Stau.Stau in pat de 4 zile fara nici un mesaj de la el,de la anonim,parca m-am atasat de el,dar totusi e un necunoscut nici macar numele nu il stiu.
"Cati ani ai?"
"Ce?"
"Mai trebuie sa scriu o data?"
"Ce te intereseaza"
"Pai ma cam bati la cap de o luna si as cam vrea sa stiu macar cateva lucruri despre tine"
"21"
"Ochi?"
"Frumosi"
"Culoarea,boule"
"Culoarea e frumoasa si ea"
"Idiotuleeee,ce culoare au ochii tai?"
"Verzi"
"Omggg ca si Harry Styles"
"Nu chiar"
"Pai si el ii are verzi"
"Dar ai mei sunt mai frumosi"
"Posibil"
"Inca vreau sa te vad"
"Ramai cu dorinta"
"Vreau sa ma asigur ca nu esti un violator in serie"
"Acum?"
"Da."
"Bine"
"Stai ce?"
"Raspundeeee"
"Ce naiba ai de gand sa fa..."
Ok acum am si un geam spart.Un idiot imi sparge geamul,dar nu observ cine e deoarece la mi e in camera e bezna.Imi iau telefonul si dau cu lumina vaga de la telefon spre individul care se chinuie sa intre la mine in camera pe geam.Ma duc si observ ca e cu un picior in camera si unul afara de pe geam.Ma duc incet fara sa ma auda si dau tare cu piciorul in el si atunci aud o bufnitura in semn ca a cazut.Incep sa rad dar inca nu inchid geamul.
Necunoscut:Auucii,pentru ce a fost asta?
Eu:Pentru ca ai cam intrat prin efractie in casa mea?
Necunocut:Nu ca nu mi-am dat seama.
Eu:Si apropo asa doar de simpla curiozitate CINE PISICA BUNICI FRATELUI CAINELUI MEU DIN ASIA ESTI?
Necunoscut:Chiar nu ma recunosti,printesa?
Eu:Mhm....Eu ti-am cerut sa te vad nu sa intrii ca un pedofil nebun in casa mea.
De data asta intra mai rapid pe geam si eu apuc doar sa ii dau cu o perna in cap.Apoi vine pe la spate si ma ia usor in brate si ma pune pe pat,el fiind acum peste mine.
Eu:Ce naiba faci?
E:Ce ti se pare ca fac?
Eu:Ma violezi?
E:Nu sunt un violator,sa stii asta
Si apoi incepe sa ma sarute senzual eu imediat raspunzandui la sarut.Dar peste 10 secunde eu am rupt sarutul si:
Eu:Mi-a venit o idee!
E:Ce naiba de idee ti-a venit in timp ce te sarutam?
Eu:Haide in bucatarie
E:Pai?
Eu:SA IMI REPARI GAURA DIN FRIGIDER,IDIOTULE!!!!
E:Noapte buna,printesa!
Eu:Stai ce?
Si in acel moment il aud cum cade de pe geam si pufnesc in ras.Am observat ca are parul creț si destul de lung ajungandui mai jos de urechi,mi-am dat seama ca e tatuat pentru ca in timpul sarutului am aprins lumina de la telefon si am vazut o parte din culoarea imprimata pe abdomenul lui.
CITEȘTI
Anonimul meu H.S.
Short StoryO poveste interesanta a micuței Cara care are de aface cu un anonim pervers,dar si protector...oare ajung sa se iubeasca? ... Povestea de iubire a celor doi continua, fiind intrerupta de Andrew-vechiul prieten al Carei, care le face viata un calvar...