86.časť

2.9K 193 19
                                    

Ako je možné, že mi to trvalo tak dlho. Veď to je jasné. Dallas. Ty hovädo. Stretla ho v práci, stretla ho v aquaparku aj v parku! Hovorila mi to a pokaždé vo mne vybuchli jedny nervy pretože toho chlapa z duše nenávidím. Nechápem prečo by to zrovna on robil ale aj keby to nebol on veľmi rád sa s ním pohrám s päsťami. Ešte zistiť jeho adresu ale to nebude ťažké, keďže mám super hackera Olivera. Cameron Nelle neublíži. To som si istý. Majú sa radi ako súrodenci preto mám pochybnosti o tom, že by to bol on. A ak to on nebude potom začne panika.

,,Ann. Obleč sa princezná. Ideme za Oliverom a Becky." Nakukol som do jej izby. Hrala sa na koberci.

,,Dobre." Prikývla mi a ďalej sa hrala s hračkami.

,,Ann ale teraz nie zajtra."

,,Áno ocko." Zavrel som dvere a išiel si dať sprchu.

,,Ocko a prečo vlastne ideme k tete Becky?" Pýtala sa ma, keď sme stáli už pred bránou našich kamarátov.

,,Ja musím ísť za ujom Oliverom. Takže ty ostaneš s Becky a malým Oliverom dobre?" Pozrel som sa na ňu a ona prikývla. Otvorili sa dvere a v nich stála Becky.

,,Ahojte. Leo. Čo vy tu?"

,,Ahoj. Postrážiš mi dieťa však? Potrebujem sa porozprávať s Oliverom." Pozrela sa najprv na mňa a potom na Ann.

,,Jasnee. Poďte dnu. Ann, Oli sa teraz učí, takže ho chvíľu nebudeme rušiť a pozrieme si rozprávku dobre?"

,,Mhh."

,,Čo chceš na pitie Ann? Máme Colu, Fantu, čaj."

,,Colu." Odpovedala.

,,V žiadnom prípade nie. Jej mama by ma zabila keby to zistí. Sprav jej čaj." Zasiahol som.

,,Ocko." Zakňučala.

,,Ann, nevymýšľaj. Idem za Oliverom. Poslúchaj Becky."

,,Dobre." Ofučane odpovedala. Vôbec neviem kde ten chlap je ale tuším, že vo svojom kancli a trafil som.

,,Čau Oliver. Máš čas? No určite máš a ak nie tak si ho spravíš pretože potrebujem aby si mi zistil kde býva Dallas."

,,Jasné, starý Leo je späť. Čo chceš od Dallasa?"

,,Okrem jeho smrti? Má moju Nellu. To mu len tak neprejde."

,,Jasné, chápem. A čo s tým mám ja?"

,,Ach starý Oliver. Vymletý jak poleno. Ty nájdeš adresu jeho bydliska."

,,To ale nebude jednoduché Leo. Vieš Cameron je hviezda. Nedá svoju adresu hoci komu." Pozrel som sa na neho svojim smrtiacim pohľadom.

,,Jasné pochopil som. Už hľadám." Odvrátil odo mňa zrak a začal pracovať. Šikovný chalan. Tak sa mi to páči. Ako za starých čias.

,,Máš to?" Opýtal som sa ho po chvíli.

,,Nie. Myslíš, že to trvá 10 minút?"

,,Neviem."

,,Ja viem čo robím, nechaj to na mne."

,,Dobre. Leo mám jednu dobrú a jednu zlú správu. Ktorú chceš-"

,,Zlú."

,,Neviem kde býva Cameron. Ale viem kde sa práve nachádza."

,,Tak hovor."

,,Chino Hills."

,,No jasné, to som si mohol myslieť. Ďakujem. Pre Ann prídem večer ked skončím s tým hajzlom." Zobral som si bundu zo stoličky a odišiel. Boh nech ho ochraňuje. Chino Hills. Cameron Dallas. 2 veci ktoré mi behajú v myšlienkach. Zabijem ho. Zabijem.

Zastavil som pred chatou. Bolo tam jedno auto. Čo znamená, že je tam. Zazvonil som na zvonček.

,,Leo, tak to ma vážne zaujíma čo teba sem privádza." Otvoril mi dvere a oprel sa o zárubňu. Vošiel som dnu bez pozvania.

,,Nehraj tu na mňa divadlo Dallas. Veľmi dobre vieš prečo som tu!" Chytil som ho pod krk.

,,Asi ťa sklamem ale vôbec neviem." Škodoradostne sa usmial.

,,Kde je Nella?"

,,Nella? Oh áno bola tu. Požalovať sa ako ťa už nikdy nechce vidieť a že si ju klamal. Ccc, neposlušný Leo." Pritlačil som ho o stenu.

,,Opýtam sa to ešte raz a premysli si čo povieš."

,,Kde. Je. Nella?!" Precedil som každé slovo medzi zubami.

,,Neviem kde je Nella ale tebe to predsa môže byť jedno. Vy dvaja ste už skončili no nie?" Pustil som ho a uštedril mu jednu päsť do papule.

,,Nezahrávaj sa so mnou Dallas!" Odpľul si krv z úst a zasmial sa.

,,Neodídem odtiaľto pokial mi nepovieš kde je!"

,,Ale ja to neviem pre boha. No nech sa páči prehľadaj aj celý dom, tu nie je." Vybehol som schody hore.

,,Nella! Nella. Ozvi sa. To som ja Leo. Nella!" Prešiel som 3 izby.

,,Je to márne Leo. Tu ju nenájdeš."

,,Drž hubu. Nella? Si tu niekde?" Odsekol som mu a hľadal ďalej.

,,Otvor mi pivnicu."

,,Čo?"

,,Rob!"

,,Keď myslíš." Otvoril mi kovové dvere.

,,Bacha na potkany." Zakričal mi, keď som išiel cez dlhú chodbu.

,,Nella?!" Zakričal som. No nič. Všetko som prehľadal, aj miestnosti v pivniciach. Skrine. Ako to, že tu nie je?!

,,No ako vidíš, Nella tu nie je, čiže si prišiel zbytočne. Takže ťa poprosím tam sú dvere." Ukázal na dvere keď sme vyšli z pivnice.

,,Neskončili sme! Ak si myslíš, že toto je koniec tak si na omyle! Ja sa vrátim. Raz ťa zabijem počuješ?!" Otvoril som vchodové dvere na odchod.

,,Áno jasné, potom mi napíš aby som si to mohol zapísať do denníku a pripraviť sa na to." Vysmial sa mi. Pípla mi sprava.

Oliver: Nella prišla dnes do práce. Len meškala.

Syn mafiána [DOKONČENÉ✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat