Melanie p.o.v.
Jaka svjetlost je prodrla u moju sobu. Danas je petak. Ne radim a Ian treba u skolu. Zato sam rano ustala.
Iako je vec nekoliko puta isao, bojim se da ide sam do skole. Ipak je ovo veliki grad i nepoznat mu je.
Zato ga ja odvedem a on hoce sam da se vraca.
Po povratku kuci, vidjela sam Neymara i neku curu. Izgledali su veoma prisno. Kada sam usla u stan, otisla sam na tusiranje. Dugo sam se zadrzala
Samo sto sam zavrsila, telefon mi je zazvonio. Antonela je.
,,Hej Melanie, klinci i ja dolazimo za deset minuta. Ocekuj nas."
,,U redu. Ionako sam sama." Prekinula sam te uzela trenerku i majicu i obukla se.
Nije proslo ni deset minuta, neko je pozvonio. To su sigurno oni. Otrcala sam i otvorila vrata.
,,Hej Mel. Jesi slobodna da odemo negdje da razgovaramo?" Malo je bio nervozan. Sada kada mu je cura otisla, dolazi meni. Nikada necu dozvoliti da budem necija rezerva.
,,Zao mi je Ney, sada treba da dodje Antonela sa klincima. Mozda neki drugi put." Osmjehnula sam se.
,,U redu. Nazovi me kada mognes. U redu?" Klimnula sam glavom a on je usao u stan i prvukao me sebi te jako poljubio. Sta je ovo? Malo me je jace stegnuo pa sam mu uzvratila poljubac. Ruke sam stavila oko njegovog vrata dok su njegove bile u mojoj kosi.
,,Mama, oni se lube." Prekinuo nas je tanki glasic Matea. Odmakela sam se od Neymara i spustila sam glavu. Crvenilo me je obuzelo. Sta sam to uradila? Posustala sam i postala mu rezerva.
,,Antonela, udjite unutra i sjedite. Brzo cu ja." Prosli su pored nas te smo se Ney i ja pogledali.
,,Nemoj to vise da radis. Nit smo u vezi niti ista. Imas ti svoju djevojku pa nju ljubi. Mene ostavi na miru. A sada me izvini, imam goste."
,,Djevojku? Ja nemam djevojku."
,,Lazi onoga tko te nije vidio sa njom. A sada stvarno, ne zelim da te istjerujem, ali Antonela me ceka."
,,U redu. Ali nastavit cemo ovaj razgovor. Poslaci ti adresu u poruci pa dodji da na miru razgovaramo. Hoces li?"
Klimnula sam glavom i zagrlila ga te je otisao. Usla sam u dnevni gdje je Antonela sipala kafu.
,,Hej, to bi ja trebala da radim." Nasmjeseno sam joj rekla.
,,Ma neka, imas ti sladja posla." Namignula mi je te sam i ja sjela na kauc preko puta nje. Djecaci su se igrali igrackama koje su ponjeli.
,,Sta je ono bilo? Kao i ono sinoc."
,,Nista."
,,Ne pravi se luda. Nego mi priznaj."
,,Poljubac. Poljubio me je i to je to. On ima djevojku i ne znam ni zasto me je uopste poljubio."
,,Neymar nema curu. Valjda bi ja znala da je ima. On i Leo su najbolji prijatelji."
,,Vidjela sam ih danas kada sam se vracala od Ianove skole. Bili su zagrljeni i vrlo prisni."
,,Jel imala crnu kosu? Visoka, mrsava?"
,,Ne, ova je imala plavu kosu. I nije visoka, nego niska. Tamnoputa je.".
,,E ludice , za nju se ne brini. To mu je sestra. Nocas je stigla iz Brazila. Upoznacu vas jednom ako to ne ucini Neymar. Ja sam mislila da pricas o Bruni."
,,Ko je Bruna?"
,,Bruna je ona kravetina koja pokusava da od Neymara uzme novac. Navodno ga voli ali ja ne vjerujem."
,,Ma, on najbolje zna. Pustimo njega, sta ima kod tebe?"
,,Mislim da sam trudna. To jest, sigurno sam. Jednom nismo koristili zastitu. Tj. ja nisam popila tabletu." Osmjeha joj nije bilo.
,,Pa sta je problem?"
,,Leo je rekao da hoce samo dvoje djece i da nece vise. A sada..."
,,Gle, nemoj da dramis. Naravno da ce mu biti drago."
,,Sta ako ne bude?"
,,Evo, pozovi Lea ovdje i reci mu. Ali dzaba brines. Leo ce biti presretan." Mali su poceli da dremaju pa ih je Antonella odvela u moju sobu da spavaju.
Vratila se kod mene te sam joj rekla da nazove Lea. I ucinila je to. Drago mi je zbog njih. Naravno da ce Leu biti drago.
Sjedile smo dok su djeca spavala. Bilo mi ju je zao.Dzaba se sikira.
,,Gle, ako te tolika frka, neka sjede i ja cu ga malo zezat kao kada planirate trece dijete. Sta mislis?" Slozila se i za petnaest minuta, Leo je dosao. Prihvatio je da popije kafu.
,,Kako je prosao trening? Nadam se sa niko nije povredjen."
,,Sve je u redu. Samo ti je dragi malo nervozan."
,,Haha jako smijesno. Ney nije moj dragi."
,,Ko je Neymara spomenuo. Vidis ljubavi, njoj je samo Neymar u glavi." Mrko sam ga pogledala i bacila jastuk na njega.
,,Neymar mi je samo prijatelj i to je to."
,,Gdje su djecaci?"
,,Spavaju u mojoj sobi. Nego Leo, ne bih da budem zabadalo, a da li planirate trece djete? Msm dragi ste mi oboje a troje djece nije puno."
,,Nisi zabadalo a i moja mama me je pitala." Anto ga je pogledala kada je spomenuo majku. ,,Mozete prestat sa ispitivanjem da li ja zelim trece dijete kada znam da si trudna." Uplaseno ga je pogledala.
,,Kako znas? Nisam ti nista rekla." Glas joj je drhtao.
,,Ljubavi, ja te znam najbolje. Nervoznija si u poslednje vrijeme. A i da Mel izvine, grudi su ti vece." Muskarci! Prvo sto primjete, sise i dupe. ,,I znam da sam rekao da hocu dvoje djece ali zelim i trece. To je nase dijete. Znas da te volim najvise."
,,Volim i ja tebe. Voljela bih da ovo bude djevojcica." Poljubili su se. Nadam se da cu i ja nekada dozivjeti ljubav slicnu njihovoj.
,,Pa cestitam vam. Znam da cete biti divni roditelji." Poljubila sam ih oboje.
................
Nakon pola sta oni su otisli a nedugo zatim dosao je Ian iz skole. Dan smo proveli opustajuce. Uvece smo legli da spavamo. S tim sto ja nisam mogla zaspati. Neymar je zasao u moje misli. Ne znam sta me to vuce prema njemu. Ne smijem se zaljubiti u njega.
Neymar p.o.v.
Vec je ponoc a ja ne mogu da spavam. Ona malena crnka mi je u mislima cijeli dan. Na treningu sam se jedva skoncentrisao. Leo me je pitao jel to zbog Melanie.
,,Ljubavi, hajde spavaj. Nervira me sto se stalno okreces." Koji put ovo veceras govori. Dosada.
,,Bruna, ne smaraj me. Ni sam ne znam zasto si ostala veceras ovdje. Znas zbog cega si ovdje a to smo zavrsili. Znam da ispada supak ali to sam ja. Ne volim te." Izasao sam iz kreveta i presao u gostinjsku sobu da spavam.
Evo ga novi nastavka. Trebao je da bude postavljen juce ali nisam imala interneta. Malo je vise posvecen Leu i Antoneli. Oni ce ovdje imati jos jedno dijete.
Ly Neda.
YOU ARE READING
Neymar's love✔
FanfictionNeymar Jr as himself Melanie Reed as Zendaya Objavljena 02.01.2017 Cover by: SaraBiebs160