Asta a fost cea mai grea zii de la firma, atatia oameni, atatea hârtii, atatea acteee.Nu mai,pot.
"Hei,iubirica,astaz8 a fost greu la,munca"
"De unde stii tu de munca mea si de ce continui sa nu ma lasi in pace."
"Pentru ca te iubesc si vei fii a mea"
"Ai cam intarziat cu chestia asta,Harry e iubitul meu, PAAAA"
"Sigur sigur. Pa "
Ufff nu mai pot, ma doare capul si imi e rau de nu mai pot.Si am avut proasta idee sa ii spun asta lu' Styles.
"Acum mergem la spital"
"Dar..."
"Nici un dar, mergem la spital si nu mai spui nimic."
"Of, binee"
Perspectiva lui Harry
Astept de 10 minute in fata cabinetului si astept vesti bune despre Cara, oare ce are asa dintr-o data.Sper sa nu ii se intample nimic rau.
A iesit perfect!
"Cara, ce se intampla esti bine?"
"Harry.....sunt"
"Esti???Zii femeie vrei sa mor aici de frica?"
"Harry sunt insarcinata"
Spune si sare la mine in brate, nu pot sa cred.
"Iubito, nu pot sa cred, mi-ai facut cea mai mare bucurie, te iubesc asa mult"
"Si eu Harry, si eu..."
«Peste 6 luni»
Perspectiva Carei
Merg cu Harry la spital, din nou , doamne e asa ingrijorat, sunt abia in a sasea luna.
Si mergem frumos cu masina si ajungem la spital.Na sunt consultata iesim si mergem frumos acasa. Am o fetita complet sanatoasa.
7:00 p.m.
"Harry ma duc pana joos"
"De ce?Nu te poti duce asa, daca racesti"
"Harry m-a chemat o prietena pana la ea"
"Si unde sta ea?"
"La 2 strazi de aici"
"Bine du-te.......DAR SA AI GRIJA"
"Da Harry am grija paaa."
Si cobor jos mergand pe strada incepe sa se intunece...ar trebui sa ma grabesc daca nu vreau sa dau de cine stie ce drogat.
Dar nu mai fac nimic, simt cum cineva pe prinde incet de la spate si imi pune ceva taios si rece la gat.Eu incerc sa tip sa ma apar dar lama trece peste gatul meu lasandu-mi o zgarietura, nu tocmai adanca, dar dureroasa.
Gem de durere si apoi simt cum acea lama, care era mai bine zis un cutit, intra in mine fix langa burta mea giganta.
O lacrima imi curge pe obraz stiind ca nici eu nici copilul meu nu vom scapa cu viata.......
Si uitati urmatorul capitol
Am 73 de vizualizari su va multumesc foarte mult pentru ca am ajuns in locul doua sute si ceva , de la cinci sute si ceva in Proza Scurta.Scuzati eventualele greseli.
CITEȘTI
Anonimul meu H.S.
Short StoryO poveste interesanta a micuței Cara care are de aface cu un anonim pervers,dar si protector...oare ajung sa se iubeasca? ... Povestea de iubire a celor doi continua, fiind intrerupta de Andrew-vechiul prieten al Carei, care le face viata un calvar...