Chapter 3

1.4K 72 13
                                    

Melanie p.o.v.

Danas mi je prvi radni dan a Ianu prvi dan u novoj skoli. Veoma je uzbudjen sto ce upoznati nove prijatelje.

Od kako je upoznao Messia, ne prestaje da mi prica o njemu.

Sem Neymara, nisam jos nikoga upoznala. Al' cu zato danas.

Cekala sam da se Ian spremi jer ga moram odvesti do skole. Nije daleko od naseg stana tako da cemo pjeske a ja cu onda na Camp Nou.

,,Iane, jesi gotov?" Zovnula sam ga jer je vrijeme da krenemo.

,,Jesam, evo idem." Stavio je torbu na rame i dosao kod mene.

,,A jesi mi zgodan. Sve cure ce trcat oko tebe."

,,Pa nadajmo se da ce tako da bude."

,,Haha, hajde idemo." Zakljucala sam stan te smo krenuli ka njegovoj skoli.

,,Kada zavrsis, imas telefon i zovi me da dodjem po tebe."

,,Ok. Idem sada. Cao." Poljubila sam ga u obraz kada smo kod direktora sve zavrsili. On je usao u ucionicu a ja sam otisla na stadion.

Cim sam stigla, ugledala sam Suareza kako izvodi neke trikove sa loptom.

,,Idel maistore?"

,,O Melanie, stigla si? Hoces li danas sta raditi?"

,,Ne znam da li vam je Enriqe rekao, ali cu izvrsiti kao neki pregled."

,,Vjerovatno je zaboravio. Sta ces nam raditi?"

,,Vidjeces kasnije."

,,Opasna si. Ove neozenjene moramo drzati dalje od tebe."

,,Haha nisam ja takva. Ne morate ih drzati, mene ne interesuje niko od njih."

,,Zasto ne?"

,,Nisam ja za veze. Niko ne bi izdrzao sa mnom. Imam dijete o kojem se staram a to rijetko koji danas voli." Rekla sam cinjenicu. Necu da budem ni sa kim ko mog brata nece da prihvati. On ide sa mnom u paketu.

,,Pa to ti je brat. Sta god da se desilo sa vasim roditeljima, nisi ga mogla ostaviti samog."

,,Znam, prihvatila sam zivot ovakav kakav je zapravo. Imam vremena, mlada sam."

,,Kako ti kazes. Evo ja, da nisam ozenjen, bacio bih oko na tebe sigurno."

,,Haha dobar si." Smijala sam se zajedno sa njim.

,,Hajde idi da te ne zadrzavam. Prvi sam dosao pa cekam ostale."

,,Vidimo se na pregledu." Produzila sam do prostorije u kojoj je smjestena moja ordinacija.

Ostavila sam stvari po strani u uzela papire na kojim pisu osnovne stvari o igracima.

...........................................

Tako je vrijeme do pola jedanaest brzo proslo. Vec sam vise od pola njih pregledala. Ostali su mi Messi, Neymar, Suarez i Pique.

Sada je na redu Messi. Ubrzo je i usao.

,,Evo mene. Sta treba da radim?"

,,Jebote, svi se ponasate kao da na ovom pregledu niste bili. Skini sve sa sebe i lezi na ovaj sto za masazu."

,,Da skinem sve? To radim jedino as Antonellom." Zacrvrnila sam se jer je pogresno razumio.

,,Izvini, nisam se dobro izrazila. Skini sve sem bokserica ili sta vec." 

,,Znam, samo se zezam."

,,Vidim ja da si neki zajebant. Jednom ces me upoznati sa Antonelom."

,,Kako zelis. Ona je jako draga osoba. I drustvena."

Neymar's love✔حيث تعيش القصص. اكتشف الآن