56.časť

5.3K 337 62
                                    

Sme doma, Nella robí niečo v kuchyni a ja som zatiaľ pripravil posteľ. Fú tak tieto vanilkové vzťahy som nemal a ani romantický sex takže aj pre mňa to bude poprvé, najviac ma však sére, že som nebol prvý ....
,,Láska." podišiel som zozadu k nej a zakryl jej oči.

,,Leo ? Čo to robíš ?"

,,Poď budem ťa navigovať. Neboj sa."

,,Dobre."

Na posteli boli tak isto rozsypané lupienky ruží. Viete ako romantika. Odokryl som jej oči. Stál som za ňou a nevidel som jej reakciu.

,,Leo ? " otočila sa smerom ku mne.

,,Áno ?"

,,Čo to má byť?"

,,Nič nehovor. Viem, že nikdy nebudem tvoj prvý. A strašne moc ma to serie. Ale to nie je dôvod aby sme to nikdy neskúsili. Milujem ťa strašne moc a myslím si, že sme spolu dosť dlho aby sme spravili ďalší krok. Hm ?"

,,Máš pravdu. Nemôžem to stále oddialovať pane bože, veď o tom hovorím ako o neviem o čom a pritom je to bežná vec v živote." Zasmiala sa.

,,Rozumná." Pobozkal som ju. Ona si obmotala ruky okolo môjho krku. Začal som jej pomaly rozopínať blúzku. A stiahol džínsy. V rýchlosti blesku som si dal dolu tričko a rozopol nohavice. Sotil som ju na posteľ. Načo Nella zhíkla. Zosunul som si rifle a naklonil sa nad Nellu. Jemnými bozkami od brucha smerom až ku krku som si vytvoril mokrú cestičku. A následne som ju pobozkal na pery. Do bozku som sa jemne usmial a zubami potiahol spodnú peru. Už som sa chystal vyzliecť jej tanga ale proste musel zazvoniť telefón. Nasrato som zavrčal a šiel do obývačky zdvihnúť ten telefón.

,,Oliver kurva rýchlo mi povedz čo je tak strašne dôležité že mi voláš o 1 v noci. "

,,Leo, kámo prepáč ak som ťa pri niečom vyrušil ale našli sme s chalanmi Gavriella. Sebo ho videl. A sledoval ho až k miestu kde práve sme. Pošlem ti ho do smsky. Ponáhľaj sa. " zložil. To si zo mňa ten chalan robí piču !

,,Kurvaaaa. Prečo ja?"

,,Čo sa deje ?"

,, Volal mi Oliver, že mam hneď prísť lebo videli Gavriella. Cítim sa ako v škôlke piči. Ostaň doma. Zamkni sa a nič nerob ja som do dvoch hodín doma, a ak nie tak sa vrátim až ráno a ak nie ani v tedy pravdepodobne som mŕtvy."

,,Čože ? Žartuješ ? Nikam nejdeš ! Je to moc riskantné ! Čo ak ťa zabijú?!"

,,Tak budem mŕtvy." Obliekol som si tričko a nohavice. Obul som si tenisky. Zobral kľúče a zbraň a odišiel. Prišiel som na miesto ktoré mi Oliver poslal. No tu kurva ani nohy ! Ak ma byť toto nejaký žart tak to vôbec nie je vtipné. Ten idiot nedvíha ani telefón.

,,Sebo ?"

,,Leo ? "

,,Kde ste kurva ?!"

,,O čom meleš ?"

,,Akože o čom melem ? Oliver mi volal že ste videli Gavriella. A mám prísť na nejakú ulicu. Ale tu nikto!"

,,Kámo, my nie sme v meste. Išli sme pre tovar. A štetky. Neviem o čom hovoríš. Nikde sme nikoho nevideli."

,,Robíš si zo mňa srandu Sebo ? Akože podarilo sa vám to mám nervy ako pes. Koniec srandy kde kurva ste ?!"

,,Vravím ti nie sme v meste. Ja a chalani sme išli pre štetky."

,,Piči ! A kde je kurva Oliver ?!"

,,Neviem. Ale musím končiť. Maj sa."

,,Leo ? " z krikov vyšiel Oliver.

,,Oliver ! Čo si na mňa našil ?"

,,Leo, mr-mrzí ma to ja som to nechcel spraviť ale musel som."

,,O čom to hovoríš ? Čo si nechcel ?"

,,Ja som vážne nechcel. Ale oni ma prinútili. Držali mi pištoľ pri spánkoch. A vyhrážali sa že ohrozia moju mamu. Moju chorú mamu. Nemal som na výber ako ťa sem nalákať. "

Chcel som mu vynadať dobiť ho. No pri ústach sa mi ocitla handrička z chloroformom. A potom si nepamätám nič len jemné obrysi Olivera a iného muža.

Z pohľadu Nelly -

Vraj tak budem mŕtvy. Idiot. Postavila som sa a šla do obývačky. A zapla si telku. Nasypala som si do misky čipsy a sadla si pred telku na gauč. Mám dojebaný celý večer kvôli Gavriellovy.

Super... sú už 2 hodiny. Nebaví ma to idem si ľahnúť. Pri postavení som videla v odraze dverí od terasy postavu muža. A kurva. Ako sa sem dostal !? Pomaly som sa otočila. Mal na tvári masku. Ale nie takú masku lupiča. Čisto biela maska. Rôzne zafarbená.

,,Kto ste ? A čo tu chcete ?"

,,Myslím že to je teraz úplne jedno maličká. Ale čo chcem ? Chcem teba. " zasmial sa.

Rozutekala som sa smerom do kuchyne a zo šuflíka vytiahla zbraň. Teraz som rada že tam bola.

,,Nehýb sa lebo strelím ! "

,,Oh bojím sa. Nebuď smiešna ani nevieš ako sa s tým narába. " strelila som mu do nohy.

,,Nebola by som si taká istá. "

,,Suka !"

,,Teší ma."

Vybehla som von z domu. Momentálne je mi jedno že je vonku asi 5 stupňov a ja som len v spodnom, neriešim bežím!

,,Ale ,ale kamže kamže ?"

Ďalší muž s maskou. Koľko ich tu je?! Rozbehol sa za mnou. No bol rýchlejší. Dobehol ma. A jediné čo si pamätám je ako mi priložil handričku k tvári. Také originálne...

🍭❤tak strašne som zvedavá na vašu reakciu poklady moje ❤❤😂. Viem že su tam chyby a nezratam ich na jednej ruke ani ma dvoch ale vy to prekuknete však ?

Syn mafiána [DOKONČENÉ✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat