Capitolul 15

1K 46 4
                                    

...si...si...ma saruta...
Atunci imi mai curge o ultima lacrima pe fata.

^^urmatoarea zi^^

Ma trezesc somnoroasa in minunatul meu pat super pufos si ma duc lenesa spre baie pentru a-mi face rutina.

Dupa ce m-am imbracat foarte casual am coborat jos caci s-a auzit soneria de la usa...ma duc frumos,deschid usa si vad un imens buchet de trandafiri negrii.IUBESC TRANDAFIRII NEGRII,iar in mijlocul buchetului de flori este un trandafir alb imaculat ce iasa in evidenta.

Pun florile intr-o vaza alba si ma duc in pat in timp ce pornesc laptop-ul ca sa ma uit la serialul meu preferat"Jurnalele vampirilor" .
Cat se porneste wifi-ul am decis sa ma uit pe telefon...siiii...pornesc telefonul si vad 2 mesaje noi:

"Ce faci,iubire?"

"Iti plac florile?"

"Fac bine,mersi si trandafirii sunt super frumosi,dar ala alb ce semnifica?"

"Cel alb esti tu,dintre toate fetele tu esti cea mai speciala si unica,de aceea e unul singur pentru ca nu se mai gaseste o fata ca tine"

"Ooo,Harry, ce draguuuut,te iubesc asa muuuult,si de cand am inceput sa vorbim faceam asta"

"Serios? De ce nu mi-ai spus?"

"Pentru ca imi era teama,nu stiam cine esti sau ce ai putea sa imi faci,si voiam sa te tin in suspans logic😂"

"Of,te iubesc asa de muult"

"Si eu😘"
 

Stiu ca acest capitol e destul de scurt(ca si celelalte)dar am vazut ca am 15 vizualizari(ochisori cum le zic eu) si 4 stelute.
Deci nu ma asteptam sa primesc nici 5 vizualizari cand am vazut ca la capitolul 10 nu aveam nici una.Deci multumesc mult de tot si lasati macar un comentariu cu o parere despre prima mea carte.va rog!

Va iubesc!♡♡

Anonimul meu H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum