Mel p.o.v.
,,Neymar uzmi Dantea place. Moram da nahranim Diega." Ljudu moji ovo je tesko. Iako je proslo pet mjeseci od njihovog rodjenja, jos ponekad pomislim da ne mogu ovo. Iako mi Neymar dosta pomaze, kao i Ian.
Neymar je imao povredu, ne igra vec dva mjeseca i hoda pomocu staka. Svaki dan radimo vjezbe i skoro se oporavio.
,,Dodji lave moj." Cim ga je uzeo, Dante je prestao plakati. Ja sam uzela Diega da ga hranim.
Na rodjenju, obojica su bili krupne bebe. S tim da je Dante stariji 10 minuta.
,,Ljubavi, ajde da izadjemo negdje nas dvoje."
,,Ney, kako cu njih ostaviti. I dalje su mali. A i ti si povredjen. Ne trebas se zamarati."
,,Ima zena koja ih cuva. Ako treba, uzecemo dvije. Ajde ljubavi. Mogu bez nas jedno dva tri sata. A mogu i ja hodati. Cak si rekla da treba sto vise da hodam, zar ne? Sta mislis?"
,,Moze. Dugo nismo izasli."
,,Znaci idemo veceras. Trebas li u kupovinu?"
,,Ne, imam sve sto mi treba. Ti nju pozovi." Nahranila sam ih obojicu. Zatim sam ih presvukla i stavila u krevetac. Obojica su zaspala. Jako su mirne bebe. Kako bih voljela da je mama ovdje. I ona i tata bi bili presrecni. Ali, ta nesreca je odnjela i njih i drugog pijanog vozaca. Za mjesec dana ce biti 5 godina kako ih nema.
Obrisala sam suze sto su mi se spustile niz obraze. Oni ce zauvjek ostati u nasim srcima. Osjetila sam blagi stisak oko struka. Naslonila sam se na njega a on me je poljubio u vrat.
Okrenula sam se prema njemu a bio je bez majice. Ruke sam mu stavila na prsa. Soba je mracna. Prislonio je usne na moje i zapoceo jak poljubac. Stavila sam mu ruke na ledja a on me je podigao i noge sam mu stavila oko struka.
,,Ney, spusti me. Povrijedices se jos vise." Prilazio je krevetu a potom me spustio i legao preko mene.
,,Ljubavi, nisi zakljuco moze..." usta mi je zapusio poljubac.
,,Ne brini. Nema ko da udje." Skidao mi je sorc i potkosulj. Skinula sam i ja njemu sorc. Dok je trajalo to nase skidanje, vrata sobe su se otvorila. Ney me je skroz pokrio da me ne vidi ko god da je.
Podigla sam glavu a Ian se brzo povukao i zatvorio vrata. Neymar se odvalio smijat.
,,Neymar, to mi je brat. Nikada vise necemo voditi ljubav po danu. Uvijek imamo uskocke."
,,Ma ajde. Ko da on to ne radi. Ima 19 godina. A ako misli da ponovo postane ujak, neka zaboravi na ovo."
,,Bjezi da se obucem. Nastavicemo veceras. Ajde silazi sa mene." Ustala sam i obukla se. Ostavila sam ga u sobi i otisla i kuhinju. Ian je pio hladnu vodu.
,,Iane..." Okrenuo se prema meni dok su meni obrazi bili crveni. ,,Ono sto si vidio..." Krenula sam da mu kazes nesto ali me je prekinuo.
,,Seko, zaboravi. Nisam trebao da vam ulazim onako u sobu. Htio sam da vidim klince al nisam znao da ste zauzeti."
YOU ARE READING
Neymar's love✔
FanfictionNeymar Jr as himself Melanie Reed as Zendaya Objavljena 02.01.2017 Cover by: SaraBiebs160