Perspectiva lui Harry
Am crezut ca totul a fost un vis urat, dar ma trezesc intr-o cusca mare, alaturi de baieti,era incuiata.
Langa cusca noastra era Cara legata de un scaun,toti eram imbracati cu niste haine ciudate si murdare, Cara avea doar o rochie mov foarte larga.
-Harry!Iarta-ma, nu am vrut sa iti fac asta,te iubesc!Totul se intampla doar din vina mea
Spune Cara catre mine cu lacrimi in ochi.
-Nu spune asta Cara,tu nu ai nici o vina,e doar vina lui Andrew.
Dar nu apuc bine sa ii pronunt numele ca intra pe usa...
-E doar vina mea zici? Daca era vina mea atunci de ce a venit la mine Cara?
-Pentru ca esti un mincinos ordinar,mi-e scarba de tine!
Ii strig in fata, cu dintii inclestati de la nervi.
-Da?Ia sa mai vedem...
Spune asta si isi cheama prietenii,ne descuie cusca.
Andrew intra la noi, ne examineaza pe toti din cap pana in picioare.
Il ia pe Louis il bate, nu ma pot uita, e cel mai bun prieten al meu.Acelasi lucru face si cu Zayn si Niall,apoi urmeaza Liam.
-Liam nu!!!
Si Liam e prietenul meu dar stiu ca el e mai slab de inima, si foarte sensibil,pe Louis,Zayn si Niall, i-a adus inapoi aproape fara suflare,nu vreau sa vad ce ii face lui Niall.
Il spanzura de maini, legandui-le de o sfoara lipita de tavan.
Ii dau tricoul jos si ramane doar in pantaloni,incep sa dea toti cu diferite biciuri in el.
Pielea lui nu doar ca era foarte rosie si cu multe urme, incepea si sa sangereze.
Dupa mai multa tortura il iau si il arunca inapoi in cusca.
Cara plangea in hohote dupa tot ce a vazut, impreuna cu baietii incercam sa il salvam pe Liam,baietii si-au revenit cat de cat, dar Liam nu mai rezista, aici i-a fost.
Andrew pleaca...
-Harry,Harry uite, a uitat usa ta deschisa,vino la mine.
Imi zice Cara inca plangand.Ma duc repede la ea si o dezleg, o iau si o tin strans in brate.
Impreuna cu baietii il scoatem si pe Liam pe geamul micut de la subsol si ne indreptam spre casa.
Nu a durat mult pana ajungem in fata casei.
Totul era ruinat, nu mai puteam face nimic,casa asta luase foc. Acum se vedea doar cenusa ce a mai ramas.
Am lasat-o pe Cara cu Liam pe iarba in fata casei si noi am plecat sa cautam ce lucruri au mai supravietuit.
Venim cu cateva plase si chemam un taxi.
Ajunge in cateva momente si urcam toti.
Soferul era speriat cand ne vazuse,nu am observat dar in afara de mine ai Cara, toti erau plini de sange.
-Nuuuu!Striga Cara
-Ce s-a intamplat domnisoara? Intreaba calm taximetristul
-Schimbati directia, la spital repede va rog.
-Ce e Cara, de ce la spital.
-Uite-te la Liam, e in stare si mai critica, a intrat in stop cardio-respirator.
........
Ajungem la spital, Liam a fost bagat direct in operatie.
Iasa doctorul...-Doctore?Cum e Liam?
-A suferit un stop cardio-respirator si un preinfarct.
Trebuie sa avem grija,dar din fericire il putem externa astazi, pentru ca operatia a reusit.-Ce bine!!Ne bucuram toti mai ales Cara care ma ia in brate si ma strange, cata putere poate avea fata asta.
.....
Perspectiva Carei
A trecut o zi de la cele intamplate, inca imi e frica pentru toti,ce se mai poate intampla.
Stateam cu Harry la TV si vine Liam si se arunca langa noi.
-Ce film e? Vreau si eu, Niall adu Nuttela!!!!
-Cum mai esti Liam? Il intreb bucuroasa ca e bine.
-Mai bine ca niciodata!Exclama el.
Liam ia o lingura mare de nuttela in mana si o duce spre gura dar nu apuca sa o bage in gura ca incepe sa tuseasca rau.
-Esti bine,frate?
-Ma doare, m-ma doare tare.
-ce Liam?
Se tinea cu mana de piept unde era locul inimii , sper sa nu pateasca ceva.
Sun repede la salvare...
Salvarea ajuns,dar Liam a lesinat in acest timp.Sper sa nu fie pre tarziu.
...
Liam a intrat in operatie, dupa 10 minute, doctorul iasa din acea sala si vine spre noi,in timp de isi dadea manusile jos.
-Prietenii baiatului?
-Familia lui!Spunem toti la unison.
Harry facand un pas spre doctor,spune
-Cum e Liam.
Doctorul lasa capul in jos si spune punand mana le umarul lui Harry.
--Coondoleante, baieti!
Capitol nou.
Voi, da voi cei care cititi, faceti-va toti observat aici punand un vot.
Primul care pune vot va avea dedicatie la urmatorul capitol.
PARERI VA ROG☺☺
CITEȘTI
Anonimul meu H.S.
Short StoryO poveste interesanta a micuței Cara care are de aface cu un anonim pervers,dar si protector...oare ajung sa se iubeasca? ... Povestea de iubire a celor doi continua, fiind intrerupta de Andrew-vechiul prieten al Carei, care le face viata un calvar...