53.časť

5.4K 402 37
                                    

,,Kurva ten chalan je hluchý alebo čo do piče !" Leo treskol do stola.

,,Ježiš čo ti zas je ?"

Ticho

,,Leo vnímaš ma ?"

Úplný ignor. On je horši ako keď mám ja krámy...

,,Leonard !"

,,Čo je ?!" Vybehol po mne

,,To sa pýtaš ty mňa hej ?"

On mi originálne neodpovedal, postavil sa a odišiel! Išla som za ním.

,,Môžeš mi kurva vysvetliť, čo ti je ?! Sotva prídeš domov a hneď sa hádame !"

,,Teba do toho hovno !"

,,Mňa do toho hovno ? "

,,Áno presne tak nestaraj sa."

,,Aha dobre. Veď načo by som to riešila však ? Veď som len tvoja priateľka ktorej sa to tiež týka ale čo ma do toho, že ?!"

,,Nella."

,,Daj mi pokoj ! " treskla som dverami a odišla. Išla som kde ma nohy zaviedli.

Z pohladu Lea -

,,Kurva !! Potrebujem ja toto do piče ?!" Zakričal som si pre seba a hodil pohár o zem. Vybehol som z domu no Nella tam už nebola. Kam mohla ísť?

,,Ja som taký idiot. Ja proste nebudem ticho. Nie načo dojeb si vzťah ty kokot.." kráčal som ulicou, a nemal som ani poňatia kde je. Išiel som teda na svoje miesto kde si vždy prevetrám hlavu keď mám nervy. Bola to taká lúka. Nie taká krásna lúka. Opustená. Vyhorela. Proste miesto kde chodím iba ja. Ale počkať veď tamto je Nella. Ako to tu našla ? Stál som za jej chrbtom. A uvažoval, či sa mam prihovoriť a či to ešte viac nepokašlem.

,,Leo ja ťa veľmi milujem ale tieto tvoje nálady ma tak strašne vytáčajú. "

,,Ako si vedela..?" Sadol som si k nej.

,,Kto iný by sem išiel."

,,Mrzí ma to."

,,To hovoríš vždy. Ja ti naivne odpustím a ideme ďalej."

,,Láska." Venovala mi iba malý pohľad.

,,Ja som nechcel. Ja si stále neuvedomujem, že mám teba. A nie som na tento svet sám."

,,Teraz som tu ja. Som s tebou. Neopustila by som ťa ani keby si ostal na vozíčku. Dobre ? Pochop to. Patrím do tvojho života. Bude ma zaujímať čo sa deje v mafii. Či nám niečo hrozí. Prečo máš nervy a prečo sa tešíš. Prečo si vo väzení a všetko, čo sa stane. Takže mi nehovor, že ma do toho nič. Lebo ma do toho niečo kedže s tebou žijem. "

,,Ja viem, viem to ale vypadne mi to z hlavy."

,, Tak si to zafixuj." Usmiala sa. Pritiahol som si ju k sebe. Ona sa pritúlila ku mne a schovala sa do mojej hrude.

,,Čo by som bez teba robil hm ?"

,,Spával by si so štetkami, fetoval, pil, robil party a neviem čo ešte."

,,Tak som to nemyslel ty trdlo."

,,Ale je to pravda."

,,Vieš, rozmýšľal som."

,,Nad čím ?"

,,Keď pomstim svojho otca, a dostanem toho bastrda, chcem skončiť s mafiou."

Hej ľudia rozmýšľal som nie skončím 😂❤dobre ? Čiže zachovajte pokoj Ano mala byt nedeľu ale pozabudla som sa prepáčte 😫❤❤❤

Syn mafiána [DOKONČENÉ✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat