- Cześć. Możemy porozmawiać?- spytał nieśmiało.
- No wypadałoby wyjaśnić sobie wszystko.- dopowiedziałaś
- Tak. Zacznijmy od tego..- nie dokończył bo podszedł do was trener kadry Słoweńskiej niejaki Goran Janus.
- Prevc!- krzyknął-Ty masz się skupiać na skakaniu a nie na rozmowie z tą Polką. A Ty - zwrócił się do Ciebie - masz mu w głowie nie mieszać na zawodach. Po zawodach to Wy nawet ślub możecie wziąźć - zaśmiał się a Ty i Domen popatrzeliście się po sobie.-Prevc idziemy.- rozkazał
- Tam gdzie wczoraj o 19- powiedział do Ciebie Domen puszczając Ci oko i poszedł gdzieś z trenerem.
Cieszyłaś się z tego, że będziesz mogła dzisiaj porozmawiać ze Słowemcem. Od tego momentu byłaś opanowana i skupiona oraz postanowiłaś przypatrzeć się przez okno jak skaczą twoi rywale.
Siedziałaś tak do momentu kiedy wezwali Cię na belkę. Spokojnie usiadłaś na startówce. Obserwowałaś co dzieje się na dole. Widziałaś kibicujacycj ludzi i mnóstwo flag. Dostałaś sygnał na start więc odepchałaś się od belki.
Leciałaś daleko i pięknie wylądowałaś stawiając jedną nogę przed drugą, czyli tak zwanym telemarkiem. Wszyscy zaczęli wiwatować. Dostałaś w notach same 18,5. Ku twojemu zdziwieniu przy twoim nazwisku pojawiła się 1. Z jednej strony się cieszyłaś z drugiej jeszcze będzie skakać kilku świetnych skoczków.
Po tobie skakał Juri Tepes a po nim młody Prevc. Trzymałaś za niego kciuki. Ku twojej radości skoczył bardzo dobrze i miał też wysokie noty za styl Ale odjęte punkty za wiatr. Reasumując skączył na miejscu pierwszym egzekwo z tobą.
- Witam piękną narciareczke- powiedział stając koło Ciebie na miejscu dla lidera.
- Witam przystojnego narciarza- odpowiedziałaś śmiejąc się.
- Może mały wywiadzik? - spytał reporter który niespodziewanie przyszedł i wam przerwał.
- To z kim Pan pierwszym chce zrobić wywiad?- spytał Prevc
- My sie chyba nie zrozumieliśmy. Ja chce zrobić wywiad z wami dwoma na raz. - uśmiechnął się diabolicznie
- Jesteśmy zmęczeni po skokach. Może innym razem- probowałaś go spławić.
- Och proszę tylko kilka pytań.- namawiał was reporter.
- Dobra byle szybko- odpowiedział Domen
- A więc. Czy Państwo jesteście razem?- spytał.
- Skądże.To że (twoje imie) i ja jestsmy wmiare w jednym wieku i odmiennej płuci to nie znaczy że musimy być razem- powiedział chłopak.
- Dobra koniec wywiadu.-powiedział dziennikaż i odszedł zmieszany.
Podziwiałaś chłopaka za to jak umiejętnie zatkał dziennikaża. Nie myślałaś że tak łatwo jemu przyjdzie sprawienie reportera.
Zostało już tylko skoczyć trzem skoczką. Mianowicie Stoch, Kraft i Tande. Pierwszy skakał Karaft. Niestety w czasie ładowania stracił równowagę i się przewrócił. Noty miał za to słabe i wylądował na 15 miejscu.
Drugi skoczył Stoch. Tłum kibiców zaczoł głośno skanować gdy przy nazwisku Kamila pojawiła się jedynka. To znaczyło że Ty i twój towarzysz spadliscie na drugie miejsce. A to z koleji znaczy że Wy w najgorszym wypadku będziecie trzeci.
Nareście skakał ostatni zawodnik Daniel. Polubiłaś go więc chciałaś żeby dobrze skoczył i tak się stało. Tande zdobył srebro.Zaczęła się ceremonia dekoracji. Wasi koledzy już weszli na podjum Ale gdy ty ze Słoweńcem mieliście stawać na "pudle" Ty się potknęłaś. Zamknełaś oczy, byłaś pewna że spadniesz ale ktoś Cię złapał. Otworzyłaś oczy był to oczywiście młody Prevc. Trzymał cie na rękach i patrzeliście sobie głęboko w oczy. Gdy nagle uświadomiliscie sobie że widzą was wszyscy i że w telewizji was oglądają. Byliście zawstydzeni. Chłopak postawił Cię na
ziemie a ty powagą w głosie powiedziałaś tylko "Dziękuje" i wszystko wróciło do normy.Może nie wszystko bo jak wracałaś do hotelu podbiegł do Ciebie Peter.
- Hej (twoje imie). Wiesz że teraz po tej akcji wszyscy będą myśleć że jesteś z moim bratem?-zapytał wesoły
- Niestety wiem. Ale jak to mówią zawsze mogło być gorzej.-stwierdziłaś- Zawsze mogli mnie sparować z Kubackim- zaczęłaś się śmiać
- No właśnie jeśli chodzi o Dawida. Nie wiesz może czy on jest gejem?- spytał zmieszamy.
%%%
Dodano 5 marca 2017 roku
CZYTASZ
Twoje spotkanie z Domenem Prevcem
FanfictionPewnego dnia rodzice zabierają Cię na narty. Przez przypadek zostałaś skoczkiem narciarskim. Na Pucharze Świata zdaża się coś co odmienia twoje życie. Tylko czy na lepsze czy na gorsze?