82.časť

3.1K 218 27
                                    

Zas sa všetko dojebalo, už len čakám kedy ich chytia a potom si už naozaj vystrelím mozog. Také dievča ako je toto len nervy mi jebe aká je tvrdohlavá. A čo ma serie úplne najviac je, že ma nepočúva a robí si čo chce ako pubertiačka. Viem, že som to prehnal ale vytočil ma aj ten list aj fotky a ona do toho! Zahasil som cigaretu v popolníku a chcel sa ísť ospravedlniť. Už som sa troska ukľudnil. Nella však už schádzala zo schodov s kufrom.

,,Kam ideš?" Opýtal som sa.

,,Čo ťa do toho? Celý čas nás máš totálne na háku a si buď so svojim milovaným kamarátom ktorý ťa podrazil alebo zavretý v pracovni. Tak sa mi nepleť do cesty a daj mi pokoj!"

,,Snažím sa niečo vyriešiť!"

,,Evidentne ti to moc nejde." Prekrížila si ruky na prsiach.

,,Dobre, ja viem, prehnal som to a áno zaslúžim si aby si bola ku mne chladná, povedal som čo som nechcel ale po tom dnešku som bol s nervami v koncoch."

,,A to si musíš vybíjať na mne?!"

,,Nie nechcel som! Prepáč! Tie fotky, esemesky a list. Rozhodilo ma to a ešte do toho ty. Nemyslel som to vážne."

,,Ty si myslíš, že ja ti teraz skočím okolo krku a všetko bude tak ako bolo? Nie! Odmietam viac odpúšťať! Toto bola posledná kvapka mojej trpezlivosti."

,,Nella-" skočila mi do reči.

,,Nie, Leo počúvaj ma veľmi dobre. Už ma nebaví tento život. Domov chodíš s nervami bez dôvodu. Teraz už dôvod vieme... nevenuješ sa ani mne ani Ann. Zatajíš mi toto, čo môže Ann ohroziť život. Deň prebieha takto: nazjapeš, odídeš, prídeš a ospravedlňuješ sa. A na další deň to isté. Myslíš že ma to baví? A čo Ann?! Ona si to veľmi dobre uvedomuje a obviňuje z toho seba!"

,,Že sa ti nevenujem? Neviem kto sa tu doma veľmi nudí a chce ísť pracovať. Keby si nemala blbé poznámky možno by som tak často nezjapal a to, že som bol v mafii si vedela. Ty si myslíš, že keď sa na 6 rokov vyparíš na loď a budeš cestovať svetom, že všetci zabudli? To sa veľmi mýliš. Odišli sme lebo po nás išla rada, po tebe Mathew a chcel som odísť aspoň na pár rokov preč od všetkych problémov a žiť kľudný život ale to neznamená, že sa všetko vymazalo nato aby som spravil úplný koniec. Bude treba viac času, trpezlivosti a hlavne sa nesmieš báť a utekať lebo presne to chcú, Mafia bude vždy v tvojom, mojom aj Ann živote. Tak to osud zvolil. Ja som ťa odhováral od vzťahu so mnou. Ty si chcela byť so mnou máš, všetko čo si chcela. Varoval som ťa pred všetkým aj keď si chcela mať dieťa. Povedal som ti, že to nebude ľahké a tiež som nebol z tých ktorý by ťa pojebali a poslali ťa do piče aj s deckom. Nie, čo som urobil ja? Ja som sa o teba aj o Ann postaral. Dal som tebe aj jej všetko čo ste mali na očiach. To dobre vieš a teraz keď naskytne problém ktorý sme už veľmi veľa krát vyriešili chceš utekať? A kam? K rodičom? Máš ten pocit, že vás lepšie ochránia Nella? Nepovedal som ti nič pretože som nechcel aby si bola pod nátlakom, že ťa niekto sleduje. Vyriešil by som to a potom by som ti povedal čo je vo veci." Dohovoril som v kľude a držal ju za ruky.

,,To je neuveriteľné, tak nakoniec ja budem tá najhoršia? Nemôžem zato, že som sa zamilovala do takého idiota ako si ty a chcela ho zmeniť a dúfať v to, že on bude ten chlap ktorý s ňou bude navždy a bude ju milovať a možno to nebudú mať ľahké lebo ten chalan bol idiot ale takto som to nechcela. Takto naozaj nie. Ja už ani neviem či ťa vôbec milujem a chcem s tebou byť." Zobrala si do ruky kufor a odišla. Nemá cenu zastavovať ju, aj tak by odišla. Pozeral som sa z okna nato ako odchádza, pred domom stál taxikár. V taxíku už sedela Ann. Taxikár pomohol Nelle a naložil kufor. Nastúpili do taxíku a nebolo ich. So skleslou hlavou som odišiel od okna. Tak a je to. Zatlieskaj si Leo. Opustili ťa 2 ženy lebo si sprostý kokot a to všetko kvôli jednej vete. Dnes to bude dlhá noc.

Syn mafiána [DOKONČENÉ✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat