Chapter 18

1K 52 2
                                    

Pakujem poslednje stvari u kofer. Sutra idemo u Rio de Jenerio. Na ljetovanje.

Ian se sam spakovao i otisao je do Sare da se pozdrave. Veceras cemo otici kod Neymara pa cemo svi zajedno ici. Jedva cekam.

Oko devet sati smo otisli kod njega. U pola sedam ujutro imamo let.

Vece smo proveli opusteno a onda smo oko jedanest otisli u sobe. Neymar je legao a ja sam glavu naslonila na njegova prsa dok mi je on prstima mrsio kosu.

,,Uzeo sam nam jednu sobu. Jel to u redu?"

,,Drugacije nisam ni pomisljala. A Ian i Davi?"

,,Oni imaju sobu sa dva kreveta."

,,Hajde da spavamo. Rano cemo ustajati." Meni se ne spava.

,,Ok. Spavaj." Sklonila sam mu se sa prsa i glavu naslonila na jastuk. Okrenuta sam mu ledjima pa me je privukao sebi.

Lezali smo tako dok on nije zaspao. Uzela sam telefon i slikala ga. Tako je sladak.

□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□

Smjestili smo se u avion. Davi i Ian su sjedili zajedno ispred nas. Ja sam sjedila do prozora i posmatrala. Tako je lijepo. Cim stignemo idemo na plazu.

,,Jesi uzbudjena?"

,,Jesam. Ovo je prvi put da sam ovdje. Jel idemo do tvojih?" Oni su u Sao Paulu. Oticemo dan ili dva tamo. Jako dobro sam se uklopila sa njegovom porodicom. Dobro su me prihvatili.

,,Idemo. Al prvo mi sami. Sa djecom." Sa djecom. Kako to lijepo zvuci.

,,Dogovoreno." Bolje sam se namjestila u sjedistu i naslonila glavu na Neymara i zaspala.

□□□□□□□□□□□□□□□□□

Smjestili smo se u apartman. To je vise kao stan. Vrlo skup stan. Nije mi dao nista da ja platim. Iako sam se dva dana ljutila zbog toga. Pristao je na to da ja platim jednu noc koja kosta kao jedna moja plata.

Posto smo stigli oko tri, otisli smo na rucak a onda se vratili u sobe i spremili za plazu. Tako je vruce.

,,Ti hoces i ovdje da me izludis?"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,Ti hoces i ovdje da me izludis?"

,,Zasto? Sta fali mom kostimu?"
Preko kupaceg sam obukla laganu haljinicu.

,,Malo materijala?" Prisla sam mu i poljubila ga.

,,Ney, nema potrebe da budes toliko ljubomoran. Ako drugi obucem, jos je gori nego ovaj. Ali ja volim takve stvari. Ako se tebi ne svidjaju, ne mogu tu nista."

,,Ko je rekao da mi se ne svidjaju? Samo ne zelim da te drugi muskarci gledaju. Ti si im zabranjena."

,,Ti si moj ljubomorko." Ponovo sam ga poljubila al ovaj put poljubac je trajao duze.

Neymar's love✔Where stories live. Discover now