98.časť

2.8K 193 31
                                    


Z pohladu tretej osoby -

,,Pôjdeme už domov? Ann je už ospalá. Zaspáva mi v náručí." Opýtala sa Nella.

,,Domov ? Nella dnes je tvoj a Leov deň. My Ann zoberieme k nám a postaráme sa o ňu neboj sa. Vy si užívajte. " ponúkla sa Nellina mama.

,,Naozaj ? Ďakujeme mami." Podala jej do rúk Ann.

,,Niet začo." Usmiala sa a odišli spolu aj s Nellinym otcom.  Zábava pokračovala. Dj spustil romantickú pieseň.

,,Tato pieseň je venovaná hlavne pre dnešný novomanželský pár ale aj pre všetky ostatné páry. "

,,Smiem prosiť  my lady ?" Leo Pristúpil k nej a uklonil sa. Nella vystrčila ruku a začali tancovať. Nikdy  takto netancovali pretože nemali ani ples ani stužkovu ani no nič. Pri konci pesníčky si položila Nella hlavu na Leove rameno a už sa len kolísali do melódie hudby.

Nella sedela na stoličke vedľa Becky a Leo videl, že už pomaly zaspáva.

,,Oliver. Zoberiem Nellu domov. Ak chcete ostante ešte ale my ideme domov."Zahlásil Leo Oliverovi.

,,Jasné to chápem. Unavená. Hmm Leo nemáš náhodou v pláne niečo iné ?" Zaškeril sa Oliver

,,To nech ťa nezaujíma." Zasmial sa Leo.Podišiel k Nelle a zobral ju na ruky ako princeznú.

,,Pôjdeme domov dobre ?" Pošepkal jej do ucha. Nella sa k Leovi pritúlila a vydala nejaký pofiderný zvuk na znak súhlasu. Leo ju musel troška prebrať aby vládala stáť na nohách a nepadla,kým Leo odomykal auto. Dal si ho priniesť v strede oslavy,pretože na svadbu si predsa prenajal limuzínu. Bohužiaľ šofér musel naliehavo odísť a tak si Leo nechal priniesť svoje auto.Nella si sadla a Leo jej zapol pás. Leo Naštartoval auto a vyrazil smerom domov. Nella zaspala,Leo na ňu pár sekúnd pozeral,keď sa otočil späť k ceste pred nimi  sa zjavila postava muža.Leo rýchlo strhol volant Nella sa prebrala a keď si uvedomila čo sa deje začala kričať. Auto sa spustilo dole priekopou a robilo doslova kotrmelce. Dopadlo na zem a začalo sa z neho dymieť. Leo sa po určitej dobe prebral, Nella nie.Točila sa mu hlava, vyliezol z auta a išiel rýchlo Nellu zachrániť. Tackavou chôdzou prišiel k autu a Nellu vytiahol. Okolo išla autom náhodna žena  a zavolala 911 aby im pomôhla.

,,Pane. Pomoc je už na ceste. Volala som 911. Ste v poriadku ?"

,,Ďakujem Vám veľmi pekne. Som v poriadku len moja žena-" nedopovedal. Leo plakal nad Nellou ešte v svadobných šatách. Držal ju v náručí a snažil sa ju prebrať. V diaľke videl ako prichádza sanitka. Nellu naložili na nosítko a odniesli ju do sanitky. Lea tiež naložili na nositka a odniesli ho do sanitky.Chcel sa posadiť a vidieť svoju ženu.

,,Ostante ležať prosím."

,,Ja som v poriadku zachránte moju ženu ! " zakričal po ňom. Nie v hneve. V zúfalosti.

,,Pane lahnite si je to pre vaše zdravie a dobro.Musíme vás skontrolovať. Pre istotu. Môžete mať vnútorne krvácanie." Leo spravil ako sanitár povedal. Teraz mu záležalo len na tom aby to jeho už žena prežila. Slzy mu stekali prúdom po líciach.Zavrel oči a snažil sa nemyslieť na to najhoršie. Sanitka ich odviezla do nemocnice, sanitári vybehli s Nellou von a mierili si to na sálu. Lea zobrali tiež na sálu aby ho ošetrili. Ukazalo sa,že je Leo v poriadku iba je otrasený z tej havárie. Pýtali sa ho co sa stalo. A následne ho prepustili.

,,Bude v poriadku však ?" Pýtal sa dookola len jednu otázku. Doktori nevedeli odpovedať. Nevedeli či to prežije alebo nie. A klamať mu nechceli.

,,Robíme čo môžeme pán Salvatore. " typická veta lekárov. Do nemocnice nabehli Nelliny rodičia spolu s Kellsey, Lolou,Becky a Oliverom.

,,Leo panebože čo sa stalo ? " pribehla k Leovi Kellsey. Leo sa nervózne prechádzal zo strany na stranu.

,,Mal to byť dokonalý deň Kells. Teraz sme mali byť doma. A zajtra vyraziť na sladké týždne. Miesto toho tu teraz sedím a ani neviem či vôbec Nella z tej miestnosti vyjde." Leo sa rozplakal,neuniesol to. Kellsey ho utešujúco objala a klamala mu,že to bude dobré.

,,Ty! Zato všetko môžeš ty! Nebyť teba moja dcéra by tu nebojovala o život ! " navážal sa do neho Nellin otec. Leo sa z tohto obviňoval celý život. Keby ju v ten deň nestretol nesedeli by tu.

,,Mrzí ma to. " venoval mu úprimný pohľad s uslzenými a červenými očami.

,,Svoje mrzi ma to si nechaj ! Vráť mi dcéru ! "

,,Pán Willson ! Nevidíte,že mu to fakt nie je jedno,je to jeho žena ! Myslite,že je šťastný ? Ani neviete ako trpí.Tak sa ukludnite a sadnite si. Leo nemôže zato čo sa stalo, obviňujete ho nepravom !" Oliver si zastal Lea a sadol si k nemu z druhej strany.

,,Neboj sa Leo. Ona by ťa tu nenechala. Leo teba predsa postrelili do srdca a žiješ.Vy dvaja ste neporaziteľný,ver mi ona to zvládne. " Leo sa pousmial nad myšlienkou,že ho postrelili do srdca a je tu. Ale je aj Nella neporaziteľna?

Lekár po niekoľkých hodinách konečne vyšiel zo sály. Pristúpil k rodine.

,,Willsonovy a Salvatore?"

,,Ano." Odpovedali zborovo.

,,Bude v poriadku. " po týchto slovách sa všetkým uľavilo. Lekár povedal aj diagnózu ale to už bolo vedľajšie najmä pre Lea, ktorý sa postavil,objal lekára a 100 krát mu poďakoval.

,,Môžeme ist za ňou ?"

,,Predpokladám,že bude ešte spať ale každú chvíľu sa môže prebrať. Choďte ale po jednom."

,,Ďakujeme."

,,To nič pán Salvatore je to moja práca." Potľapkal Lea po pleci a odišiel. Leo išiel ako prvý bol tam asi hodinu. Všetci sa vystriedali. Leo chcel počkať celú noc v nemocnici. Nakoniec ho však Oliver presvedčil,že Nella je predsa v poriadku a on si ma oddýchnuť a presne to robiť nemali...odíst a nechať ju tam samu...čo by sa mohlo stať no nie ?

Syn mafiána [DOKONČENÉ✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat