Z pohľadu Nelly -
Dnes idem na pohovor. Ráno som sa vyparila z domu. Leo by ma nikam nepustil. A čo Leove oči nevidia to zachráni môj krk. Nasadla som do auta. Zavolala som si našeho šoféra.
,,Nemyslím si, že je to dobrý nápad slečna Nella."
,,Hlavne už choď." Zapásala som sa.
,,Leo bude zúriť."
,,Nedozvie sa to."
,,Čo ak sa zobudí?"
,,Tak som išla na nákup."
,,Ako myslíte." Konečne sa rozhýbal a o necelú chvíľu sme boli na mieste.
,,Dobrý deň, prišla som kvôli pohovoru. Volám sa Nella Willsonová a mám mať stretnutie s pánom Kellsom." Povedala som sekretárke.
,,Pán Kells vás už očakáva vo svojej kancelárii." Odpovedala mi a ja som poďakovala. Sekretárka mu ešte oznámila, že vstupujem a následne som vstúpila.
,,Dobrý deň. Sadnite si prosím." Ukázal na stoličku. Bol to chalan asi v Leovom veku. Možno starší a tiež pekný.
,,Dobrý deň. Tu je môj životopis." Podala som mu papiere. Chvíľu si ich prezeral. Nakopon dodal.
,,Máte dieťa?"
,,Áno mám."
,,Koľko má rokov?"
,,4."
,,A čo manžel? Súhlasí s tým aby ste tu pracovala? Nechcem žiadne nedorozumenia."
,,Priateľ a áno súhlasí." Opravila som ho.
,,Máte nejaké skúsenosti s touto prácou?"
,,Nie."
,,Povedzte mi prečo práve vy máte dostať túto prácu."
,,Som spoľahlivá. Rozumiem si s ľudmi. Nebojím sa. Vždy si stojím za svojím a mám presviedčacké schopnosti."
,,A tiež ste veľmi krásna a krásne dievčatá potrebujeme." Uškrnul sa.
,,Ďakujem." Začervenala som sa.
,,Dobre slečna Nella. Ozvem sa Vám ešte dnes večer." Odpovedal na koniec. Slušne sme sa odzdravili. Poďakovala som, že si na mňa našiel čas a odišla som.
,,Tak ako?" Opýtal sa ma náš šofér keď som nastupovala.
,,Večer sa dozviem. Ale myslím, že som to zvládla úspešne." Usmiala som sa a pohodlne sa usadila do kresla.
,,Počkaj. Poďme do obchodu." Zastavila som ho, keď chcel odbočiť domov.
-------------------------------------------------------------------------------------------
,,Kde si bola?" Prepadol ma Leo keď som sa vyzúvala.
,,Ako vidíš tak v obchode." Ukázala som na tašky.
,,To nebolo treba. Ja by som išiel." Zamračil sa.
,,Prečo musíš všetko robiť ty a ja mám sedieť na riti? Nie som neschopná Leo."
,,To ani netvrdím. Jednoducho sa o teba bojím."
,,To akože teraz nemôžem ísť ani do obchodu? Veď som mala ochranku. Tak nerob z komára somára."
,,Nerobím z komára somára. Môžeš ísť do obchodu, ale nabudúce mi to oznám jasné?" Zavrčal.
,,Nebudeš mi hovoriť čo mám a čo nemám robiť. To že som tvoja priateľka a máme spolu dieťa neznamená, že budeš riadiť môj život." Chcela som odísť hore no chytil ma za zápästie.
,,Žiješ so mnou! Budeš rešpektovať čo hovorím. Rozumieš?" Pozrel sa mi prísne do oči.
,,Au pusti ma!" Snažila som sa vymaniť z jeho stisku a presne v tejto chvíli prišla Anne.
,,Mami prečo ocko kričí?" Opýtala sa.
,,Iba sme sa v niečom nezhodli. Ale tým sa netráp zlatko. Poď. Pôjdeme sa napapať." Podstrčil jej ruku. Ktorú ona prijala a posadil ju na barový pult.
,,Čo by si dala moja princezná na raňajky?"
,,Toasty prosím!"
,,Dobre. Tvoje želanie mi je rozkazom." Ann zoskočila z pultu na stoličku a zo stoličky na zem. Utekala pred telku a zapla si rozprávky.
,,Nemysli si, že to bol koniec. Zďaleka som neskončil. O tom sa však pred malou nebudeme baviť. Porozprávame sa neskôr." Pošepkal mi do ucha keď si išiel pre šunku. Ja som totižto stála pri chladničke. Niekedy mám z neho naozaj strach. Dokončil toasty. Položil ich Anne pred nos. Tá sa do nich pustila pri sledovaní rozprávok. Na chvíľu odišiel a potom sa vrátil s nasraným pohľadom. Podišiel ku mne."
,,Do pracovne. Hneď." Začal výklad.
,,Myslíš si, že som sprostý Nella? Bol som mafiánom dosť dlhú dobu aby som rozpoznal kedy predo mnou niekto niečo skrýva alebo klame." Začal svoj monológ a usadil sa do kresla. Cítila som sa ako keby si ma predvolal riaditeľ na koberec.
,,Ale-"
,,Mlč a počúvaj. Jasne som ti povedal,že do práce čo? Nepôjdeš. Tak akým právom si dnes bola na pohovore?" Vyzval ma.
,,Ako?"
,,Vážne si myslíš, že mňa oklameš? Pre boha Nella mám toľko známostí. Si taká naivná. Len ma mrzí, že si tam šla za mojím chrbtom."
,,Nedal si mi ma výber! Ja vysvetlím to."
,,Nemusíš mi vôbec nič vysvetľovať. Jednoducho tu prácu odmietneš a viac sa o tom nebavím a teraz môžeš ísť. Musím niečo vybaviť." Bez slova som odišla. Má nado mnou veľkú moc. Verte či neverte keď sa mu pozriete do očí všetka odvaha vzoprieť sa je preč ako mávnutím prútika.
Večer mi zavolal Kells, že ma berie. Povedal, že nastúpiť môžem už zajtra. Kde mi všetko vysvetlia a následujúci deň mám prvý job a to auto salón. Strašne sa teším. Je to pre mňa niečo celkom nové.
Názory ?❤️
ČTEŠ
Syn mafiána [DOKONČENÉ✔️]
Ficção AdolescentePísané v roku 2016. Prebieha úprava príbehu aby mohol byt príbeh vydaný v knižnej podobe. On: Syn najväčšieho mafiána, chlapec plny sarkazmu a skrytých citov, nezaujíma ho nič iné, len štetky, alkohol a obchod s drogami až dokým nestretne JU. Ona :...