Mám také nervy! Zas mi prišla správa od toho sukynho syna! Zas Nellina fotka. Ako sa smeje spolu s nejakým chlapíkom, ďalšia ako sa jej lepí na krk a ďalšia ako jej niečo šepká do ucha a pritom popis: Žeby ťa podvádzala? O-Ou. Neodpisujem mu, viac už nie. Tie fotky ma však desia. Je tak blízko a nič jej neurobil, znervózňuje ma. Začínam ľutovať, že som jej to dovolil. To mi však poslal ešte cez deň. Teraz je už večer. Oliver odišiel aj s malým. Ann je vo svojej izbe a dúfam, že ma poslúchla a išla si ľahnúť. A čo je lepsie, je 10 hodín a Nella nikde. Mala prísť o 7. Chcel som jej už volať ale v tej sekunde sa otvorili vchodové dvere.
,,Och konečne doma." Počul som ako si Nella uľavila.
,,Kde si bola?"
,,Akože kde som bola miláčik ? Veď v präci." Prešla do kuchyne a napustila si pohár studenej vody.
,,Och naozaj? Pokiaľ viem končíš o 7 a nie o 10!" Odpila si a hlasno pregrgla.
,,No po práci som bola na káve s kamarátkou." Položila pohár na linku.
,,Tak na káve. Vysvetlíš mi kto je tento chlap?" Ukázal som jej fotky. Pozerala nato ako na zázrak.
,,Čo? Ty si ma dal sledovať?!"
,,Odpovedz mi na otázku." Zavrčal som a položil mobil.
,,Je to môj šéf." Ohradila sa a prekrížila si ruky na prsiach.
,,Aha a to odkedy sa takto šéf lepí na svoje zamestnankyne?!"
,,O čom to trepeš, nikto sa na mňa nelepil! Si normálny?" Rozhodila rukami.
,,Oslepnúť som ešte na tvoju smolu nestihol drahá. Teraz mi okamžite vysvetli prečo sa na teba lepil a čo ti tak zvodne šepkal do uška." Oprel som ju o linku.Bola odo mňa asi milimeter.
,,Ale on sa na mňa nelepil. Pošepkal mi, že odvádzam mimoriadnu prácu a že má zo mňa mimoriadnu radosť a nech sa zajtra za ním zastavím. Možno to iba na tej fotke tak vyzerá, že sa na mňa lepí alebo že ma bozkáva na krku ale nič z toho neurobil. Tvoj fotograf to asi fotil zo zlého uhla pohľadu!" Na konci zvýšila hlas.
,,Nezjap!"
,,Budem zjapať! Akým právom si ma dal sledovať?! To mi už vôbec nedôveruješ!? Čo si myslíš, že by som s niekým vliezla do postele?! Nie som žiadna štetka! Nepotrebujem ťa podvádzať!" Dolu zišla Ann. Žmolila si oči. Asi sme ju prebudili.
,,Prečo na seba kričíte?"
,,To nič Ann. Chod si ľahnúť." Odpovedal som jej.
,,Ocko ty sa na maminku hneváš?"
,,Ann. Choď si prosím ťa ľahnúť do postele."
,,Mami." Pozrela sa na Nellu.
,,Urob to Ann." Ann s dupotom odišla do svojej izby a nezabudla tresknúť dverami.
,,Čo sa to s tebou do riti deje? Myslela som, že si zo svojich nálad vyrástol." Odišla do spálne. Keby si tak tušila, že čo sa to do riti deje. Mám toho plné zuby. Najradšej by som sa teraz ožral v prvom bare ktorý uvidím a to presne aj urobím. Zhabal som kľúče, obul si topánky, nasadol do auta a zamieril do prvého baru ktorý som videl. Zaparkoval som a vstúpil dnu. Posadil sa som sa k baru a chlapíkovi za pultom som povedal že chcem vodku.
,,Čo tu taký pekný chlap ako ty robí sám?" Prihovorila sa mi jedna z premejkapovaných štetiek.
,,Čo ťa to zaujíma?" Odsekol som.
,,Ale no tak. Nebuď taký podráždený." Neodpovedal som jej nič.
,,Vieš, ja tú tvoju tváričku dokážem rozveseliť a som si istá, že chceš, však?" Lepila sa na mňa.
,,Od takej príšery ako ty? To sotva." Kopol som do seba pohár vodky.
,,No dovoľ?! Vies čo, tak tu skysni sám!" Urazene odišla. Vypýtal som si ďalšiu vodku. Po 4. pohári sa mi začala točiť hlava, ale ja nie som slaboch, znesiem aj viac. Kopol som do seba ďalšie 3 poháre. Potom mi už barman nechcel naliať.
,,Jaaa som zákazník! Musíš mi vyhovieť. Budem sa na teba sťažovať ak mi nedáš další pohár vodky!" Podišla ku mne bruneta a medzi tým mi barman nalial posledný pohár.
,,Ahoj fešák. Myslím, že tohto máš už dosť." Kopla do seba moju vodku.
,,Čo takto sa spolu trocha odviazať od všetkých problémov?" Mrkla. Myslím. Nevieeeem. Nevnímal som ju.
,,To bola moja vodka ty suka."zavrčal som na ňu.
,,Nauč sa deliť fešák. Tak čo pôjdeš?" Pozrel som sa na ňu.
,,Vyzerám alebo mám na sebe ceduľku: Ľutujte ma. Pojebte ma?" Odpovedal som jej.
,,Amanda hovorila, že to s tebou nemá význam." Povedala a odišla. Nechal som tam 100 dolárov a so slovami drobné si nechajte odišiel. No ale autom nemôžem ísť. Vytočil som Oliverove číslo.
,,Oliver."
,,Leo?" Odpovedal mi rozospato.
,,Oliveer. Musíš pre mňa prísť."
,,Čo? Ako to myslíš? Kde si?"
,,Pohádal som sa s Nellou a potom sa išiel ukľudniť do baru."
,,V akom bare si?"
,,Ehm. No počkaj. Boardner's." Odpovdal som mu.
,,Počkaj tam. Leo ale toto mi nerob prosím ťa sú 4 ráno."
,,Dobre." Odpovedal som mu a zložil. Zatočila sa mi hlava a spadol som. Do poľa! No super... Moje nové nohavice su v háji..
ČTEŠ
Syn mafiána [DOKONČENÉ✔️]
Novela JuvenilPísané v roku 2016. Prebieha úprava príbehu aby mohol byt príbeh vydaný v knižnej podobe. On: Syn najväčšieho mafiána, chlapec plny sarkazmu a skrytých citov, nezaujíma ho nič iné, len štetky, alkohol a obchod s drogami až dokým nestretne JU. Ona :...