R22

335 17 1
                                    

Była już godzina 8;00 kiedy wyszliście z pokoju. Poprosiłaś chłopaka żebyście poszli jeszcze do pokoju Twojego i Dawida. Domen oczywiście się zgodził bo chciał dowiedzieć się jak wyglądała dzisiejsza noc jego brata. Postanowiliście wparować im do pokoju bez pukania. Wchodząc krzyknęłaś śmiejąc się

- Kubacki! Wróciłam!- mówiąc to zauważyłaś że chłopaków nie ma w pokoju.

Usłyszeliście za to odgłos spuszczanej wody pod prysznicem. Od razu domyśleliście się że Dawid i Peter się razem kąpią.

Postanowiliście na nich poczekać. Ty usiadłaś na swoim łóżku a Domen się położył. Włączyłaś telewizor. Akurat leciały wiadomości.

" -Na autostradzie łączącej Kraków z Łodzią zdarzył się wypadek. Nikt nie został poszkodowany. A teraz coś weselszego. - mówiła prezenterka-
Wczorajszego wieczoru turysta przechadzający się punktami widokowymi w Wiśle Malince zrobił zdjęcie ciekawemu zjawisku. A mianowicie dwóm "parą" przechadzającym się po ścieszcze,  które trzymały się za ręce. Tymi "parami" byli Słoweński skoczek Domen Prevc z młodą polską skoczkinią narciarską (twoje imie i nazwisko). Zaś drugą parą byli skoczek Dawid Kubacki i jeden z najlepszych Słowenskich skoczków Peter Prevc. "

Ty i Domen popatrzeliście się po sobie gdy nagle usłyszeliście głos chłopaków

- Mamy przejebane- stwierdzili równocześnie.

- Mało powiedziane- doskonałe wiedziałaś że wasza czwórka się wkopała.

- Nie koniecznie - stwierdził Domen spokojnie uśmiechając się chytrze a Wy tylko się na niego dziwnie popatrzeliście

- Ty masz plan. Ja znam ten uśmiech- mówił Peter- Mów co planujesz- rozkazał

- Ech. Bo tylko ja tu myślę- wzdychał Domen śmiejąc się- Dobra to ja tu będę wam opowiadać a wam radzę się ubrać.- Dopiero teraz zwróciłaś uwagę że zarówno Peter jak i Dawid byli owinięci tylko ręcznikami.

Chłopacy się ubrali a Domen zaczoł mówić

- A więc. Widziano nas w nocy.  A dokładniej w nocy po konkursie. To chyba logiczne że sportowcy piją po zawodach. Więc można się z tej sytuacji łatwo i prosto wytłumaczyć. A mianowicie Wy - wskazał na swojego brata i Kubackiego- się tak wtedy napiliście że nie kontaktowaliście no i tak wyszło że złapaliście się za ręce. Zaś u mnie i (twoje imie) będzie podobnie. (Twoje imie) jest nieletnia,  zresztą jak ja, z ty wyjątkiem że ja za niedługo pełnoletni . Ale wytłumaczymy że ja się tak napiłem że chciałem ją złapać za rękę a ona że miała dosyć mojego marudzenia o tym to postanowiła mi ustąpić. Koniec- skączył mówić swój plan.

- Braciszku- zaczoł Peter- Ty jesteś genialny- podbiegł do niego i go przytulił.

- Geniusz- przytaknął Dawid

- Mój geniusz - powiedziałaś z podziwem- Ale Ty to wytłumaczysz w wywiadzie. Zresztą nie zdziwię się jak jeszcze dziś przed wyjazdem poproszę naszą czwórkę do wywiadu żeby się wypytać o tą wczorajszą sytuację - stwierdziłaś.

Za 10 minut śniadanie więc oczywiście dwaj panowie musieli wparować wam do pokoju. Pierwszy wpadł Kamil

- Śniadanieeeee-  krzyczał Stoch

- Za 10 minuuuuut- kończył krzyczeć Żyła gdy zobaczył że w pokoju nie jesteś tylko ty i Dawid.

- Prevce a Wy tu czego?- spytał roześmiany Kamil

- Ruchanko z rana co nie? - zapytał roześmiany Piotrek poruszając znacząco brwiami.

Po jego słowach wszyscy zaczęli się śmiać. Nikt nigdy nie brał tego co Piotrek mówi na poważnie. Każdy wiedział że Żyła wszystko przeistaczał w żart. Po kilku minutach śmiania się poszliście na ostatnie wspólne śniadanie.

%%%
Dodano 15 kwietnia 2017 roku.

Twoje spotkanie z Domenem PrevcemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz