R23

335 16 2
                                    

- To ja proponuje toast- zakrzyknoł Kraft w trakcie śniadania- Za te piękne konkursy, za odkrycie nowego talentu, za trenerów i całą ekipę oraz za nasze nowe pary.- powiedział z uśmiechem a każdy podniósł szklakne z sokiem pomarańczowym do góry żeby po chwili się z niej napić.

Dalej jedliście śniadanie w spokoju aż nie przyszli trenerzy z pewną listą. Odezwał się trener Werner Schuster, trener reprezentacji Niemiec.

- Postanowiliśmy że ogłosimy wam dziś kto wystąpi na zawodach w Planic. To konkurs grupowy na skoczni do lotów narciarskich więc nie wszyscy będą mogli oczywiście wystąpić. Trener Horni przeczyta wam listę.

Twój trener wziął listę i zaczoł czytać:

- Niniejszym ogłaszamy że na konkursie drużynowym na skoczni do lotóe narciarskich w Słowackiej Planicy wystąpi dziewięć dróżyn w każdej po czterech zawodników.
Wystąpią więc:

Reprezentanci Niemiec w składzie:
Richard Freitag
Markus Eisenbichler
Stephan Leyhe
Andreas Wellinger

Reprezentanci Norwegi w składzie:
Daniel-André Tande
Anders FannemelA
ndreas Stjernen
Johann André Forfang

I tak trener Stefan wymienił wszystkie reprezentacje oprócz Słoweni i Polski. Nadeszła wkonciu wasza kolej.

Reprezentanci Słowenii w składzie:
Juri Tepes
Peter Prevc
Jernej Damian
Robert Kranjec

Reprezentanci Polski w składzie:
Kamil Stoch
Maciej Kot
Piotr Żyła
Dawid Kubacki

Trener Hongaher skączył czytać i wszyscy byli ździwieni tym że nie wybrano Ciebie i Domena. Wreszcie najodważniejszy z Polaków sie spytał.

- Panie trener a (twoje nazwisko) a młody Prevc? - zaczoł mówić Kamil- Przecież oni mają jedne z lepszych wyników. Przecież na przykład (twoje imie) skacze lepiej niż Kubacki a Domen skacze lepiej niż Tepes.

- Ej- zakrzykneli razem Dawid i Juri

- Przecież to prawda- stwierdził z powagą Żyła a wszyscy zaczęli się śmiać. Po chwili odezwał się Hongaher

- Racja Kamil. Ale zapominasz ile lat ma (twoje imie). Jest za młoda i za mało doświadczona żeby skakać na Mamucie.

Wszyscy przyznali rację. Bo to była prawda. Skaczesz od nie całego miesiąca i to by na prawdę było nierozważne jakby trener kazał ci tam skakać.

- A jeśli chodzi o Domena- zaczoł Goran- Chłopak jest młody i ma dobre wyniki Ale on skacze dość, jakby to powiedzieć " agresywnie". Jak skacze za bardzo się wychyla do przodu tak że głowa ma niżej niż narty.

Nikt nie wiedział o co chodzi. Przecież Domen normalnie zawsze skakał na skoczni do lotów. To było dość podejżanie że Goran z takiego niby powodu nie pozwolił Domenowi skakać. To była zagadka którą trzeba rozwiązać.

- O i jeszcze jedno- powiedział trener Norwegi gdy wychodzili- Hotel ma problemy z wypisaniem wszystkich więc wyjazd będzie trochę opóźniony.

Powiedział i wyszedł razem z resztą trenerów a Wy dalej spokojnie jedliście.

Po śniadaniu wszyscy poszli do pokoi sie spakować.

Byłaś w trakcie pakowania swojej torby kiedy Dawid wzdychając położył się na swoim łóżku. Popatrzyłaś się na niego a on w milczeniu pokazał ci żebyś się położyła koło niego. Tak też zrobiłaś. Leżeliście wpatrując się w sufit przez chwilę gdy nagle odezwał się Daiwd.

- Młoda tobie też to wszystko wydaje się takie przytłaczające?

- Wszystko czyli skoki, relacje z Prevcami i ogólnie życie?- spyałaś a on tylko kiwnoł głową -Otóż tak. Zdecydowanie to wszystko przytłacza. To jest po prostu za duża presja.

- Ech. Takie życie skoczka. Ty chociaż jesteś hetero - zaśmiał się - Chwila chwila. Domen wytłumaczy już medią tą sytuację z wczoraj?-spytał spanikowany.

- Nie. -odpowiedziałaś z równą paniką w głosie. Wiedzieliście że im dużej to nie będzie wyjaśnione tym gorzej dla waszej czwórki.

%%%
Dodano 19 kwiecień 2017 rok.

Twoje spotkanie z Domenem PrevcemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz