R5

531 18 5
                                    

Po treningu wróciliście do hotelu. Po jutrze już zawody więc jutro aż dwa treningi. Po dzisiejszym nie chciało Ci się już nic Ale jeszcze tylko zjeść kolację i można spać. Wszyscy poszli do pokoi się przebrać. Do kolacji została godzina. Wzięłaś swoje ciuchy i poszłaś przebrać się do łazienki. Gdy wróciłaś do pokoju zobaczyłaś Dawida siedzącego na twoim łóżku i grzebiacego ci w telefonie. Nie myśląc za dużo skoczyłaś na towarzysza kładąc go na łóżko. Dawid jednak okazał się sprytniejszy i obrócił Cię tak że on teraz był nad tobą. Rozłożył Cię na tzw. "Łopatki" i chciał zacząć Cię łaskotać ale w tym samym czasie wszedł do waszego pokoju Kamil i Piotr. Momentalnie Ty i Dawid odskoczyliście od siebie. Wiedzieliście dobrze co przyjdzie do głowy tej dwójce. Nagle odezwał się Kamil.

- Nie chce wam przerywać ale kolacja za 10 min.

- A poza tym wiesz obrze Dawidzie, że stosunek z nieletnią jest karalny pozbawieniem wolności.-  dodał z powagą Żyła lecz po chwili zaczął się śmiać. Ty i Dawid tylko spojrzeliście po sobie i stwierdziliście:

- Idiota.

W czwórkę poszliście razem na kolację. Po drodze śmialiście się z samych siebie. Może i różnica wieku była między wami duża Ale bez problemu umieliście się z sobą dogadać.

Doszliście do stołówki. Były w niej dwa długie stoły. Każde państwo miało swoje miejsce. Wasze było między Norwegami a Amerykanami. Na Ciebie przypadło miejsce pomiędzy Dawidem a Norwegiem. Zaś naprzeciwko siedzieli Słoweńcy. Centralnie przed tobę zajoł miejsce Domen Ptevc z tego co ci Dawid mówił. Przed podaniem kolacji odezwał się do Ciebie Norweg.

- Witam. Jak cie zwią?

- (twoje imie i nazwisko). A Pan?

- Jaki Pan?-zaczął się śmiać- Mów mi po imieniu. Jestem Daniel André Tande.- powiedział uśmiechając się

- Zapamiętam- powiedziałaś także z uśmiechem

- Powiedz mi lie Ty masz lat i jakim cudem się Ty znalazłaś. Wkońcu to jest takie niecodzienne- zafascynował się.

- 15. I to długa historia

- Mamy czas

-Dobrze. A więc zaczęło się od.......

W czasie kolacji opowiedziałaś mu swoją historyjkę a on opowiedział Ci o wszystkich skoczkach tu obecnych.

Daniel André Tande jest to wysoki chłopak 23 letni o brązowych oczach i bląd włosach. Posiada miły uśmiech i wesoły charakter.

Wróciłaś do pokoju. Dawida jeszcze nie było więc przebrałaś się normalnie w pokoju. Przyszedł dopiero po godzinie.

- Gdzie to się bywało?- zapytałaś

- A się flirtowało z kelnerką - powiedział dumnie

- A ładna?

- Tak- odparł znowu dumnie

- I ona się tobą zainteresowała?- spytałaś śmiejąc się.

-  A i owszem. Spodobałem się jej tak jak tobie. - odparł z cwaniackim uśmieszkiem

- Pff. Chciałbyś - zaczęłaś się jeszcze bardziej śmiać.- Przez Ciebie uduszę się kiedyś ze śmiechu.

- Możliwe. A miałem Ci mówić. Młody Prevc bacznie ci się przyglądał jak z Danielem rozmawiałaś - zaczoł dziwnie poruszać brwiami

- Zadziwiasz mnie. Idę spać. Dobranoc.

Twoje spotkanie z Domenem PrevcemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz