Z pohľadu Olivera - (v ten čas)
Sedel som doma. Sám. A rozmýšľal nad životom. Rozmýšľal nad Becky. Je to pekne, milé a zlaté dievča. Ale Nella je baba snov. Nella sa mi páčila už pred tým. No zaumienil si ju Leo. A ja som ho nechal. Tak mi ostala Becky. Nikdy som ju nemiloval. To dieťa bol šok, som moc mladý na dieťa a som mafián. To by proste nešlo. Leo chce skočiť s mafiou. Čo sa mi vôbec nepáči ! Nemôže odísť. Čo naše rozrobené projekty? Nie to nejde. Ale mňa počúvať nebude. Musím ho nejako zastrašiť... mám to. Zavolám na neho radu mafiánov. Samozrejme nechcem mu ublížiť. Len ho zastrašiť. Je to predsa parťák a ja ho nemôžem stratiť kvôli nej. S podpredsedom rady mafiánov som sa dohodol, že Lea nalákam na miesto kde ho unesú. Fajn som na mieste. Idem mu zavolať.
,,Oliver kurva rýchlo mi povec čo je tak strašne dôležité, že mi voláš o 1 v noci." zdvihol a hneď na mňa spustil.
,,Leo, kámo prepáč ak som ťa pri niečom vyrušil ale našli sme s chalanmi Gavriella. Sebo ho videl. A sledoval ho až k miestu kde práve sme. Pošlem ti ho do smsky. Ponáhľaj sa." Zložil som.
,,Výborne. Teraz ho už len počkáme. Poď pôjdeme ešte do lesa."
,,Čo ? Prečo ? Spravil som čo bolo treba. Dajte mi už láskavo pokoj."
,,Och týto mladí mafiáni." Pretočil očami.
(Viete ako to bolo nemusíme to zasa písať.)
,,Tak mladý. Ďakujeme za pomoc. Môžeš ísť."
,,Počkať povedali ste, že sa s ním idete len porozprávať ! Takto sme sa nedohodli?!"
,,Mafián ti nikdy nepovie pravdu. Neboj sa nezabijem ho..ešte ho potrebujem."
Z pohľadu Nelly -
,,To vážne ? Robíš si zo mňa srandu auto ? Ako to, že došiel benzín ?! Fajn skúsim zavolať Leovi.
,,Volaný účastník je momentálne nedostupný ." Aha super keď ja nedvíham som sprostá krava ktorá má mobil na fotenie...ale keď on je to v pohode no počkaj...
,,Oliver."
,,Nella, čo potrebuješ ?"
,,Musíš pre mňa prísť. Nejaký chlapi ma uniesli. V strede cesty som ich zabila a utiekla s autom ale došiel mi benzín a je to veľká diaľka pešo to nedám."
,,A čo Leo?"
,,Má vypnutý mobil."
,,Dobre kde si ?"
,,Ja neviem."
,,Nella dovoľ mi aby som sa zasmial ako môžem ísť pre teba keď neviem kde si ?"
,,Vystopuj ma podľa telefónneho čísla." Usmiala som sa v duchu.
,,Dobrý nápad. Fajn idem. Vydrž."
Po niekoľkých hodinách ....
,,Konečne, myslela som si, že sa už neukážeš..."
,,Nie je to tak ľahké ako si myslíš. Sadaj nech sme čo najrýchlejšie preč."
,,Dobre, inak prečo musel Leo tak súrne odísť?"
,,Gavriello."
,,To nemohlo počkať do rána ?"
,,Nie? Leo po ňom ide už asi 2 roky."
,,Ach, mafiáni."
,,Ach, ženy."
,,Pf, no dovoľ."
,,Počuj, to nemyslíš vážne, že budeš chodiť do školy." Oliver sa zasmial.
,,Nebudem."
,,Fakt ja mam iné informácie. "
,,To nech si vyhodí z hlavy. Mám 18 haló..."
,,Ale Leo chce aby si si dokončila strednú. Takže to budeš musieť prekusnúť."
,,Ale to nie je fér !"
,,Život nie je fér."
,,A pokiaľ nechceš mať 2 roky školy. Išiel by som dokončiť 3. ročník na našej skole." žmurkol na mňa. Piče on má pravdu !
,,Prečo mi Leo nedvíha ?"
,,Neviem."
,,Ale mal byť s tebou. A ty si bol už doma."
,,On je určite v pohode." Povedal s trasúcim sa hlasom."
----------------------------------------------
,,Ďakujem za odvoz poď dnu." Pozvala som ho k nám. Boli sme ešte v bare. Dať si pár drinkov. Teda bolo ich asi viac ako pár. Smiala som sa pri tom ako som išla k dverám. Troška som sa zatackala, takže ma Oliver musel chytiť.
,,Vidím, že sa asi bez mojej pomoci na nohách neudržíš." otvorila som dvere a vstúpila do domu podopretá o Olivera. Na sedačke sedel Leo. Bol dosť vytočený. A mierne dobitý.
,,Vysvevetlíš mi kurva kde si bola ?! A Prečo si si nechala doma mobil ? Povedal som ti aby si ostala doma!" Išiel smerom ku mne.
,,Nezjap po mne! Kde som bola ? Uniesli ma nejaký kokoti. Kde si bol ty ?! Ha ? Vypnutý mobil. Ešte dobre, že Oliver bol doma ! Inak by som tam ostala trčať."
,,Ty hajzel! Ty sa ešte opovažuješ vkročiť do domu ! Toto oľituješ. Pusti ju !"odtrhol ma od Olivera. Letela som rovno na sedačku. Au ale bolelo to.
,,Leo nechaj ho nebyť jeho tak ma dnes neuvidíš !"
,,Nebyť jeho tak som nemusel ísť nikam a ty si nemusela byt unesená."
,,O čom točíš ?"
,,O čom točím ?" Zasmial sa. Mala som z neho fakt strach. Vyzeral ako psychopat.
,,Nella ja ti to vysvetlím." Zapojil sa Oliver.
,,Ty budeš držať hubu ! Vieš o čo ide Nella ? Tunak pánko veľký kamarát a parťák Oliver na mňa narafičiť pasť. Gavriello nikde nebol! Zavolal na mňa podpredsedu rady mafiánov. Ktorý si ma odchytili. Vyhrážali sa mi, že ak ťa neopustím a skončím s mafiou zabijú aj mňa aj teba! O toto ti išlo ? Ha ? Rozdeliť ma s ňou ? Nato si na mňa musel volať veľkých mafiánov? Chceš ju pre seba ? Po tomto som s tebou skončil. Rozumieš ? Toto si kamarát môj pekný dojebal. Dobre na mňa jebať. Ale na Nellu nikto ruku nepoloží. Rozumieš ? Ani ty ani nikto ! Teraz vypadni z môjho domu. A neukazuj sa mi na očiach lebo ťa bez milosti zabijem !"
,,Leo, Nella ja vám to vysvetlím ! Vypočujte ma! "
,,Čo chceš vysvetliť ? Nebodaj to ideš popierať?"
,,Nie. Áno zavolal som ich ale len aby ti dohovorili, že s mafiou nemôžeš skončiť. To o Nelle som nevedel. To vôbec nebolo v pláne!"
,,Teba je veľkú piču do toho či s mafiou skončím alebo nie. Už to bola chyba, že si ich volal ale dobre to by som prekusol ale teraz si ohrozil ju! JU !" Ukázal na mňa.
,,Áno Leo dojebal som to ale.." nenechal ho dohovoriť.
,,Najviac ako si vedel. Pretože, už o nej budú vedieť všetci. Všetci. Chápeš ? Rozmýšľaš ty vôbec s tou jebnutou gebuľou Oliver ? Myslíš, že jej bude príjemne keď jej bude každý mafián stáť za riťou? A každý ju bude chcieť pojebať a ublížiť jej aby ublížili mne ? Lebo ona je všetko čo mám. Chápeš ? Dojebal si 2 životy jednou ranou. A ty chceš aby som ti toto odpustil ?! "
,,Leo.." nenechal ho dohovoriť.
,,Oliver ona je všetko čo mám. Urobil by som všetko preto aby bola šťastná. Milujem ju. Po prvý krát fakt niekoho milujem. Konečne som objavil lásku a šťastie. A budem sa toho musieť vzdať pre jej bezpečie." Po líciach sa mu kotúľali slzy. O môj Bože Leo plače ? Toto je moc vážne.
Tak čo si myslíte? Odpustí mu ? Čo by ste robili ma jeho mieste ? Čakám na vaše úžasne komantáre užite si viiikend a inak táto časť má cez 1000 slov. Omg to je rekord 😂❤️😝
ČTEŠ
Syn mafiána [DOKONČENÉ✔️]
Ficção AdolescentePísané v roku 2016. Prebieha úprava príbehu aby mohol byt príbeh vydaný v knižnej podobe. On: Syn najväčšieho mafiána, chlapec plny sarkazmu a skrytých citov, nezaujíma ho nič iné, len štetky, alkohol a obchod s drogami až dokým nestretne JU. Ona :...