Capitolul 28

363 17 0
                                    

Stau in genunchi si plang, nu am crezut ca Harry poate face asa ceva, sa ma raneasca asa de tare si acu asta?

In fata mea erau baietii, Harry si inca cineva care cred ca era Chris. Si familia mea.

Era o masa mare care avea pe ea un tort gigant cu poza mea si a lui Harry,la viitoarea noastra nunta.

Toata lumea canta cantecul de la multi ani pentru mine, in casa erau afise cu "La multi ani, Cara" si baloane de toate formele si culorile cele mai multe in forma de inima.

M-am dus in brate la Harry si l-am sarutat plangand.

-La multi ani, iubito!

-Te iubesc asa mult Harry!!!!

-Si eu , Cara!
   
          ...    ....     ....    ..

Dupa ce am mancat tort ai am dansat, toata lumea a plecat acasa si eu cu Harry am mers in camera noastra.

Atunci imi amintesc de ceva,Andrew.

I-am aratat biletele primite de la Andrew.

-O nu, asta a aflat de surpriza mea si te-a mintit ca sa puna din nou ceva la cale.

-Mi-a zis ca ma iubeste doar ca sa ma raneasca.

-Trebuie sa facem ceva, Cara, sunt sigur ca Andrew a pus deja ceva la cale si nu cred ca mai e mult si isi va pune planul in aplicare.

-Harry, imi e foarte frica.

-Cara, sa nu iti fie frica am sa fiu alaturi de tine pentru totdeauna si nu am sa las pe nimeni sa se atinga de tine,iti promit.

-Multumesc Harry, te iubesc.

-Si eu.

Stiu asta e foarte scurt, dar in capitolul urmator va fi mai multa actiune decat credeti.

Va besk Unicorniaşii mei!

Anonimul meu H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum