Z pohľadu Nelly -
,,Počítame s tebou Nella. Daj mi vedieť či teda pôjdeš." Dohadujeme sa so šéfom na služobke do Barcelony. Tak o tomto chcel hovoriť...
,,Za ista pane." Usmiala som sa a odišla sa venovať svojej práci.
,,Nell, musíš tam ísť! Odviažes sa od všetkých problémov."
,,Cara, na 80% nepôjdem, vieš aký je Leo a k tomu byť bez nich týždeň je ako za trest."
,,Ser na Lea! Všetko kazí."
,,Nie, pozri,možno je Leo prehnane starostlivý ale milujem ho, aj Ann takže porozmýšľam o tom ešte."
,,Och ty si." Dokončila som svoju prácu a odišla. Kenny ma odviezol pred škôlku. Vyzdvihla som Anne a išli sme domov.
,,Mami."
,,Áno?"
,,Prečo na teba ocko minule kričal? On ťa už neľúbi alebo si ho nahnevala?"
,,Och moje veľmi empaticky a múdre srdiečko. Takéto veci nerieš dobre? My si to medzi sebou vyriešime."
,,Čo znamená empatické?"
,,Empatický sú ľudia, ktorý sa zaujímajú o tvoje pocity."
,,Ahaa, ujo Kenny ty si empatický?"
,,To môžete posúdiť sama slečna Ann."
,,Je vtipné ako mi hovorí slečna. Akoby som bola už stará ako ty." Pošepkala mi do ucha. Som stará? Pre boha veď mám len 26. Vystúpili sme z auta a rozlúčili sa s Kennym.
,,Anne nech by sme sa akokoľvek s ockom pohádali vždy ťa budeme ľúbiť, nato nezabudni."
,,Ja nechcem aby ste sa hádali." Povedala smutne.
,,Tak to už v živote chodí miláčik. Tá hádka ukáže ako moc sa ľúbime." Pousmiala som sa.
,,Ja sa s Olim nehádam a ľúbim ho." Zasmiala som sa, keď som otvárala dvere.
,,Ste ešte deti a ste najlepší kamaráti. Nemáte sa prečo hádať."
,,Ale aj Oli ma niekedy nahnevá keď sa nechce hrať tak ako ja. Alebo mi zoberie hračky." Položila som Ann tašku na gauč. Zapla si rozprávky a bola vo svojom svete.
,,To je normálne." Cez vchodové dvere prešiel Leo.
,,Nemohla si mi povedať, že si už pre ňu bola? Jak taký idiot som tam išiel."
,,Prepáč." Ani sa na mňa nepozrel a zmizol vo svojej pracovni. Nechápem to, ráno bol vysmiaty ako slniečko na hnoji. Ann sa na mňa smutno pozrela.
,,To nič."
,,Zasa sa budete hádať?" Na svoj vek niektoré veci chápe až moc dobre.
,,Ann choď sa hrať do izby prosím." Išla som za ním.
,,Môžeš prestať aspoň pred Ann? Nieje sprostá a vidí ako sa k sebe správame."
,,A s čím mám prestať?"
,,S týmto tvojim správaním! Čo ti akože zas preletelo cez hlavu? Ráno si mal super náladu a teraz z teba šľahá oheň a blesky. Posledný týždeň sa správaš divne, ako keby ti prišli zas tvoje nálady. Raz ma miluješ, teraz sa zasa hádame. Potom ma zasa veľmi miluješ a zo sekundy na sekundu si ako hulk. Myslela som, že toto je už za nami. Nevidíš, že tým Ann trpí? Správaš sa ako totálny idiot!" Vykričala som mu. Načo sa postavil a chytil ma pod krkom.
ČTEŠ
Syn mafiána [DOKONČENÉ✔️]
Ficção AdolescentePísané v roku 2016. Prebieha úprava príbehu aby mohol byt príbeh vydaný v knižnej podobe. On: Syn najväčšieho mafiána, chlapec plny sarkazmu a skrytých citov, nezaujíma ho nič iné, len štetky, alkohol a obchod s drogami až dokým nestretne JU. Ona :...