18. časť

10.7K 640 17
                                    

Zobudil som sa skôr ako Nella. Spravil som jej toasty a napísal jej na papierik, že som musel odísť.

,,Kde si bol?" spýtal sa Chaz.
,,Do toho ťa nič."
,,Fajn, ale len tak pre zaujímavosj...naučil si svoju štetku niečo?"
,,Kurva."
,,Mohol som si myslieť."
Olivera som neriešil a vybehol som hore do izby.
,,Budíček! Vstávaj ty suka!" iba sa pomrvila a spala ďalej. Toto teda nie. Stiahol som ju za nohu na zem. Dopadla na koberec.
,,Čo to kurva robíš?!"
,,Povedal som, aby si vstala! Myslíš si, že si môžeš robiť čo chceš?! Tu si u mňa doma. Budeš rešpektovať všetko, čo ti poviem!

Po celom dni som si konečne sadol na gauč a zapol si hokej, keď v tom niekto zazvonil.
,,Nella? Čo tu robíš?!" opýtal som sa s úžasom. Toto kurva nie je dobré. Čo tu robí? A hlavne vtedy, keď ma prísť Chaz!
,,Úžasné privítanie, ďakujem."
,,Prepáč, nečakal som ťa tu. A teraz nie je vhodné, aby si tu bola. Zoberiem ťa domov." chytil som ju za ruku a kráčal k autu.
,,Teraz som prišla a mám ísť hneď domov? Super."
,,Kurva nedochádza ti, že je to nebezpečné?! Pred pár dňami si mala byť predaná, ak si zabudla! Keby ťa tam ten kokot videl, už sa z toho nevykrútiš!"
,,Okej prepáč."
Zobral som ju domov.

Zastavil som pred jej domom.
,,Dobrú noc." povedala to celkom unaveným hlasom.
Chcela už vystúpiť, ale bez bozku ju odísť nenechám.
,,Leo, čo to rob.." nenechal som ju dohovoriť a prisal sa jej na pery.
,,Dobrú." povedala po pár minútach a odišla.
Z pohľadu Nelly -

Na to, ako ma Leo pomenoval, som rýchlo zabudla. Keď som sa ráno zobudila, už tam nebol, ale spravil mi vynikajúce toasty. Chcela som mu za ne poďakovať a ísť ho pozrieť, no keď som došla, musel ma rýchlo zobrať domov, aby ma tam nezbad Chaz. Bože. Prečo musí byť tak dokonalý? Asi ho ľúbim. Doriti, toto sa mi nepáči!

,,Nella?"
,,Áno mami?"
,,Čo by si povedala, na výlet do Disney Landu?"
,,To naozaj? Kedy?" cítim sa ako 5 ročné dieťa, ale toto je môj sen! Teda jeden z nich.
,,Cez prázdniny."
,,Že váhaš!"
,,Super! Loly sa pýtať nemusím." zasmiala sa.
,,Mami?"
,,Áno zlatko?"
,,Viem, že sa niekedy správam otrasne, ale chcem ti povedať, že aj cez všetko ťa ľúbim. Aj teba, aj ocka."
,,My vieme srdiečko. Aj my teba." usmiala sa a odišla.
Neviem, čo to do mňa vošlo. Prejavili sa vo mne city?

Z pohľadu Lea -

,,Nazdar kámo." privítal ma Chaz, hneď, ako som otvoril dvere.
,,Čau. Nemám vôbec náladu, tak si ber tie baby a zmizni."
,,Čo sa ti porobilo?"
,,Nerieš to. Ber si ich a padaj."
,,Fajn, tak poďme dámy." zobral ich a zmizol. Konečne.
Prečo stále myslím na Nellu? Musím sa s ňou prestať stretávať. Musím na ňu zabudnúť. Ako keby sa nič nestalo a my dvaja sme sa nikdy nestretli.

Syn mafiána [DOKONČENÉ✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat