Capitolul 18

816 32 1
                                    

"Harry nu pot veni astazi la intalnire, scuze!"

"Pai?s-a intamplat ceva rau?"

"Nu Harry , nu e nimic , doar ca trebuie sa ma intalnesc cu o prietena , adica cu sora mea!"

"A ok , nu e nimic, lasam pe altadata"

"Ok"

Ma ridic usor de pe pat si ma imbrac cu niste haine comode, o pereche de blugi negri cu talie inalta si un maiou neugru bagat in ei.Manac ceva repede din frigider si pornesc spre Caffee-barul unde trebuie sa ma intalnesc cu sora mea geamana, abia astept.

           § peste 3 ore §

Si am vorbit destul de mult cu sora mea si cum ea e in vizita am decis sa doarma la mine.
Dimineata eu trebuie sa plec la noul meu loc de munca, si ea a hotarat ca poate ramane singura.

"Esti sigura ca vrei sa ramai singura?"

"Da Cara, sunt foarte sigura"

"Ok, pai atunci ne vedem dupa masa, pa Eliza!"

"Pa Cara!"

Din perspectiva Elizei

Si sa vedem ce are Cara de mancare ,dar nici nu apuc sa deschid frigiderul ca se aude soneria de la usa.Ma duc imediat si nu imi vine sa cred!In fata mea in aveam pe faimosul Harry Styles.

"Ăămm....scuze te pot ajuta cu ceva..."

"Da iubito,ai putea sa ma primesti inauntru"

Si atenteaza la gatul meu sa il sarute, dar ma dau rapid in spate si :

"Ce naiba vrei de la mine si ce cauti aici"

"De ce vorbesti asa cu mine, iubito?Am gresit cu ceva!"

"Pai nu te cunosc si tu intrii peste mine incercand sa ma saruti, eu nu cred ca e ceva obisnuit pentru omenire!"

"Iubito, macar stii cum te cheama?"

Spune el si incepe a rade zgomotos.

"Pai da, ma cam cheama Eliza si nu sunt iubita ta, ai perminiunea sa pleci"

"Deci ai uitat cum te cheama?"

Iar ma ia in ras, ce are omul asta cu mine?

"Pa, sa nu mai treci pe aici!"

Spun nervoasa si ii inchid usa in nas.

Din perspectiva lui Harry

Ce naiba are Cara azi?Cica o cheama Eliza, fata asta are ceva, sa o sun.

Convorbire telefonica:

"Alo?"

"Iubito, mai esti suparata?"

"De ce as fi?"

"Pai am trecut pe la tine si cand am vrut sa te sarut ai sarit cu replicile pe mine ca nu ma cunosti!"

"Ai incercat sa o saruti"-si incepe sa rada tare.

"Care ea? Pe tine da"

"Am uitat un mic detaliu la faza cu sora"

"Ce ?"

"E sora mea geamana, Eliza. Si sta la noi 5 zile."

"Ma miram eu sa ma fi fugarit tu de acasa"

"Bine , vorbim acasa eu am de lucru , pa, te iubesc"

"Si eu"-ii spun si ma duc inapoi spre casa.

"Ce mai vrei acum?"-spune aceasta Eliza.

"Pai Eliza, eu sunt iubitul, surorii tale,  si v-am cam confundat, pentru ca semanati leit, ce mai gemene"

"Aaa scuze atunci, nu stiam, intra!"

Anonimul meu H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum