Upozorňujem, toto bude 15+ a bude to trošku viac detailné. Polovica názvov je z internetu 😂 pretože nie, týmto veciam sa naozaj nevenujem vo svojom voľnom čase ale ľudia bez sexu nemôžu žiť takže ho tam občas musím dať...niektorí sa potešia niektorí sa znechutia. Ja som vás varovala, je to na vás :)))
,,Dobrú noc." Povedala nám Ann keď sme ju obaja ukladali spať.
,,Dobrú noc." Obaja sme jej dali pusu na líce, zhasli svetlá a zavreli dvere. Išla som do sprchy a po sprche si obliekla krajkovanú podprsenku a nohavičky ktoré nosím miesto pyžama alebo nočnej košele. Leo ostal v spálni. Keď som ale vyšla nebol tam. Nachystala som si veci na zajtra do práce. Idem im oznámiť, že končím. Hmm. Tak, nesmie to byť vyzývavé ani nudné. No čo, takto napasované šaty a na tom kožená bunda. Hej to môže byť. Výborne. Zavrela som dvere a otočila sa. Predo mnou stál Leo ktorý ma oprel o skriňu a začal dravo bozkávať.
,,Vies čo mi tie 2 týždne chýbalo najviac?" Opýtal sa ma popri bozkávaní môjho krku.
,,Neviem."
,,Tvoje dokonalé telo." Vydvihol ma rukami tak aby som nohy obtočila okolo jeho tela a hodil ma na postel. Vyzliekol si tričko a vrhol sa na mňa a začal ma bozkávať od krku až po podbruško.
,,Leo, mal by si sa šetriť. Iba dnes si prišiel domov. Nemáš mať v sebe veľa adrenalínu."
,,Kašlem ti na doktorské reči. Sex ma nezabije." Zaškeril sa a pokračoval v tom čo robil. Bozkával ma na zátylku a pokúšal sa o cucflek. Ja som mu jemne rukami prechádzala po jeho tele. Aj napriek tomu, že takmer umrel ho mal dokonalé ako vždy. Rozopínala som mu zips a opasok na nohaviciach.
,,Nie tak rýchlo, dnes skúsime niečo nové." Upozornil ma a vytiahol opasok z riflí.
,,Čo nové?" Začudovala som sa.
,,To nechaj na mňa. Ty sa len uvoľni. Teraz ti priviažem zápästia k posteli a zaviažem oči." Skôr ako som stihla protestovať sa postavil a zo šuflíka v jeho šatníku vytiahol čiernu masku na spanie. Opaskom mi priviazal ruky k posteli tak ako povedal a na oči nasadil masku.
,,Ideme sa hrať na dominanta a otrokyňu?" Opýtala som sa pobavene. Možno som ho nevidela ale určite sa uchechtol.
,,Dobre miláčik. Teraz pravidlá našej hry. Ako náhle ťa odviažem hra sa skončila. Tvoje slovo na ukončenie hry keď toho bude na teba moc bude červená. Slová stop a prestaň neberiem. A počas našej hry ma samozrejme budeš počúvať bez hocijakej zápornej vety ako nie, to nemôžeš a tak ďalej. Chápeme sa? Určite áno." Neviem čo si zobral do ruky ale kurevsky to šteklilo pretože mi s tým prešiel od zápästia až po prsia. Trhla som rukou.
,,To je ono." To isté spravil aj na druhej ruke s ktorou som tiež trhla. Leo odišiel ale za necelú chvíľu bol späť a prieniesol si kocky ľadu. Ako to viem? Pretože mi jedna z nich skončila na bruchu. Zobral si kocku ladu a od dekoltu, hrudníka až po podbruško mi s ňou dookola prechádzal. Pri každom dotyku ľadom, so mnou myklo. Keď mu ostal už len kúsoček, prechádzal mi s ním po pyskoch a zasunul ho dnu. To už bol môj vrchol, zhíkla som od vzrušenia a šoku vzájomne. Leo vo mne prsty nechal a začal ich vo mne hýbať.
,,Dám ti dole masku a necháš otvorené oči." Dal mi dole masku. Mala som zavreté oči. Bolo mi trápne sa na neho pozerať akú ma nado mnou moc a kontrolu.
ČTEŠ
Syn mafiána [DOKONČENÉ✔️]
Teen FictionPísané v roku 2016. Prebieha úprava príbehu aby mohol byt príbeh vydaný v knižnej podobe. On: Syn najväčšieho mafiána, chlapec plny sarkazmu a skrytých citov, nezaujíma ho nič iné, len štetky, alkohol a obchod s drogami až dokým nestretne JU. Ona :...