Cat timp ma plimbam cu Andrew prin parc, l-am vazut pe Harry iesind de la repetitii, am intors capul prefacandu-ma ca nu il vad.
Dar el ne-a vazut, ca ne tineam de mana,venea cu viteza si foarte nervos.-Cara ce naiba cauti cu nenorocitul asta aici, asa?
Nu apuc sa zic vreo vorba ca ii trage un pumn in burta lui Andrew si ma ia de mana tragandu-ma spre masina.
-Ce crezi ca faci?Il intreb cu cata superioritate pot.
-Cum adica? Te iau de langa nebunul ala!
-Nu ii spune asa!Tu esti un obsedat!!!Si ma smucesc din mana lui alergand catre Andrew. Care era intins pe jos
-Andrew?Andrew esti bine?El deschide ochii.Oh slava Domnului ca esti bine, nu stiu ce ma faceam fara tine.
Perspectiva lui Harry
-Deci nu inteleg ce are Cara?
De ce se comporta asa?-Nu stiu ce s-o fi putut intampla cu ea in 30 de minute.-spune Liam
-Stiu!!!-Zice Louis sarind.
-Pai vorbeste!
-Era cu Andrew nu? Probabil ca s-a dus la el sa vorbeasca si el i-a bagat in cap cine stie ce tampenii.
-Zicea ca sunt un obsedat!
-Ce i-am facut eu lui ca sa mi-o ia pe Cara? CE???
Si nu mai zic nimic si fug in camera mea unde vad ca toate lucrurile lui Cara au disparut.
Cat de prost am fost, cum am putut sa o pierd asa simplu.
Si ea cum a putut sa il creada pe netrebnicul ala.Sunt un prost...si incep sa plang in pat strangan perna cu pumnu inclestat de la nervii ce clocotesc in mine!
Perspectiva Carei
Ajung acasa cu Andrew,la noua mea casa si ii fac un ceai cald lui Andrew ca sa incerc sa il alin durerea provocata de pumnul lui Harry.
-Iarta-ma Andrew, nu stiu ce a fost in capul lui Harry!
-E un obsedat Cara, el vrea doar sa te aibe pentru el, atat.
-Te iubesc, Andrew.
-Si eu, Cara.
Perspectiva lui Andrew
Am reusit!
Am manipulat-o!
CITEȘTI
Anonimul meu H.S.
Short StoryO poveste interesanta a micuței Cara care are de aface cu un anonim pervers,dar si protector...oare ajung sa se iubeasca? ... Povestea de iubire a celor doi continua, fiind intrerupta de Andrew-vechiul prieten al Carei, care le face viata un calvar...