Neymar p.o.v.
Kakva je ono ljepotica. Boze, oci su mi ostale na njoj. One zelene oci te jednostavno hipnotisu.
Od sada redovno idem na kontrole. Ma i izmisljacu ih. Nakon sto sam otisao iz njenog stana, uputio sam se u svoj. Moram da se odmaram, sutra je trening. Dosao sam kuci i napravio sebi jednu toplu kupku. Ovo opusta. Jos da je i Melanie sa mnom.
Wtf? O cemu ja? Moram se smirit jer ovo ne vodi nicemu. Na nju moram zaboraviti. Ona nije za mene.
Nakon tusiranja sam obukao bokserice i legao u krevet.
............
Alarm me je probudio u osam sati. U pola deset nam je trening. Dobro ce mi doci da se opustim.
Obukao sam sivu sivu trenerku, majicu i patike.
U torbu sam stavio sve sto mi je potrebno za trening. Uzeo sam kljuceve i krenuo ka stadionu. Mom drugom domu.
Stadion je od moje kuce udaljen samo deset minuta pa sam brzo stigao.
Na ulasku, dcekao me je zastitar.
,,Zdravo Carlos, jesu svi stigli?"
,,Ti si poslednji." Kao i uvijek. Uvijek je prvi Messi a ja poslednji.
Usao sam u svlacionicu gdje su se neki presvlacili a neki samo sjedili.
,,Cao ekipa."
,,O evo nama poslednjeg igraca. Na vlastito vjencanje ce doci poslednji." Kao i obicno, Suarez me je podjebavao.
,,Jel stigla Melanie?" Odmah sam presao na ono sto me interesuje.
,,A Melanie je? Nismo upuceni."
,,Melanie je nasa nova fizoterapeutkinja. Juce je stigla. A danas treba doci da razgovara sa trenerom."
,,I? Jel mlada ili je stara?"
,,Sta tebe to briga? Imas Antonellu. I da, tek je zavrsila fakultet." Ubrzo sam se spremio te smo svi krenuli na stadion. Messi i ja smo isli poslednji.
,,Jesi li bacio oko na Melanie?" Pitao je dok me je laktom udario u rebra.
,,Debilu, ovo boli. Sto jest, lijepa je ali je za mene zabranjena. Njoj ne treba neko kao ja. Siguran sam da joj se desilo nesto lose u proslosti. Ona je staratelj bratu."
,,Ima brata? Hoce li i on doci ovdje?"
,,Hoce. Obecao sam mu da cu vas upoznati. Ti si mu omiljeni fudbaler. Mali je dobar i kulturan. A i ona je. Samo da joj vidis oci. Zelene."
,,Vidjecemo."
,,Ajde vas dvojica, pricanje ostavite uz kafu. Dolazite na teren." Enriqe nas je pozvao. Nesto je nadrndan.
,,Prije nego sto krenemo, moram vam nesto saopstiti. Doveo sam vam novog fizoterapeuta. Ona ce doci za jedno pola sata. Mlada je i neiskusna, zato vas molim ponasajte se lijepo."
,,Koliko ima godina?" Pitao je Messi.
,,23." Godinu mladja od mene. Taman.
,,Treneru, mozemo li mi danas da imamo pregled?" Pitao sam ga jer od jutros to planiram.
,,Ne mozete. Samo zbog tebe. A sada, za kaznu, deset krugova oko stadiona. Brze." Krenuli smo trcati. Ja i moj dugi jezik.
Nakon odradjenih nekoliko krugova,pogledao sam u trenera i vidio da razgovara sa osobom koja ne napusta moje misli.
Otrcao sam do Messija jer mi je bio dalje.
,,Pogledaj u Enriqea. Ta cura sa njim je Melanie. Onaj djecak je Ian, brat joj." Nakon sto sam istrcao i deseti krug, otrcao sam do njih.
,,Neymare!" Ian je krenuo ka meni. Imao sam osmjeh na licu kao i on.
,,Zdravo Iane. Jesi spreman da upoznas svog idola?"
,,Nikad nisam bio spremniji. Ovo sam jedva cekao."
,,Hajde idemo do Melanie pa cemo onda kod Messija." Uhvatio sam ga za ruku te smo otisli do Melanie.
,,Hej Melanie, Ian i ja idemo do Messia i ostalih. Moze li?"
,,Naravno. Ja svejedno moram da potpisem nesto. Iane, budi dobar." Poljubio ju je te smo otisli.
,,Messi, imas posjetu." Okrenuo je se te stao ispred Iana.
,,Zdravo. Ti si sigurno Ian, zar ne?"
,,Da, a ka-ako ti-i to znas?"
,,Rekao mi je Ney. Ja sam Messi iako to i sam znas. Cuo da si moj veliki obozavatelj."
,,Mogu li te zagrliti?" Messi je rasirio ruke a Ian mu je potrcao u zagrljaj. Konacno mu je san ispunjen.
Zao mi je tog malog. Pretpostavio sam da nema majku ni oca jer mu je Melanie staratelj.
Messi i Ian su se dobacivali loptom dok sam ja posmatrao Melanie. Rukama je nesto objasnjavala treneru.
Ta cura mi se opasno mota po glavi iako ne bi trebalo. Ja nista ne smijem da osjecam prema njoj jer ja imam sina.
,,Ney, previse si providan."
,,Zar jesam?" Suarez je klimnuo glavom a ja sam uzdahnuo.
,,Zasto je ne zovnes da izadjete?"
,,Ne mogu. Ona je nas fizoterapeut. Enriqe mi je zabranio da bilo sta pokusavam."
,,Ne znam sta da ti kazem."
,,Jedva cekam da imamo pregled. Vec mogu zamisliti kako ima njezne ruke."
,,Previse si se ti angazovao oko nje. Samo pazi da na kraju ako se ista desi izmedju vas, da ne ostanes povredjen. Takve ljepotice zavode pa ostavljaju."
,,Znam brate. Svjestan sam toga."
Trening se zavrsio te sam se uputio kuci. Danas treba da dodje Davi. Uzasno mi je falio. Jedva cekam da ga zagrlim i izljubim. Moj cijeli svijet.
Na ulasku u kucu, pseci lavez me je docekao kod vrata.
,,Hej Pokeru, dodji ovamo." Dotrcao je i skocio mi na prsa. Taj mali bijeli pas je unio radost u moj zivot.
,,Jesi gladan, ha?" Zalajao je te sam ga pustio na pod. Otisao je do svoje posudice te sam mu u nju nasuo njegovu hranu. Ne znam gdje je Rose. Trebalo bi da je tu njegdje.
Rose je zena koja sprema jelo i brine se o kuci. Za mene radi vec sedam godina. Ona mi je kao druga majka.
Pustio sam Pokera u dvoriste da se istrce a ja sam otisao pod tus. I opet mi se u misli uvukla crnokosa djevojka.
Otarasio sam se tih misli i obukao bokserice. Legao sam na krevet da se malo odmorim dok Davi ne dodje.
YOU ARE READING
Neymar's love✔
FanfictionNeymar Jr as himself Melanie Reed as Zendaya Objavljena 02.01.2017 Cover by: SaraBiebs160