Capitolul 30

393 17 2
                                    

Harry a plecat la o inregistrare cu baietii.

Ma gansesc, ma duc! Ma duc la Andrew sa pot vorbi cu el.

Ma imbrac lejer si iau un taxi care ma duce fix in fata casei lui Andrew.

-Cioc cioc cioc.......cioc....

-Da?
Iasa Andrew doar cu un prosop pe el.

-Ăăăammm, Andrew? Putem vorbi putin?

-Sigur,intra!

Intru, avea o casa mica si obisnuita, fara prea multe chestii valoroase, era modesta.

Ne asezam pe canapea si el da drumul la televizor pe stiri si il da pe "mut"

-Deci? Ce te-a facut sa vii la mine?

-Andrew? Ce vrei sa faci?

-Cum adica?

-Ma ameninti, Andrew!De ce faci asta?

-Cara, eu vreau doar sa il sperii pe nenorocitul de Harry, daca voiam sa te omor o faceam de prima data cand te-am impuscat.

-Si de ce faci asta? Ce ai cu noi?

-Cara eu nu am nimic cu tine, eu te iubesc din totdeauna, vreau doar sa il ranesc pe Harry.

-De ce?

-El mi-a omorat parintii, chiar daca nu crezi.

Si inainte sa protestez pentru al apara pe Harry in aceasta privinta, Andrew scoate o caseta si o pune la TV.

Era un filmulet, un filmulet unde Harry de unul singur ii tortura pe parintii lui Andrew,pana cand i-a, i-a omorat.

-De unde ai asta Andrew?

-Aveam camere de filmat in locul ala, acolo obisnuiam sa ma intalnesc cu prietenii.

-Si de ce ar face Harry asta?

-E obsedat Cara, obsedat de tine.

-Ce?

-Eram prieteni buni, Harry stia ca te plac, dar el nu te iubeste , asta e obsesie, si a incercat sa ma ameninte pana mi-a omorat parintii si i-a dus in Anglia.De aceea te-am lasat, ca sa ma pot duce lângă parintiu mei la inmormantare.

-Oh, Andrew, si de ce nu mi-ai spus toate astea?

-Imi era frica pentru tine Cara, nu stiu de ce e in stare Harry, si am decis sa il las pana ma linistesc si imi pun planurile in ordine.

-Si de ce nu mi-ai zis atunci, si sa ma iei de langa el.

-Eram foarte stresat si suparat din cauza mortii parintilor mei, si nu mai gandeam limpede,nu puteam sa las sa ma vezi asa!

-Oh, Andrew, scuze pentru tot ce ti-am spus mai devreme, am crezut ca Harry ma iubeste,si vrea sa ma apere, aveam prea multa incredere in el.

Su acestea fiind spuse, o lacrima imi curge pe obraz si il imbratisez strans pe Andrew.

Nu ma omorati Unicorniasi,stiu ce am facut, dar trebuie putina actiune.

De acum o sa pun cate o poza la media incepand cu capitolul asta.

Anonimul meu H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum