"Sunt invitat la o petrecere,vrei sa vii cu mine?"
O doamne Harry Styles ma invita la o petrecere,yey!
"Pai nu prea imi plac mie sa fiu in fata camerelor de filmat si chestii...dastea..."
"A nu!E o petrecere cu prietenii mei si toti vin cu prietena asa ca vreau si eu sa vin cu iubita mea!"
"Ok,accept,cand e?"
"in seara asta,la 19:00!"
"Ok si unde e?"
"Nu conteaza asta,vin sa te iau la 19:00"
"Ok,pa"
"Pa iubito"
E ora 16:00, asta inseamna ca mai am trei ore la dispozitie sa ma pregatesc.
Ma uit in dulap si dupa doua ore sunt gata:machiata,imbracata,si mai ales pieptanata!Am o rochie neagra pe mine,care imi scoate formele in evidenta si parul pe spate, parul meu e castaniu si cateva fie blond deschis.
Si a venit momentul,ma uit pe geam si masina lui e in fata blocului meu,ma incalt cu niste pantofi negrii cu un toc de vreo 6 cm.
"Whoooaaaaww"
"Ce?"-ii spun de parca nu as sti despre ce vorbeste...
"Arati woooww"
"Nici chiar"
Intru in masina si ma uit be bancheta din spate era un palton negru...de fata?
"Ce e cu paltonul ala acolo?"
"E pentru tine"
"Paaaaii????"
"Eram sigur ca te imbraci sexy,oricum esti,si asa ca ti-am luat un palton pentru ca unii prieteni de-ai mei nu sunt...adica.....intelegi tu"
"Mdaa ,oricum pornim?"
"A da sigur"
Si mergem,si mergem,si mergem ,cred ca am mers destul de mult pana ajungem la o vila cu o curte giganta cu multi petrecareti si o piscina incalzita termic.
"Wow e super aici"
"Iti place"
"DAAA"
Si ne apropiem,intram si incepem sa ne distram,peste cateva ore decidem toti sa intram in piscina,dar fara sa apuc sa zic ceva,doua maini puternice,care sigur nu erau a lui Harry al meu ,ma iau si sar cu mine in piscina.
Ideea e ca nu stiu sa inot!si incercam sa dau din maini dar acel individ ma tinea cu totul si nu puteam sa ma misc,si daa inca ceva,MA TINEA SUB APA!
M-a tinut destul de mult,Harry era la baie si toti radeau,iar eu am simtit cum pamantul se cutremura cu mine si deodata vad negru in fata ochilor!Si inca un capitol!Sper ca va place va iubesc super mult pentru ca imi urmariti cartea si votati unele capitole.
Si va rog sa imi lasati macar un comentariu cu o parere despre carte.《Scuze pentru eventualele greseli de scriere》
CITEȘTI
Anonimul meu H.S.
Short StoryO poveste interesanta a micuței Cara care are de aface cu un anonim pervers,dar si protector...oare ajung sa se iubeasca? ... Povestea de iubire a celor doi continua, fiind intrerupta de Andrew-vechiul prieten al Carei, care le face viata un calvar...