R9

484 17 6
                                    

- Wstawaj młoda wstawaj!- krzyczał Dawid skacząc ci po łóżku

- Co jest?- zapytałaś zaspana. Dawid położył się na twoim łóżku.

- Masz pół godziny do śniadania. O 13 mamy być na skoczni a o 14 zaczyna się seria próbna. No dalej dalej bo nie zdążysz.- pośpieszał Cię.

- Dobra dobra. Nie pośpieszaj - zaśmiał się na twoje słowa- Widzę, że humor z rana Ci dopisuje.

Poszłaś z ciuchami do łazienki. Załatwiłaś tam co miałaś załatwić i po 20 minutach wyszłaś. Odrazu odezwał się twój współlokator.

- Do za 10 min śniadanie. A to oznacza, że za chwilę przyjdą tu Mesje Piotr i Mesje Kamil. Proponuję dzisiaj nie robić nic co dziwnie wygląda- zaśmiał się z Ty razem z nim.

Usiadliście na łóżku i czekaliście. Nie trwało to długo jak do waszego pokoju wparowali goście krzycząc

- Łoooo. Śniadanie!- krzykneli w tym samym momencie.

Popatrzeli się po was za zdziwieniem. Natomiast Wy siedzieliście sobie spokojnie.

- Co tutaj się stało? -spytał Kamil

- Wy sobie nirmalnie siedzicie?- odał Piotr

- No tak. A nie widać?- zaśmiałaś się

- Nie dziwcie się tak i chodźcie na śniadanie- powiedział Dawid - Udało się -szepnoł do Ciebie trungalnie.

Kilka godzin później.

-(twoje imie) szybko. Musimy iść na skocznie- powiedział Dawid

- Idę. -odparłaś.

W czasie drogi na skocznie rozmawiałaś ze swoimi kolegami z kadry.

- Wiecie co? Ja się boję.- powiedziałaś z paniką w głosie.

- Nie bój się. Wszystko będzie dobrze.- pocieszył Cię Maciej.

- Jeśli nie to trudno. Ważne że wystąpisz. - dopowiedział Hula

- Nawet jeśli będziesz ostatnia to i tak będziemy dumni- powiedział Kamil

- Trochę wiary w siebie. Będzie dobrze. Ja to wiem i Ty to wiesz- zakończył Dawid

- Ja proponuję zejść na lyźniejsze tematy- zaproponował Piotr.

- No to ja wiem o czym porozmawiamy- powiedział Kubacki, obioł Cię ramieniem i powiedział bardzo cicho żeby tylko kadra Polski to usłyszała.- Proponuję o (twoje imie) i młodym Prevcu.

- No właśnie (twoje imie) Domen się przy tobie dziwnie zachowuje a Słoweńcy chyba chcą Cię z nim zestwtać - powiedział Stoch

- Nie dość że Kubacki mi o tym ciągle gada to jeszcze Ty?- zaśmiałaś się.- Już wolałam jak mnie pocieszaliście.

- Widzieliście jak się rumieni?- spytał Kot tak pocichu żebyś nie usłyszała.

- Tak-odpowiedzieli wszyscy śmiejąc się a Ty patrzałaś się na nich jak na idiotów.

Dośliście do waszej kwatery i zaczrliście się przebierać. Dawid i  Kamil mieli stroje "czekoladowe", Maciej miał biały, Stefan i Piotr mieli czarny a Ty miałaś zielony.

- Dlaczego ja nie mam zielonego?- oburzył się Maciej.

- Serio chciałbyś taki? Możesz się wcisnąć Ale zielonych są same takie małe rozmiary jak na mnie - odpowiedziałaś śmiejąc się.

- Ty na sario. Nigdy żaden facet w zielonym ubraniu nie skakał.-stwierdził Dawid

- Dlatego że facet w zielonym obcisłym stroju jak pedał by wyglądał. Ale przyznam szczerze (twoje imie) wygląda bardzo ładnie w tym kolorze. - powiedział Peter, który właśnie wszedł do waszego domku- Miałem wam przekazać że Wy w seri próbnej jako pierwsi skaczecie. Czyli za 10 minut

Zważywszy że zaczynaliście serie próbną i to jako pierwsi pod skocznią nie było wielu kibiców. Raptem 20 osób.

Skakałaś jako pierwsza. Dobrze skoczyłaś ku zdziwieniu tych kilku osób i reszty skoczków. To był wynik przeciętny a zarazem dobry dla 15 letniej dziewczyny. W seri próbnej najlepiej skoczył Kamil Stoch potem Domen Prevc i Daniel Andre Tande.

W pierwszej seri wszyscy skakali bardzo dobrze. A najlepiej Peter Prevc, Andreas Welinger i Stefan Kraft.

Za 10 minut zacznie się seria finałowa. Razem za swoimi kolegami jechałaś już w wyciągu na górę.

Twoje spotkanie z Domenem PrevcemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz