata, eu eram un anonim care te batea la cap cu mesaje si tu erai enervata de mine, chiar m-ai sj aruncat de pe geam intr-o noapte cand am incercat sa intru la tine in casa, si apoi te-am luat si ti-am aratat cine sunt.

-Idiotule, spun razand, stai...idiot...idiotul meu...ma doare capul, Harry mi-am amintit.

-Nu pot sa cred, ti-am zi eu.

-Ce face copilul.

-Avem o fata minunata, nascuta prematur, la fel de frumoasa si puternica ca si mama ei.

-Ce ma bucur!

-Si eu iubito,....si eu.

Va iubesc, sunteti super tari, va multumesc mult pentru tot.

Anonimul meu H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum