Po asi tom najdlhšiom rozhovore s rodičmi a presviedčaní otca aby Lea nechal žiť som sa rozhodla, že pôjdem za Cameronom.
,,Nella? Čo ty tu?"
,,Och Cam. To je strašne nadlho. Poviem ti to keď sa troška ukľudním jasné?"
,,Rozkaz šefe." Zasilutoval.
,,Chýbal si miii." Objala som ho.
,,Aj ty mne." Objatie mi opätoval.
,,Tak poď. Spravíme si kakao s marshmallow ako za starých čias." Ruku vystrel okolo mojich pliec.
,,To by bodlo."
,,Ja viem, som úžasný."
,,Sebechvála smrdí zlato." Nemal argument.
,,Dobre tak spusť, prečo si prišla na chatu?"
,,Odišla som od Lea." Zabehlo mu.
,,Č-čože?"
,,Prečo všetci reagujete takto..."
,,Kto všetci?"
,,No veď ty, mama, otec."
,,Asi preto, že ste spolu 7 rokov a máte 4 ročnú dcéru."
,,Klamal mi. Povedal mi, že skončil s mafiou a neskončil!"
,,No a?"
,,No a?! No a?! Niekto po nás išiel a ide. Všade kde som bola ma odfotil aj s Ann a ja som o tom nevedela."
,,Čože?! Ako to myslíš niekto po nás ide?"
,,Ja neviem kto to je, ale evidentne sa mu ten človek chce pomstiť alebo ho len nemá rád a ja sa bojím, Cam. Hlavne o Ann."
,,Ann ani tebe sa nič nestane. Nesmie! Nedovolím to. Ostanete pekne u mňa."
,,Ďakujeme ale Ann som radšej nechala u rodičov. Potrebujem toto všetko čo sa deje spracovať a následne sa rozhodnúť."
,,Na mňa sa vždy spoľahni. Si moje zlato." Poďakovala som mu a objala ho. Zastrčil mi nezbedný prameň vlasov za ucho a potom, potom ma pobozkal a ja som mu ten bozk opätovala! Po chvíli som sa však odtiahla a uvedomila si čo sa práve v tomto momente stalo.
,,Cam."
,,Pst. Obaja veľmi dobre vieme, že sa máme viac ako radi. Tak sa uvoľni dobre?" Znova ma začal bozkávať, chvíľu som spolupracovala no napokon som sa aj tak odtiahla prvá.
,,Nie Cameron. Mám ťa rada ako brata. Ale toto nie je to čo k tebe cítim. Prepáč."
,,Myslel som si, že to pôjde po dobrom ale keď mi to takto komplikuješ tak mi nedávaš na výber."
,,Č-čo? O čom to hovoríš?!"
,,Och Nella dobre nebudem ťa naťahovať. Dovol aby sa predstavil tvoj paparazzi. Cameron Dallas."
,,Ty? Ale prečo by si to robil? Veď sme boli ako rodina!" Od šoku som sa postavila.
,,No a o to ide. Prečo by mal mať Leo všetko a ja nič? Leo. Keď to vyslovím tak mi je zle. Vieš čo ti poviem? Tvoj Leo ma odhodil ako použitú handru ke ma nepotreboval. Našiel si nového parťáka a keď sme boli vo väzení nepomohol mi dostať sa von. On si utiekol a mňa tam nechal! A čo je kľúčová vec," postavil sa tiež a kráčal smerom ku mne. Cúvala som dozadu a narazila do steny ,,prečo vy? Má vás. Má všetko na čo ukáže. Pamätáš chodili sme spolu ale mala si len 13 a ja 17 a to nebolo ešte ono. Hoci si bola perfektne vyspelá na lásku ale sex ešte nie a potom keď si mala 17 prišiel zasa on a všetko zhabal. Tak prečo by som nemohol ja urobiť to isté? Mám na teba väčšie právo!" Päsťou buchol do steny. Myklo so mnou a otočila som hlavu na druhú stranu.
,,To, že ťa Leo využil ma mrzí a taktiež aj tie ostatné veci ale ja nie som vec. Nikomu nepatrím a nikto na mňa nemá právo." Opatrne som mu odpovedala.
,,To je teraz už jedno. Nič čo povieš neovplyvní to čo chcem spraviť." Prstami chytil moju bradu a otočil mi hlavu smerom ku nemu. Kopla som ho do rozkroku a rozbehla som sa k dverám na odchod. Márne, boli zamknuté. Zhasli sa svetla.
,,Suka, za toto zaplatíš! Myslíš, že by som ťa nechal utiecť?" Zasmial sa, rukami som hmatala v tme.
,,Nerob to, prosím." Spustili sa mi slzy.
,,Si tak rozkošná Nella." Otočila som sa.
,,Čo odo mňa chceš Cameron?"
,,Ale no tak! Ja ťa predsa nejdem mučiť. Chcem ti iba ukázať ako ťa milujem. Nerob zo mňa zlého Nella. Nechcem byť ten zlý." Počula som jeho kroky.
,,Kde sa to všetko v tebe berie?" Rozsvietilo sa.
,,Zlatko. Zabudla si? Aj ja som bol v mafii." Objavil sa za mnou a zakryl mi ústa. Prehodil si ma cez plece ako vrece zemiakov a odniesol do izby s manželskou posteľou. Medzi tým som kričala a kopala ako o život. Hodil ma na postel a dal si dole tričko. Zmätene a vystrašene som na neho pozerala. Naklonil sa nado mňa a prstom mi prešiel po perách.
,,No tak prestaň zlato. Nemusíš predstierať, že to nechceš. Leo tu nie je a ani už nebude." Začal ma bozkávať. Rukami ma posúval do ľahu. Stále ma bozkával. Kusla som mu do jazyka a snažila sa ho od seba odlepiť.
,,Keď budeš takáto neposlušná tak ťa zviažem." Pohrozil mi.
,,Pusti ma! Ja ťa nechcem, nemilujem a ani nikdy nebudem nechápeš to Cameron?!"
,,Tvoje telo hej."
,,No tak Cameron. Vspome si nato ako sme boli malý. V živote by si mi neublížil. Vždy si ma ochraňoval! Bol si mi ako brat! Toto nie si ty!" Dal mi facku.
,,Drž už hubu! Stále som to ja ale keď ma nahneváš alebo so mnou nespolupracuješ budem takýto a aj horší. O tom sa ti ešte ani nesnívalo."
Úprimne 😂vôbec som nemala taketo plány s Cameronom ale teraz mi to celkom hra do kariet😁❤️....čo nato hovorite vy ? Spokojne ? Nespokojne ? Prekvapené ? Nasrate 😂? Svojvolne sa vyjadrite,znesiem všetko aj kritiku 😝
ČTEŠ
Syn mafiána [DOKONČENÉ✔️]
Dla nastolatkówPísané v roku 2016. Prebieha úprava príbehu aby mohol byt príbeh vydaný v knižnej podobe. On: Syn najväčšieho mafiána, chlapec plny sarkazmu a skrytých citov, nezaujíma ho nič iné, len štetky, alkohol a obchod s drogami až dokým nestretne JU. Ona :...