62.časť

4.7K 276 44
                                    

Z pohľadu Nelly -

,,Zabudol som, dobre nezjap po mne! Za 10 minút som tam. Ok. Čau." Zobudila som sa nato ako Leo s niekým volal.

,,Čo sa deje?"

,,Ale nič. Včera som nešiel za chalanmi. Lebo som mal na práci niečo omnoho dôležitejšie." uškrnul sa.

,,A teraz tam musíš ísť?"

,,Áno, musím. A ty pôjdeš buď so mnou alebo zavolám ochranku. Máš na výber."

,,Ostanem doma. Kedy prídeš?"

,,Dobre. Aj,keď nepáči sa mi to, pretože radšej by som bol keby si pri mne. Neviem kedy prídem. Budem ti volať dobre? Takže nie, že nebudeš zdvíhať."

,,Fajn."

,,Čo je?"

,,Nič."

,,Nezdá sa mi, že nič. Nella na toto nemám čas. Takže mi buď povedz čo ti je alebo sa správaj podľa toho že ti nič nie je."

,,Nič mi nie je. Idem do sprchy."

,,Neutop sa." Pleskol ma po zadku.

,,Ha ha ha. Si tak vtipný." zamkla som sa v kúpeľni. Vyzliekla. Vošla do sprchového kúta. Pustila vodu a užívala si ten pocit  rannej sprchy. Keď som vyšla von, Leo tu už nebol. No teším sa na ten úžasný deň plný nudy. Ako budem sama doma. S 3 chlapcami pred dverami. Fajn tak keď som tu sama. Tak to využijem. Niečo uvarím. Nella v kuchyni. Volajte 911.

,,Hmm, tak čo také Leonard ľúbi?" Nemám ani tušenia.

,,Chlapciii. Neviete aké má rád Leo jedlo?"

,,Skús zapekané zemiaky s brokolicou."

,,Ew brokolica."

,,Tak nivovú omáčku s mäsom a cestovinami?"

,,Omnoho lepšie. Ďakujem za pomoc." Zatvorila som dvere. Je mi ich celkom ľúto. Ale viem že keby ich pozvem dnu Leo ma zabije. A ja ho nechcem dnes moc rozčuľovať.

Z pohľadu Lea -

,,No konečne. Neverím pán Leo je tu."

,,Drž hubu. Nemám na teba náladu."

,,Čo ti nedala tvoja malá kurvička? Tam máš dievča môžeš sa vyblázniť." Chytil som ho pod krk a hodil o stenu. Pričom som ho stále držal pod krkom.

,,Tak naposledy. Nella nie je žiadna kurva. Počul si? Neotváraj si na ňu hubu. Pekne ti hovorím. Este jedno slovo o Nelle a prisahám bohu, že sa nedožiješ zajtrajška."

,,Dobre, dobre chalani. Tak sa pekne ukľudníme. Leo ty choď za tou štetkou hore, 3 dvere. A ty sa zdekuj inde. Nepotrebujem aby ste si išli po krkoch." Pozrel som na neho vražedným pohľadom a išiel hore.

,,Vitaj. Nevieme aký si mala včera deň. Ale predpokladám, že asi dobrý. Keďže som tu nebol. Však?" Bola zviazaná a mala zalepené ústa.

,,Och ty nemôžeš hovoriť. Prepáč." Strhol som jej pásku z úst a odviazal ju.

,,Pomóc! Uniesli ma! Pomóc, volajte 911!" Začala kričať na celý dom. Na jej líce pristála moja ruka.

,,Drž kurva hubu!" Znova som jej ústa zalepil.

,,Počuj buď tento deň spolu prežijeme bez bolesti alebo s bolesťou vyber si."

Teraz je na vás či chcete ako klasiku starého zlého Lea alebo bude dievča poslúchať. A inak. Čo hovoríte ? Páci ci nepaci ? Spokojne či nespokojne? 😜píšte do komentárov

Syn mafiána [DOKONČENÉ✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat