Capitolul 35

591 23 8
                                    

Trebuie sa il omoram neaparat pe.......

Dar nu il las pe Harry sa termine fraza, ca intervin.

-Nu Harry, nu putem deveni criminali, vrei sa fi ca el, sa ajungi ca el?

-Atunci ne trebuie o alta metoda, spune ganditor Zayn.

-Stiu, la inmormantarea lui Liam,platim pe cineva si il omoara.

-Nu,nu vreau sa fiu o criminala!

-Stiu eu!spune Niall cu bucurie in glas.

-Zii!!!!

-Era o metoda antica, cu sinucigasi.Un om care voia sa se sinucida era trimis in tara cu care respectivii purtau razboi, era trimis cu un avion plin cu bombardament, apoi se sinucidea ducand avionul sa se prabuseasca in tara rivala.

-Si ce vrei sa zici cu asta.

-Gasim si noi pe cineva, si el se va imprietenii cu Andrew, Apoi il duce undeva si se incuie in respectiva camera unde aprinde bombele.

-Daca vom fi suspectati de catre oamenii lui Andrew?

-Pai ii omoram toti la un loc.Tocana!

-Nu e rea ideea.

.....planul a fost pus in aplicare peste o saptamana, Andrew si oamenii lui au murit, acum toti sunt fericiti..........

Stiu ca e super scurt si am zis ca vor mai fi 5 capitole, dar nu am stiut ce sa scriu.

Voi incepe volumul doi, nu stiu inca ce nume ii voi pune, oricum voi schimba numele si coperta.

Vol. 2 va fi din perspectiva lui Cara la inceput,apoi din perspectiva baiatului lui Harry si al lui Anne.

Dap, se despart, dar sa nu credeti ca va dura mult,pup.

Anonimul meu H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum