63.časť

4.7K 288 29
                                    

Stíchla. Chvála bohu. Naozaj dnes nemám náladu na tieto uškriekané štetky.

,,Dobre, dám ti tú pásku dole ale nebudeš kričať dobre?" Prikývla.

,,Ja tu nechcem byť. Prečo ste ma uniesli?  Nič som neurobila! Ak sa odtiaľto dostanem všetko poviem polícii. Nemôžete ma tu držať! Nemáte nato právo!"

,,Ty necekneš ani pól slova! Rozumieš? Odtiaľto sa možno dostaneš. Ale ver mi, že sa dostaneš este k horšiemu ako som ja."

,,Hnusný, podliacký mafiáni! Bodaj by ste všetci do rána skapali!"

,,Bla, bla, bla. Počuj mňa tieto tvoje dristy vôbec, ale že vôbec nezaujímajú. Takže mi urob láskavosť a drž pysk!"

,,Tebe neurobím nikdy láskavosť!"
,,Tak neurob. Môžem ti znova zalepiť ústa."

,,Tak si poslúž!"

,,Cica, cica. Zastrč tie pazúre lebo o ne prídeš. A teraz poď, musíš sa ísť najesť. Musíš byť v dobrom stave vieš?" Ani s ňou nepohlo.

,,Povedal som aby si sa postavila."

,,Radšej umriem od hladu." A už mám toho dosť.

,,Máš 3 sekundy nato aby si sa postavila a odkráčala dole. Alebo ti mám k tomu pomôcť? Ale to sa ti páčiť nebude." Prečo mi tak strašne táto suka pripomína Nellu?

,,1...2...3. Dobre ako chceš." Prevesil som si ju cez plece na čo ona pohotovostne začala zjapať a kopať.

,,Pusti ma! Ty idiot! Nikam s tebou nejdem! Okamžite ma daj na zem! Pomóc!" Ignoroval som jej ďaľšie urážky a komentáre a jednoducho ju odniesol dole. Keď som bol v kuchyni položil som ju na barovú stoličku.

,,Mám ťa k nej priviazať alebo sa už budeš normálne správať? Vážne ma to už nebaví a to som ešte stále dobrý cica." Naložil som jej praženicu, ktorú spravili chalani. Bola už studená ale má smolu. Položil som to pred ňu.

,,Čo to je?"

,,Praženica. Dobrú chuť."

,,Nejem vajíčka."

,,Mňa to vôbec nezaujíma. Toto zješ."

,,Ale ty to nechápeš. Ja vajíčka nemôžem jesť."

,,Ženy." Pretočil som očami.

,,My aspoň neunášame nevinné dievčatá!"

,,Keď je sprostá hlava, trpí celé telo."

,,Čo?"

,,Nie je to moja vina, že tu teraz si."

,,A koho? Moja?! Ja by som sem dobrovoľne nešla nikdy!"

,,Tak to prrrr dievčatko. Ty si sem išla dobrovoľne. Išla si preč s chalanom ktorého si nepoznala lebo bol pekný a presviedčal ťa, že pozná lepšie miesto na zábavu. Nie je moja chyba, že si bola naivná piča a išla si." Bola ticho.

,,Pravda bolí že? Smutné. Nech sa páči. Celozrnné pečivo, šunka a syr. To ti musí stačiť." Položil som pred ňu daľší tanier. Všetko zjedla. Aspoň niečo pozitívne.

Syn mafiána [DOKONČENÉ✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat