R30

405 22 11
                                    

- Wiem.- Odezwał się Domen- Wiem teraz, że to co mówił Kubacki było kłamstwem i wiem, co on robi po alkoholu. No i przepraszam za to co zrobiłem.

- Przepraszasz?!- Zdenerwowałaś się. - Wielki i potężny Domen Prevc przeprasza? No i to wszystko dlatego, że nawet odwagi nie miałeś ze mną porozmawiać?

- Niestety tak. No ej, ale co ty byś niby na moim miejscu zrobiła kochana? Tak samo byś postąpiła więc wybacz mi proszę. - Powiedział po czym się przybliżył do Ciebie.

- Nie perzymilaj się Prevc.

- Uspokuj się i zamknij oczy.- Rozkazał a Ty posłusznie to zrobiłaś. - A teraz pozwól zrobić mi to ostatni raz- Zadeklamował po czym pocałował Cię.

Po chwili przestał a ty otworzyłaś oczy. Ky twojemu ogromnemu ździwieniu nie byłaś już w pokoju Domena, nie byłaś nawet w Planicy, ani nawet w Słoweni. Byłaś w swoim pokoju a dokładniej w swoim łóżku. Nie wiedziałaś co się stało, ale nagle twoja mama weszła do Twojego pokoju.

- (Twoje imię) wstawaj i się pakój. Jedziemy na nasz pierwszy w życiu wypad na narty.- Powiedziała

- Jak to pierwszy? Przecież narty, skocznia, Puchar Świata....- Zaczęłać dukać a twoja mama nie wiedziała o co chodzi

- No nic nie ważne. Zejdź zaraz na śniadanie- Powiedziała po czym wyszła.

Spojrzałaś na wyświetlacz swojego telefonu "9 stycznia 2017 godzina 8;23". Wiedziałaś, że na narty pierwszy raz pojechalście 10 stycznia 2017.

- Czyli to wszystko się tak na prawde nie wydarzyło?! Czyli to był tylko głupi sen?!- Powiedziałaś do siebie po czym opadłaś na łóżko.

      KONIEC    

Twoje spotkanie z Domenem PrevcemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz